بانوی با ایمان

حضرت آيت الله سيد محمد باقر مجتهد سيستانی (رحمت الله عليه) ــ پدر حضرت آيت الله العظمی سيد علی سيستانی (دامت برکاته) ــ تصميم می گيرند برای تشرف محضر امام زمان (عليه السلام) چهل جمعه , در مساجد شهر مقدّس مشهد , زيارت عاشورا بخوانند . در يکی از جمعه های آخر , از خانه ای نزديک به مسجد , نوری را مشاهده می کنند , به سوی خانه می روند و می بينند حضرت ولی عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشريف) در يکی از اتاقهای آن
سه‌شنبه، 21 خرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بانوی با ایمان
بانوی با ایمان
بانوی با ایمان

حضرت آيت الله سيد محمد باقر مجتهد سيستانی (رحمت الله عليه) ــ پدر حضرت آيت الله العظمی سيد علی سيستانی (دامت برکاته) ــ تصميم می گيرند برای تشرف محضر امام زمان (عليه السلام) چهل جمعه , در مساجد شهر مقدّس مشهد , زيارت عاشورا بخوانند .
در يکی از جمعه های آخر , از خانه ای نزديک به مسجد , نوری را مشاهده می کنند , به سوی خانه می روند و می بينند حضرت ولی عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشريف) در يکی از اتاقهای آن خانه تشريف دارند و در ميان اتاق , جنازه ای قرار دارد که پارچه ای سفيد روی آن کشيده شده است .
ايشان می گويند : هنگامی که وارد اتاق شدم , اشک می ريختم , سلام کردم , حضرت به من فرمودند : چرا اين گونه دنبال من می گردی و اين رنجها را متحمّل می شوی ؟ مثل اين باشيد ( اشاره به جنازه کردند ) تا من به دنبال شما بيايم ! بعد فرمودند: اين بانويي است که در دوره ی کشف حجاب ( در زمان رضا خان پهلوی ) هفت سال از خانه بيرون نيامد , تا چشم نا محرم به او نيفتد.
منبع: شيفتگان حضرت مهدی (عليه السلام)




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.