تلاش بر کسب مجوز شبیه سازی بافت انسان

یک دانشمند انگلیسی در صدد کسب مجوز شبیه سازی سلول های بنیادین بافت بدن انسان است. به گزارش اسکای نیوز پروفسور یان ویلموت که چندی پیش موفق به شبیه سازی یک گوسفند شده بود خواستار صدور مجوز برای شبیه سازی سلول های بنیادین بافت بدن انسان شده است. در صورت موفقیت وی این دومین مجوزی است که از زمان صدور مجوز شبیه سازی رویان در ماه آگوست در انگلیس صادر می شود.
سه‌شنبه، 27 فروردين 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تلاش بر کسب مجوز شبیه سازی بافت انسان
تلاش بر کسب مجوز شبیه سازی بافت انسان
تلاش بر کسب مجوز شبیه سازی بافت انسان

منبع:http://www.nokha.blogfa.com/
یک دانشمند انگلیسی در صدد کسب مجوز شبیه سازی سلول های بنیادین بافت بدن انسان است.
به گزارش اسکای نیوز پروفسور یان ویلموت که چندی پیش موفق به شبیه سازی یک گوسفند شده بود خواستار صدور مجوز برای شبیه سازی سلول های بنیادین بافت بدن انسان شده است.
در صورت موفقیت وی این دومین مجوزی است که از زمان صدور مجوز شبیه سازی رویان در ماه آگوست در انگلیس صادر می شود. این حرکت از سوی برخی که معتقدند شبیه سازی و آزمایش رویان انسان کاری غیر اخلاقی است مورد انتقاد واقع شد.
پروفسور ویلموت اصرار دارد تلاش وی برای شبیه سازی رویان تنها اهداف تحقیقاتی دارد و به محض کامل شدن تجربه شبیه سازی بافت انسانی رویان تولید شده را از بین خواهد برد.
وی قصد دارد از این راه به نقصی که در سلول های عصبی ایجاد می شود و به بیماری موتور نورون می انجامد پی ببرد.
بیماری های موتور نورون به گروهی از بیماری های شبیه به هم اطلاق می شود که بر موتور نورون های موجود در مغز و نخاع اثر می گذارد . موتور نورون ها سلول هایی عصبی هستند که مغز از طریق آنها پیام هایی را به صورت الکتریکی به ماهیچه ها ارسال می کند.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما