ايمني در حمام را جدي بگيريد

سلامت: کارشناسان سازمان بهداشت جهاني با توجه به فرارسيدن فصل سرما در بسياري از کشورها نسبت به ايمن سازي حمام خانه‌ها هشدار دادند. به گزارش راشين تودي، به دليل ايمن نبودن سيستم گرمايش حمام‌ها بيش از 40 درصد خفگي‌ها در زمستان اتفاق مي‌افتد که در اين زمينه بايد فکري جدي شود.
سه‌شنبه، 7 اسفند 1386
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ايمني در حمام را جدي بگيريد
ايمني در حمام را جدي بگيريد
ايمني در حمام را جدي بگيريد
منبع:www.salamatiran.com
سلامت: کارشناسان سازمان بهداشت جهاني با توجه به فرارسيدن فصل سرما در بسياري از کشورها نسبت به ايمن سازي حمام خانه‌ها هشدار دادند.
به گزارش راشين تودي، به دليل ايمن نبودن سيستم گرمايش حمام‌ها بيش از 40 درصد خفگي‌ها در زمستان اتفاق مي‌افتد که در اين زمينه بايد فکري جدي شود. در بسياري از خانه‌ها، آبگرمکن در داخل حمام نصب مي‌شود و دودکش آبگرمکن ايمن نيست و به طور صحيح از سوي کارشناسان مربوطه مورد بررسي قرار نمي‌گيرد. به همين دليل، گاز مونواکسيد کربن (گازي سمي که سبب خفگي مي‌شود) که بايد از طريق دودکش آبگرمکن به بيرون از خانه منتقل شود، در فضاي حمام منتشر شده و خفگي ايجاد مي‌کند. کارشناسان به مردم توصيه مي‌کنند که پيش از فرارسيدن فصل سرما نسبت به ايمن کردن وسايل گرمايشي خود اقدام کنند و حتما در اين زمينه از يک کارشناس يا متخصص نصب وسايل گرمايشي کمک بگيرند. در عين حال به افراد توصيه شده که هنگام حمام کردن حتما از نصب درپوش روي پريزهاي برق حمام مطمئن باشند و حداقل يک ساعت بعد از اتمام حمام کردن، از پريزها (براي سشوار و...) استفاده کنند.




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.