نمایندگان مراجع تقلید و علمای عراق در بیمارستان حضور یافتند؛

عیادت نمایندگان مراجع نجف از مقام معظم رهبری در بیمارستان

خبرها از عراق، حکایت از برگزاری محافل دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب در دفاتر مراجع تقلید و پیگیری لحظه به لحظه سلامتی ایشان از سوی اساتید، علما و طلاب حوزه علمیه نجف می باشد.
چهارشنبه، 19 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عیادت نمایندگان مراجع نجف از مقام معظم رهبری در بیمارستان

ویرایش عکس آذر ماه 98

خبرها از عراق، حکایت از برگزاری محافل دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب در دفاتر مراجع تقلید و پیگیری لحظه به لحظه سلامتی ایشان از سوی اساتید، علما و طلاب حوزه علمیه نجف می باشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از رسا، عمل جراحی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سبب نگرانی مراجع تقلید و علمای جهان اسلام به ویژه نجف اشرف شده است.
 
آیت الله العظمی سید علی سیستانی در پیامی به وسیله حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده وی در ایران شفای عاجل رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال خواستار شدند.

حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، روز گذشته به عیادت مقام معظم رهبری شتافت و پیام آیت الله العظمی سیستانی را به اطلاع امام خامنه ای رساند.
 
وی تأکید کرد که آیت الله العظمی سیستانی به صورت تلفنی با وی صحبت کرده و جویای آخرین وضع جسمانی رهبر معظم شد.
 
نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در این دیدار گفت: خدا ان‌شاالله صحت و سلامتی عاجل به شما عطا بفرماید. مخصوصاً، عصر با آقا (آیت‌الله العظمی سیستانی) صحبت کردم، سلام خدمت شما رساندند و جویای احوالتان شدند و گفتند دعا کنید.
 
امام خامنه‌ای نیز فرمودند: شما‌ هم سلام ما را خدمت آقا برسانید. امیدواریم ان‌شاالله که خداوند وجود ایشان (آیت‌الله العظمی سیستانی) را برای اسلام و مسلمین محفوظ بدارد.
 
آیت الله العظمی اسحاق فیاض یکی دیگر از مراجع تقلید نجف نیز با ارسال پیامی به وسیله شیخ محمود فیاض، فرزند و نماینده وی در شهر مقدس قم، برای امام خامنه ای شفای عاجل را خواستار شد.
 
اما استادان برجسته نجف اشرف نظیر آیات شیخ هادی آل راضی، سید علی اکبر حائری، شیخ محمدباقر ایروانی و شیخ محمد سند نیز در مراسم های مختلف برای شفای حضرت آیت الله خامنه ای دعا کردند.
 
طلاب حوزه علمیه نجف نیز نسبت به وضع جسمانی ولی امر مسلمین جهان نگران بوده و به شدت پیگیر آخرین وضع جسمانی ایشان هستند.
 
حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجل اعلای اسلامی عراق که در ایران حضور دارد نیز عصر روز گذشته در بیمارستان حضور یافته و از امام خامنه ای عیادت کرد.
 
از سوی دیگر، شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت با ارسال پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری موفقت آمیز عمل جراحی را به ایشان تبریک گفته و شفای عاجلشان را از خداوند متعال خواستار شد.
 
ولیعهد و نخست وزیر کویت نیز در پیام های جداگانه ضمن ابراز خرسندی از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.