«دردسرهای عظیم» با پایان خوش به اتمام می‌رسد

تهیه‌کننده «دردسرهای شیرین» گفت: امیدوارم که این مجموعه با تدوین و مونتاژ خوب به تولید رسیده و سعی می‌کنیم که «دردسرهای عظیم» پایان بندی خوبی داشته باشد.
سه‌شنبه، 18 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«دردسرهای عظیم» با پایان خوش به اتمام می‌رسد

ویرایش عکس بهمن ماه 98

تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» گفت: امیدوارم که این مجموعه با تدوین و مونتاژ خوب به تولید رسیده و سعی می‌کنیم که «دردسرهای عظیم» پایان بندی خوبی داشته باشد.

به گزارش راسخون، مهران مهام تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» در گفت‌وگو با تسنیم، از ادامه تصویربردای این سریال در لوکیشن‌های خیابانی خبر داد و گفت: عوامل سریال در حال حاضر مشغول ضبط قسمت ‌های23 و 24 سریال هستند و تا هفته آینده کار تصویربرداری ادامه دارد.

وی افزود: افسانه ناصری نیز به تازگی به این گروه اضافه شده و بازی این هنرمند هم در سریال آغاز شده است.

مهام خاطرنشان کرد: گروه تا چند روز آینده در لوکیشن‌های بیرونی و منزل لطیف در دارآباد حضور دارند و سکانس‌های مربوط به قسمت‌‌های پایانی را تصویربرداری می‌کنند.

تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» تصریح کرد: امیدوارم این مجموعه که با تدوین و مونتاژ خوب به تولید رسیده و قسمت‌های آخر آن چند بار بازنویسی شده سعی می‌کنیم که پایان بندی خوب و خوشی داشته باشد.

«دردسرهای عظیم» براساس طرحی از محمدرضا فاضلی ساخته می شود و داستان آن درباره اعضای خانواده یک مرد متمول است که بعد از مرگش دچار مشکلات متعددی می شوند.

مهدی هاشمی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، جواد عزتی، زهره فکور صبور، الناز حبیبی و مریم سعادت از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تولید مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبکه سوم سیما درحال تولید است.

/117/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.