باید از ظرفیت‌های علی کریمی استفاده کنیم

ساکت : کی‌روش برنامه‌هایش را به ما تحمیل نکرده است / تعطیلی لیگ طولانی نیست

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بحث تحمیل برنامه‌های کی‌روش به این سازمان را رد کرد.
جمعه، 18 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ساکت : کی‌روش برنامه‌هایش را به ما تحمیل نکرده است / تعطیلی لیگ طولانی نیست

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بحث تحمیل برنامه‌های کی‌روش به این سازمان را رد کرد.
 

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، محمدرضا ساکت عضو هیئت مدیره سازمان لیگ و مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان در خصوص تعطیلات لیگ و اعتراض برخی از مربیان به طولانی بودن این تعطیلات اظهار داشت: متاسفانه دوستان توجه نکردند که سازمان لیگ برنامه یک‌ساله دارد و تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده  است. باید بگویم به خاطر مسابقات پیش رو این تعطیلات اجتناب‌ناپذیر است. باید به یاد داشته باشیم که تیم ملی خروجی لیگ است و سرمربی با روزهای فیفا برنامه‌های خود را تنظیم کرده است.
 
وی در ادامه افزود: دوستان فراموش کرده‌اند که امسال اولین بار است که تا 31 اردیبهشت تعطیلات مشخص شده و فکر نمی‌کنم 25 روز تعطیلات زمان زیادی باشد. 
 
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص دخالت کی‌روش در برنامه‌های این سازمان نیز گفت: یک ماه قبل جلسه‌ای با حضور تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و برنامه‌ها در آن جلسه مشخص شد. کی‌روش هم درخواستی برای تعویض برنامه‌ها نداشت و چیزی را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تحمیل نکرده است.
 
او در خصوص کارت جعلی برخی از فوتبالیست‌ها خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بگویم کارتی جعل نشده و این کارت‌ها صادره  نظام وظیفه بوده و آنها هم تا چند سال می‌توانند راستی‌آزمایی کنند. این موضوع تنها در مورد فوتبالیست‌ها اتفاق نیفتاده بلکه ورزشکاران دیگری هم در این موضوع تخلف کرده‌اند. حالا هم این کارت‌ها باطل شده و آنها مشمول خدمت هستند.
 
ساکت گفت: پرونده این افراد به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق ارجاع داده شده و آنها جرائم را مشخص می‌کنند و چون سرباز هستند این بحث وجود دارد که در تیم‌های نظامی بازی کنند. 
 
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ سازمان لیگ در خصوص حضور علی کریمی در تیم ملی فوتبال گفت: من به شخصه از این موضوع استقبال می‌کنم و باید از ظرفیت علی کریمی استفاده کرد. امروز علم در کنار تجربه به کار می‌آید و باید به یاد داشته باشیم که این 2 مقوله در یک پروسه طولانی کسب می‌شود و نباید از کسانی که علم و تجربه را در کنار هم دارند به راحتی گذشت. 
 
وی افزود: باید ظرفیت امثال علی کریمی را به کار گرفت و از آنها به عنوان مدیر، مدرس  و مربی استفاده کرد. 
 
ساکت در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند کی‌روش علی کریمی را  سپر بلای خود قرار داده گفت: علی کریمی یک وزنه برای تیم ملی است و می‌تواند در کنار بازیکنان حضور موفقی داشته باشد و اینکه کریمی بازیکنان را به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش درک می‌کند قابل انکار نیست. اصل موضوع استفاده از این نیروها در فوتبال است و این افراد می‌توانند در ابعاد مختلف به فوتبال کمک کنند. 
 
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: خواسته قلبی من این بوده که حتی علی دایی در AFC و فیفا کرسی داشته باشد و خودم هم در مقطعی از علی دایی دعوت کردم تا به عنوان مربی حضور داشته باشد. ما باید در فیفا و AFC نماینده داشته باشیم و این موضوع قابل چشم‌پوشی نیست.
 
وی در خصوص عملکرد تیم امید در بازی‌های آسیایی گفت: این یک حادثه تلخ برای فوتبال بود و تبعات سنگینی نیز داشت متاسفانه به نظر می‌رسد کادر فنی تیم امید نتوانست به موقع هماهنگی‌های لازم را ایجاد کند. مربیان خارجی اگر در رأس یک تیم قرار می‌گیرند باید یک کادر مدیریتی قوی، بومی و توانا را در کنار خود داشته باشند.
 
ساکت در پایان گفت: شاید اشکال کار در این است که ما از این موضوع غافل بودیم و به نظر من آیت‌اللهی باید زودتر در کنار تیم امید قرار می‌گرفت. متاسفانه تفاوت فرهنگی مربی و بازیکنان نتایج خوبی را به همراه نداشت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.