دوشنبه، 9 فروردين 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسین قربانی
موارد بیشتر برای شما

مجموعه سخن‌نگاشت مهدویت (سری دوم)

برش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی مسئله‌ی انتظار، مهدویت و دوران ظهور حضرت حجت (عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه‌ الشریف) در قالب سخن نگاشت که بیانات استفاده ‌شده در این مجموعه، مربوط به دیدارهای مختلف در سال‌های مختلف است.
« جهت مشاهده کیفیت و اندازه اصلی، بر روی تصویر کلیک نمایید. »
مجموعه سخن‌نگاشت مهدویت (سری دوم)
برش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی مسئله‌ی انتظار، مهدویت و دوران ظهور حضرت حجت (عجل ‌الله‌ تعالی ‌فرجه‌ الشریف) در قالب سخن‌نگاشت که بیانات استفاده‌ شده در این مجموعه، مربوط به دیدارهای مختلف در سال‌های مختلف است.

مهدویت

ولا تبقی الارض بغیر حجه لله علی عباده
رهبر معظم انقلاب اسلامی: یکی از آن خورشیدهای فروزان، به فضل و کمک پروردگار و به اراده الهی، امروز در زمان ما به عنوان «بقیة الله فی ارضه» به عنوان «حجة الله علی عباده» به عنوان صاحب زمان و ولی مطلق الهی در روی زمین وجود دارد.برکات وجود او و انوار ساطعه از وجود او،امروز هم به بشر می‌رسد.
 
مهدویت

بیمنه رزق الوری و بوجوده ثبتت الارض و السماء
رهبر معظم انقلاب اسلامی: یک نفر معتقد به مسئله‌ی مهدویت طبق اعتقاد تشیع، در سخت ترین شرایط، دل [را] خالی از امید نمیداند و شعله‌ی امید همواره وجود دارد؛ میداند که این دوران تاریکی، این دوران ظلم،این دوران تسلط ناحق وباطل قطعا سپری خواهد؛ این یکی از مهم‌ترین آثار و دستاوردهای این اعتقاد است.
 
مهدویت
رهبر معظم انقلاب اسلامی: شما مردم ایران و شما مادران شهید داده و پدران داغدار و افرادی که در طول این مبارزه [انقلاب] زحمت کشیدید بدانید، موجب پیشرفت حرکت انسانیت به سوی سر منزل تاریخ و موجب تسریع در ظهور ولی عصر صلوات الله علیه شدید.
 
مهدویت
رهبر معظم انقلاب اسلامی: در دوران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عقل و خود انسانها، در یک سطح بسیار بالایی است؛ یعنی رهبری ولی خدا آگاهی بخش است، مثل خورشیدی است که در فضای جامعه و در فضای بشریت می‌درخشد و تاریکی‌ها را می‌زداید.

مهدویت
رهبر معظم انقلاب اسلامی: انتظار فرج یعنی کمربسته بودن، خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان (علیه الصلاة و السلام) برای آن هدف قیام خواهد کرد،آماده کردن.

مهدویت

رهبر انقلاب اسلامی: حجت خدا با مردم زندگی میکند؛آنها را می بیند؛ دردهایشان را حس می کند، آنها که سعادتمندند، در مواقعی بطور ناشناس او را زیارت می کنند. او با نام معین و پدر و مادر مشخص، بین مردم است.

مهدویت

مهدویت

باید زمینه‌ی را آماده ظهور کرد
رهبر معظم انقلاب اسلامی: جامعه‌ای میتواند پذیرای مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد که در آن آمادگی و قابلیت باشد، والا مثل حرکت انبیا و اولیای طول تاریخ می شود.

مهدویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی: ما که منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتی که حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تشکیل خواهد شد، زندگی امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم.
 
مهدویت
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی: این از اختصاصات شما ملت بزرگ و شجاع است که میتواند در زیر سایه‌ی جمهوری اسلامی -یعنی در زیر سایه‌ی ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) - از قرآنتان، از اسلامتان، از مقدساتتان، از عفاف و عفتتان، و از ارزشهای اسلامیتان با همه‌ی وجود دفاع کنید.

مهدویت

ملبّیا دعوة الدّاعی

مهدویت
در روایتی آمده،آن روزی که دجال در آخر الزمان،به دست حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به قتل برسد،آن روز،نوروز است. نوروز، یعنی روزی نو در تاریخ بشر و حالتی نو در زندگی انسان‌ها.

 
مهدویت

با هر قدمی در راه استواری انقلاب یک قدم به ظهور نزدیک‌تر می‌شوید
رهبر معظم انقلاب اسلامی: هم روحتان در اتظار حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد، هم نیروی جسمی‌تان در این راه حرکت بکند. هر قدمی که در راه استواری این انقلاب اسلامی برمی‌دارید،یک قدم به ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نزدیک‌تر می‌شوید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما