دا به رادیو معارف آمد

رادیو معارف نمایش رادیویی «خبر آن روزها» با نگاهی به کتاب پرفروش «دا» را از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌کند.
چهارشنبه، 6 شهريور 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دا به رادیو معارف آمد
ویرایش عکس آبان ماه 98

رادیو معارف نمایش رادیویی «خبر آن روزها» با نگاهی به کتاب پرفروش «دا» را از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌کند.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ بی شک از پرمخاطب ترین و پر فروش‌ترین کتابها در حوزه ادبیات دفاع مقدس، کتاب «دا» است که با تلاش بهترین هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو در قالب نمایش رادیویی «خبر آن روزها» درآمده و در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای روی آنتن رادیو معارف می‌رود.
 
این نمایش رادیویی بر اساس خاطرات سیده زهرا حسینی  از ایام شروع جنگ تا پایان آن و به ویژه مقاومت و پایداری مردم خرمشهر در برابر دشمنان، توسط یک گروه حرفه‌ای نمایش به کارگردانی و بازی میکائیل شهرستانی ساخته شده و مهین نصری اجرای نقش دا در این نمایش را به عهده دارد.
 
دیگر عوامل این نمایش رادیویی عبارتند از: تهیه کننده: شهلا نیساری، نویسنده: جهانشاه آل محمود، صدابردار: رضا طاهری، افکتور: نرگس موسی پور و بازیگری مهیمن فردنوا، نازنین مهیمنی، راضیه مومیوند، سعیده فرضی، صدیقه کیانفر، احمد شمس آصف، حمید رضا هدایتی، کامیار محبی. 
 
نمایش رادیویی «خبر آن روزها» از برنامه «باغ تماشا» کاری از واحد نمایش در 30 قسمت از تاریخ 9 شهریور 92 هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17:30 از شبکه رادیویی معارف تقدیم معارف جویان شنونده این شبکه خواهد شد.
/117/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.