خدمات الکترونیکی بانک های ایران

این بانک از بانک های موفق دولتی کشور است. این بانک خدماتی مانند پرداخت الکترونیکی قبوض، پیگیری تراکنش های ناموفق، ارائه بسته اعتباری کارتخوان، فروش کارت شارژ ایرانسل و پرداخت الکترونیکی کارت سوخت را انجام می دهد.
چهارشنبه، 24 شهريور 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خدمات الکترونیکی بانک های ایران

بانک های ایران دو دسته دولتی و خصوصی هستند. هر کدام از این بانک ها معتقدند که خدمات الکترونیک به مشتریان ارائه می دهند. خدمات آن لاین بانک های ایرانی را در مطلب زیر تشریح می کنیم.
 

بانک ملت

این بانک از بانک های موفق دولتی کشور است. این بانک خدماتی مانند پرداخت الکترونیکی قبوض، پیگیری تراکنش های ناموفق، ارائه بسته اعتباری کارتخوان، فروش کارت شارژ ایرانسل و پرداخت الکترونیکی کارت سوخت را انجام می دهد.
 

بانک ملی

بانک ملی ایران هم از جمله بانک های دولتی است. خدمات الکترونیکی این بانک سه دسته است. اول خدماتی که مختص حساب است. سیستم بانکداری اینترنتی (سبا)، خدمات اینترنتی صورتحساب، دریافت شناسه بانکی (شبا) و دستور پرداخت گروهی در سامانه از خدمات الکترونیکی مربوط به حساب در این بانک است. در خدماتی که مربوط به کارت بانک ملی است انتقال وجه اینترنتی دریافت مانده حساب و پرداخت اینترنتی قبوض انجام می شود.
 

بانک صادرات

بانک صادرات که یکی از بانک های دولتی ایران است، خدمات الکترونیکی خود را با نام سپهر ارائه می دهد. ساتنا (سامانه تسویه ناخالصی آنی)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفنبانک سپهر، دریافت صورتحساب، مشاهده صورتحساب، ارائه کارتخوان، پرداخت قبوض، انتقال وجه و کارت بانک هایی با عنوان سپهر کارت، کارت اعتباری، بن کارت و کارت هدیه از خدمات الکترونیک این بانک است. ناآشناترین سیستم این بانک که برخی بانک های دیگر هم ارائه می دهند، ساتناست. سانتا سیستمی است که به مشتریان یک بانک امکان می دهد با مراجعه به شعب بانک خود، هر حواله ای را به هر حسابی در هر بانکی به صورت «همانروز» انجام دهند. ساتنا جایگزینی برای چک های رمزدار بین بانکی است که به جای ابزارهای سنتی کاغذی از ارتباطات الکترونیک بین بانکی استفاده می کند.
 

بانک تجارت

این بانک هم از بانک های دولتی کشور است. خدمات الکترونیک ان در سه گروه اینترنت بانک، سیستم پیامک و تلفنبانک ارائه می شود. خدمات اینترنتی بانک تجارت عبارتند از دریافت مانده و سه گردش آخر حساب، انتقال وجوه بین حساب های معرفی شده در فرم ثبت نام تا سقف 20 میلیون ریال در هر روز و پرداخت قبوض آب، برق،گاز، تلفن ثابت و تلفن همراه، سیستم پیامکی بانک تجارت نیز خدماتی مانند دریافت مانده و سه گردش آخر حساب، انتقال وجوه بین حساب های معرفی شده در فرم ثبت نام، پرداخت قبوض آب، برق،گاز، تلفن ثابت و تلفن همراه، پرداخت اقساط تسهیلات، پیگیری یک چک خاص، تغییر رمز و راهنمای سیستم به مشتریان ارائه می دهد. از طریق تلفنبانک بانک تجارت هم می توانید سرویس های مانند اطلاع از سه گردش آخر حساب، دریافت صورتحساب فکسی، انتقال وجه بین حساب های بانکی، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات و پیگیری پرداخت های غیرحضوری دریافت کنید. بانک تجارت هم مانند بانک صادرات، سیستم ساتنا به مشتریانش ارائه می دهد.
 

بانک مسکن

بانک مسکن هم از گروه بانک های دولتی به شمار می رود. این بانک خدماتی الکترونیکی با عنوان پرداخت اینترنتی، پرداخت الکترونیکی قبوض، همراه بانک، تلفن بانک، سامانه پایاپای الکترونیکی، سحاب، ساتنا و کارتخوان را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

در سامانه پایاپای الکترونیکی می توانید، پول را از حساب خود به حسابی در بانک دیگر به صورت الکترونیکی حواله کنسید. سامانه سحاب این بانک هم براساس استفاده بهتر از کارت های اعتباری به کار گرفته شده وسیستمی با عنوان حواله الکترونیکی بین بانکی است.
 

بانک سپه

این بانک هم از بانک های دولتی ایران محسوب می شود و بیشتر دارندگان حساب آن نظامیان کشور هستند.

تلفنبانک، اینترنت بانک، سیستم پیامکی، همراه بانک، خودپرداز، کارتخوان، ساتنا، سفر کارت ملی، پرداخت قبوض از حساب های متمرکز، خرید شارژ تلفن همراه از راه کارت شتاب و انتقال وجه به کارت های شتاب از جمله خدمات الکترونیکی است که از بانک سپه ارائه می دهد. از راه اینترنت بانک سپه خدماتی مانند پرداخت قبوض، عوارض شهرداری، خودرو و نوسازی مسکن، اعلام موجودی به کارت های عضو شتاب، انتقال وجه به تمامی حساب های دیگر بانک ها از طریق سامانه ساتنا، انتقال آنی وجه به حساب های متمرکز سپه و کارت های عضو شتاب، رزرو هتل ها و مراکز اقامتی برای دارندگان سفر کارت، استعلام آخرین وضعیت قبوض شهرداری، نمایش شماره سریال کارت و شماره بانکی ایران (شبا)، نمایش مانده و صورتحساب کوتاه و کامل، دریافت فایل صورتحساب در فرمت های PDF,XLS، اطلاع از یک گردش خاص و پیگیری وصول چک، تغییر رمز اول و دوم حساب، ارائه گزارش انتقال وجوه، قبوض پرداختی و ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، ذخیره شماره حساب مقصد و نمایش وضعیت دسته چک را می توانید انجام دهید.
تلفن بانک سپه هم سرویس هایی مانند اطلاع از موجودی و سه گردش آخر حساب، پرداخت قبوض، دریافت صورتحساب از طریق نمابر (20 گردش آخر)، اطلاع از گردش بخصوص یا پیگیری شماره چک، انجام خرید تلفنی، اطلاع از شماره سریال کارت، اطلاع از آخرین تاریخ ورود به سیستم تلفن بانک، اطلاع از شماره حساب بانکی ایران (شبا) را در اختیار مشتریان بانک قرار می دهد. در همراه بانک سپه شما با استفاده از تلفن همراهتان می توانید خدماتی مانند دریافت آخرین موجودی حساب، آگاهی از چهار گردش آخر حساب، آگاهی از گردش خاص و پیگیری یک شماره چک خاص، آگاهی از اطلاعات یک شعبه بر اساس شاخص، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین مجموعه حساب های عابر بانک، جاری و طلایی و بن کارت، آگاهی از شماره حساب در فرمت شبا(شماره حساب بانکی)آگاهی از شماره سریال کارت را دریافت کنید.

در سیستم پیامکی بانک سپه، مشتریان بانک می توانند گردش عملیات بانکی و مانده حساب های خود را به صورت پیامک دریافت کنند.

یکی از خدمات متمایزی که بانک سپه دارد ارائه سفر کارت ملی به مشتریانش است. با این سفر کارت ملی نیازی به حمل پول نقد در سفرهای برون شهری برای پرداخت هزینه های سفر نیست. با آن می توانید از تخفیفات هتل ها، مهمانسراها و تمام مراکز گردشگری که در طرح سفر کارت ملی عضویت داشته و پایانه های فروش بانک سپه استفاده کنید. امکان شارژ سفر کارت توسط دارندگان آن از طریق واریز نقدی در شعب و انتقال وجه از دیگر حساب های متمرکز در درگاه های اینترنت و تلفن همراه،امکان رزرو اینترنتی هتل، مهمانسراها و دیگر مراکز گردشگری از طریق سایت سفر کارت ملی به نشانی www.safarcard.ir برای دارندگان سفر کارت و امکان آگاهی از مانده حساب سفر کارت از طریق پایانه های فروش بانک سپه نصب شده در مراکز گردشگری، شعب بانک سپه، اینترنت، تلفن همراه و تلفن بانک سرویس های دیگری است که این تکنولوژی در اختیار مشتریان بانک سپه قرار می دهد.براساس اطلاعیه بانک مرکزی ایران در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شدند.
 

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی هم دولتی است. این بانک هم مانند دیگر رقبای خود، خدمات الکترونیکی ارائه می دهد. سه گروه خدمات اینترنتی، تلفنی و همراه بانک توسط بانک کشاورزی در دسترس مشتریان است. خدمات اینترنتی بانک کشاورزی عبارتند از: مشاهده و چاپ صورت حساب «یک ماهه»، «سه ماهه» و یا «از یک تاریخ مشخص»، مشاهده وضعیت چک ها، تبادل پیام بین کاربران بخش خدمات مشتریان، انتقال وجه لحظه ای بین حساب های شخص صاحب حساب، انتقال وجه لحظه ای به حساب های شخص ثالث، مشاهده سوابق انتقال وجه و تعیین سقف انتقال وجه اینترنتی توسط کاربر صاحب حساب.

در روش تلفن بانک کشاورزی هم می توانید خدماتی مثل ارسال صورتحساب، اعلام مانده حساب، اعلام سه گردش آخر حساب، اعلام وضعیت چک های واگذاری، اعلام سود واریز شده به حساب و پرداخت قبوض را دریافت کنید.

سرویس هایی که در همراه بانک کشاورزی ارائه می شوند هم اعلام موجودی حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض هستند.
خدمات الکترونیکی این بانک پروژه مهر گستر نام دارد که کارت های خاصی با خدمات متمایز در اختیار جوانان قرار می دهد.
 

بانک رفاه

بانک رفاه از گروه بانک های دولتی ایران است. خدمات الکترونیکی بانک رفاه هم تفاوت چندانی با دیگر بانک های دولتی ندارد. این بانک هم سامانه ساتنا؛ سامانه (SOD)، تلفن بانک، پرداخت قبوض و کارت های پرداخت الکترونیک را ارائه می دهد.بانک رفاه کارگران همراه با ۱۷ بانک در ایران در لیست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته و تحریم شد.
 

بانک توسعه تعاون

این بانک هم دولتی است. خدمات الکترونیک هم دارد. سرویس های الکترونیکش را از طریق اینترنت و تلفن همراه ارائه می دهد. سرویس های الکترونیک بانک توسعه تعاون اعلام موجودی و انتقال وجه هستند. بانک توسعه تعاون در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۰ به‌دلیل حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم و برنامه هسته‌ای توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شد و در لیست سیاه این وزارتخانه قرار گرفت
 

بانک صنعت ومعدن

این بانک هم از بانک های دولتی است. خدمات الکترونیکی بانک صنعت و معدن به صورت بانکداری اینترنتی، همراه بانک، کارت های الکترونیکی و تلفن بانک انجام می شود.

در اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک صنعت و معدن خدماتی مانند اطلاع از صورت حساب، اطلاع از آخرین موجودی حساب، نحوه نصب و راه اندازی همراه بانک صنعت و معدن، نحوه تهیه رمز حساب، استعلام چک، انتقال وجه بین حساب های های دارای یک شماره مشتری، ثبت سوریس یک طرفه ارائه می شود.

کارت های بانک صنعت و معدن مثل بانک های دیگر انواع مختلفی دارد. حامی کارت، کارت اعتباری، کارت هدیه، کارت خرید اعتباری، طرح خدمت و کارت مجازی از کارت های الکترونیکی این بانک هستند.
 

پست بانک ایران

پست بانک ایران هم از بانک های دولتی است که اخیرا سهامش را در بورس عرضه کرده است. به گفته مسوولان این بانک در سال آینده خصوصی خواهد شد.
خدمات بانکداری الکترونیک پست بانک ایران هم از راه اینترنت و تلفن همراه قابل ارائه است. سرویس های اینترنت بانک، پست بانک انتقال وجه، حساب ها در یک نگاه، پرداخت اقساط، دریافت کد شبا، رفع مسدودی کارت، دریافت قبوض، صورتحساب، صورتحساب اقساط تسهیلات و درخواست کارت هستند.
در سیستم تلفن همراه پست بانک می توانید مانده حساب کلیه کارت های عضو شتاب را بگیرید، قبوض مصرفیتان را بپردازید، شارژ تلفن همراه بنویسید و وجه مورد نظرتان را انتقال دهید.

همچنین در همراه پست بانک از راه پیامک خدماتی مانند درخواست موجودی، سه گردش آخر، پرداخت قبوض، انتقال وجه و سرویس های ویژه ای مثل اخبار و دفتر کاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات نیز از بانک های دولتی ایران است. سیستم بانکداری الکترونیک این بانک پروژه ای به نام سفیر است. این سیستم از راه های اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، ساتنا، پایا و کارتهای الکترونیکی انجام می شود.

در اینترنت بانک، تلفن بانک و همراه بانک سفیر می توانید اعلام موجودی گرفته و وجه مورد نظرتان را انتقال دهید.
 

بانک قرض الحسنه مهر ایران

این جدیدترین بانک دولتی ایرانی است. راه های بانکداری الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران اینترنت، تلفن، موبایل، ساتنا، کارتخوان، شبا و پایا است.

خدمات اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران، عبارتند از: مشاهده فهرست حساب ها و موجودی هر یک از آنها، انتقال وجه بین حساب های مشتری بدون محدودیت، دریافت صورتحساب و گزارش گردش هر یک از حساب ها، انتقال وجه عادی (انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه در تاریخ های معین و مورد نظر شما)، انتقال وجه دسته ای (انتقال وجه از یک حساب به چندین حساب مانند پرداخت حقوق کارکنان)، مسدود کردن برگ چک، ثبت مبلغ چک صادره جهت یاد آوری مبلغ صحیح به بانک هنگام برداشت وجه آن ،گزارش وضعیت برگه های دسته چک، گزارش وضعیت چک های واگذاری به سپرده ها، گزارش تسهیلات دریافتی، آگاهی از آخرین وضعیت اقساط پرداختی، مانده بدهی تسهیلات، مدت تاخیر هر قسط و جریمه تاخیر متعلق به آن، نمایش مبلغ قابل پرداخت در صورت تسویه تسهیلات، انجام عملیات انتقال وجه کارت بانک قرض الحسنه و دیگر کارت های عضو شبکه شتاب، مسدود کردن کارت (در صورت مفقودی یا سرقت کارت) و پرداخت قبوض شرکت های خدماتی طرف قرارداد با بانک. در تلفن بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانید موجودی دریافت کنید، گردش حساب دریافت کنید، وجه تان را انتقال دهید و گردش سپرده تان را فکس کنید.

.براساس اطلاعیه بانک مرکزی ایران در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شدند.
 

بانک پارسیان

بانک پارسیان هم از بانک های خصوصی کشور است.

این بانک از طریق تلفن بانک، ای میل بانک، اینترنت بانک، کارت های بانکی و موبایل بانک خدمات الکترونیکی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

تلفن بانک پارسیان سرویس هایی مانند دریافت اطلاعات مانده حساب، دریافت سه گردش آخر حساب، دریافت صورتحساب به وسیله دورنگار، مسدود کردن کارت نقدی، انتقال وجه، آگاهی از وضعیت چک های صادر شده ،آگاهی از وضعیت چک های واگذار شده، ثبت مبلغ چک، مسدود کردن یک برگ چک و تغییر رمز ورود را ارائه می دهد.

با ای میل بانک پارسیان شما می توانید از طریق پست الکترونیکی خود انواع گزارش های مربوط به صورتحساب و تراکنش های انجام شده روی حساب را دریافت کنید.

از طریق اینترنت بانک پارسیان هم می توان اطلاعات مانده حساب را دریافت کرد، مانده و صورتحساب کلیه سپرده ها (کوتاه مدت- پس انداز) را دید، وجه مورد نظررا به حساب های خود و حساب های دیگران انتقال داد، کارت نقدی را مسدود کرد، درخواست دسته چک داد، مبلغ چک را ثبت کرد، برگه هایی از دسته چک را موقتا مسدود کرد، فهرست چک های واگذار شده به حساب را دریافت کرد و تسهیلات دریافتی را دید.

در سیستم همراه بانک پارسیان صورتحساب با پیامک به مشتریان داده می شود.

همچنین خدماتی مانند پرداخت قبوض هم از طریق کارت های شتاب و اینترنت بانک پارسیان امکان پذیر است.

سرویس هایی مانند خرید بلیط قطار، شارژ تلفن همراه، رزرو هتل و فروش خودرو از راه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان امکان پذیر هستند.
 

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین اولین بانک خصوصی ایران است.

راه هایی که بلانک اقتصاد نوین خدمات الکترونیکی ارائه می دهد اینترنت و تلفن همراه است.

از راه اینترنت این بانک خدماتی مانند کنترل حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. از طریق موبایل هم می توانید از سرویس هایی مانند کنترل حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض بهره مند شوید.

 

بانک پاسارگارد

بانک پاسارگاد هم از بانک های خصوصی ایرانی است.

این بانک خدمات الکترونیکی خود را با نام بانکداری مجازی از راه اینترنت و موبایل در اختیار مشتریانش قرار می دهد. از طریق اینترنت بانک پاسارگاد سرویس هایی مانند درخواست افتتاح انواع حساب های کوتاه مدت، بلند مدت، اندوخته فردا، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، درخواست خرید کارت هدیه، درخواست صدور کارت نقدی، کارت المثنی، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/ از کارت، درخواست تسویه کارت اعتباری، درخواست ارسال حواله ارزی، درخواست حواله بین بانکی (ساتنا)، درخواست صدور دسته چک، درخواست صدور چک بین بانکی، درخواست صدور چک بانکی، مشاهده فهرست تسهیلات و درخواست پرداخت قسط را می توان دریافت کرد.

خدماتی که بانک پاسارگاد در خصوص پرداخت الکترونیکی به مشتریانش ارائه می دهد عبارتند از بانکداری اینترنتی، پرداخت الکترونیکی قبوض، انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ ایرانسل، مشاهده آن لاین موجودی کارت های عضو شتاب و سامانه پرداخت موبایل بانک پاسارگاد.

بانک سامان

بانک سامان هم یک بانک خصوصی است. خدمات الکترونیکی بانک سامان از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، ای میل بانک، ای میل بانک و تلفن بانک انجام می شود.

اینترنت بانک سامان خدماتی مانند دریافت موجودی به صورت آن لاین، انتقال وجه بین تمامی حساب ها در بانک سامان، مشاهده صورتحساب، تقاضای صدور دسته چک، ثبت مبلغ چک های صادر شده و مسدود کردن برگه هایی از دسته چک را در اختیار شما قرار می دهد. با موبایل بانک سامان هم می توان سرویس هایی مثل نمایش موجودی حساب، نمایش گردش حساب، مسدود کردن چک و کارت، ارائه مشاوره هوشمند درباره سود سپرده ها و کارمزد تسهیلات، اطلاع درباره واریز و برداشت از حساب ها و اطلاع درباه وصول برگشتی چک های واگذاری را دریافت کنید. با تلفن بانک سامان هم می توانید موجودی حسابتان را دریافت کنید، سه گردش آخر حساب را دریافت کنید، چک و کارتتان را مسدود و صورتحسابتان را فکس کنید.

از راه حسابتان در این بانک می توانید قبوض مصرفی را با اینترنت بانک، موبایل بانک و کارت های شتابتان پرداخت کنید.

کارت های بانک سامان هم انواع مختلفی مثل کارت پول، کارت خرید اینترنتی، کارت اعتباری، کارت خرید هدیه، بن کارت، کارت شهروندی قشم و کارت دوقلوی اعتباری دارد.

از بزرگ ترین خدماتی که به صورت الکترونیک در بانک سامان ارائه می شود می توان خرید شارژ تلفن همراه، خرید بلیت هواپیما، خرید و فروش اینترنتی سهام، خرید و فروش اینترنتی خودرو، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، خرید بلیت قطار، خرید بلیت اتوبوس و پرداخت عوارض شهرداری است.
 
بلو بانک
یک بانک دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و کاملا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. در واقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد. 
 

بانک شهر

بانک شهر از بانک های عمومی دولتی به حساب می آید.

این بانک هم خدمات الکترونیکی خود را از راه اینترنت، تلفن همراه، تلفنبانک و کارت های الکترونیک ارائه می دهد.

اینترنت بانک، همراه بانک، و تلفنبانک شهر، خدماتی مانند دریافت موجودی به صورت آن لاین، انتقال وجه بین تمامی حساب ها در بانک شهر، مشاهده صورتحساب، تقاضای صدور دسته چک، ثبت مبلغ چک های صادر شده، مسدود کردن برگه هایی از دسته چک و پرداخت قبوض را ارائه می دهد.

کارتهای بانک شهر هم انواعی دارد که از آنها می توان کارت نقدی، کارت هدیه و کارت خرید را نام برد.
 

بانک سرمایه

این بانک هم از بانک های خصوصی ایران است.

خدمات الکترونیکی بانک سرمایه از طریق اینترنت بانک، تلفنبانک، همراه بانک، ساتنا و کارت های این بانک انجام می شود.

اینترنت بانک سرمایه سرویس هایی مانند اعلام موجودی حساب، ارائه صورت حساب به صورت پرینت و فایل، انتقال وجه بین حساب های مشتری، انتقال وجه از حساب خود به حساب دیگران، ارائه فهرست حساب ها، گزارش چک های صادره قبل از وصول، گزارش چک های عهده بانک های دیگر،مشاهده وضعیت چک های مشتری، دستور مستمر پرداخت به حساب خود یا دیگران، گزارش جزئیات تسهیلات اعطایی، گزارش چک های صادر شده و وصول شده و برگشت خورده وپرداخت قبوض را در اختیار شما قرار می دهد.

تلفنبانک سرمایه هم خدماتی از جمله اعلام موجودی حساب، دریافت گردش حساب، فکس روزانه صورتحساب، انتقال وجه بین حساب های خود و دیگران، آگاهی از چک های صادر شده و پرداخت قبوض مصرفی دارد.

همراه بانک سرمایه از طریق پیامک با مشتریان اش در ارتباط است. این بانک امکاناتی مثل دریافت موجودی حساب، دریافت گردش حساب، دریافت گردش روزانه حساب، دریافت چند گردش آخر حساب، دریافت اطلاعات وام های دریافت پیام هنگام ورود کاربران به سیستم های اینترنت بانک و تلفنبانک و دریافت پیام هنگام انجام هرگونه تراکنش از طریق زیر سیستم های بانکی (شعب و دستگا های ATM) را به مشتریانش ارائه می دهد.
 

بانک تات

بانک تات هم از جدیدترین بانک های خصوصی است. خدمات الکترونیکی که این بانک ارائه می دهد را می توان این گونه بیان کرد:

ساتنا، شبا، سحاب، عرضه انواع کات های بانکی (کارت متصل به حساب، خرید، هدیه و...) ارائه خدمات اینترنت بانک،ارائه خدمات الکترونیکی پرداخت، تلفنبانک، ارائه خدمات به کمک وب کیوسک، پرداخت قبوض، ارائه خدمات بانکی با پیامک، کارت های الکترونیکی و شارژ سیمکارت از طریق حساب های این بانک هم می توان پرداخت الکترونیکی قبوض مصرفی را انجام داد.

اینترنت بانک و همراه بانک تات، سرویس هایی مانند انتقال وجه به حساب خود شخص، انتقال وجه به حساب دیگران، دریافت تایید رسید، مانده حساب، صورتحساب دوره ای و صورتحساب 30 گردش آخر را ارائه می دهند. البته بدلیل مشکل در شفاف سازی سهامداران، این بانک منحل شد و بانک آینده را به وجود آورد.
 

بانک سینا

بانک سینا هم بانکی خصوصی در کشور است.

خدمات الکترونیک آن به نام اینترنت بانک، ساتنا، شبا، پایا، تابا، تلفنبانک، کارت های الکترونیکی و همراه بانک است. کارت های الکترونیکی سینا بانک عبارتند از سینا کارت، کارت هدیه، کارت خرید و کارت اعتباری. در اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک سینا یا همان سیستم پیامکی بانک سینا، خدماتی مانند انتقال وجه به حساب دیگران، دریافت مانده حساب، دریافت صورتحساب دوره ای، پرداخت الکترونیکی قبوض و مدیریت پرداخت های الکترونیکی ارائه می شود.


 

بانک کارآفرین

بانک کارآفرین هم خصوصی است.

خدمات الکترونیکی بانک کارآفرین از طریق اینترنت بانک، تلفنباک و خدمات کارت انجام می شود.

در این راه ها سرویس هایی مانند اعلام موجودی حساب، پرداخت قبوض مصرفی، اطلاع از سه گردش آخر حساب، دریافت صورتحساب فکسی در اختیار مشتریان بانک کارآفرین قرار می گیرد.
 

بانک دی

بانک دی هم از جدیدترین های بانک های خصوصی ایران است.
تلفنبانک، همراه بانک، اینترنت بانک و کارت های الکترونیکی راه های ارائه خدمات الکترونیکی در بانک دی هستند.
این بانک از طریق تلفنبانک، همراه بانک و اینترنت بانک امکاناتی مثل انتقال وجه به حساب دیگران، اطلاع از هر آنچه در حساب تان است، پرداخت قبوض مصرفی، کنترل چک و دسته چک بانک را ارائه می دهد.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.