امام خمینى (ره) در کلام شهیدان‏

«این وصیت نامه‏ها انسان را مى‏لرزاند و بیدار مى‏کند» (امام خمینىرحمت الله علیه ‏) «وجود امام خمینى و برکات آن را تنها کسانى مى‏توانند حقیقتا درک کنند که درجست و جوى تاریخ تحول باطنى انسان‏هاى کره زمین که خاستگاه تحولات ظاهرى،اجتماعى و اقتصادى و سیاسى حیات او نیز هست، به تاریخ انبیاء رجوع مى‏کنند،هم آنانند که در وصف امام خمینى مى‏گویند:(او بت‏شکنى دیگر از تبار ابراهیم‏بود). (شهید سید مرتضى آوینى از: تهران)
چهارشنبه، 5 تير 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امام خمینى (ره) در کلام شهیدان‏
امام خمینى(رحمت الله علیه) در کلام شهیدان‏
 

 
   «این وصیت نامه‏ها انسان را مى‏لرزاند و بیدار مى‏کند»
(امام خمینىرحمت الله علیه ‏)
«وجود امام خمینى و برکات آن را تنها کسانى مى‏توانند حقیقتا درک کنند که درجست و جوى تاریخ تحول باطنى انسان‏هاى کره زمین که خاستگاه تحولات ظاهرى،اجتماعى و اقتصادى و سیاسى حیات او نیز هست، به تاریخ انبیاء رجوع مى‏کنند،هم آنانند که در وصف امام خمینى مى‏گویند:(او بت‏شکنى دیگر از تبار ابراهیم‏بود).
(شهید سید مرتضى آوینى از: تهران)
«حافظ ولایت فقیه باشید و امام و رهبرمان را هم چون نگین انگشترى در میان‏خود نگه‏دارى کنید و در پشت‏سر امام حرکت کرده و او را تنها نگذارید که‏پیروزى شما به امید خدا نزدیک است.»
(دانشجوى شهید لطف الله فلاح اسلامى از: بهبهان)
«مى‏رویم تا خط امام بماند، خطى که از ابراهیم آغاز شده و در تداوم سرخ خویش‏با دست‏هاى پاک محمد و على به قلب پرشور امام امت رسید تا رنجبران زمین را ازجور حکومت قابیلیان برهاند.»
(شهید مهدى رجب بیگى از: تهران)
«سلام و درود بر تو اى آزاد مرد، درود ما بر تو اى حامى مستضعفان، درود برتو اى درهم شکننده بت‏ها وبتکده‏ها، سلام بر تو اى رهایى دهنده امت از قیداستعمار، درود بى‏پایان ما بر تو اى خمینى، رهبر امت... .»
(طلبه شهید محمد جواد مهرجردى یزدى از: مهرجرد یزد)
«حرف امام خمینى عین قرآن است و قرآن در حرف امام خلاصه مى‏شود ، خونم که به‏زمین مى‏ریزد گوید: اى مسلمین: اطاعت از امام، اطاعت از امام، اطاعت ازامام!.» (
(طلبه شهید نورعلى محمدى نژاد از: بابل)
«من چگونه نداى هل من ناصر یادگار اباعبدالله الحسین(ع) امام‏خمینى و یادگاران سربازان سیدالشهدا(ع) را بشنوم و بى‏تفاوت باشم.»
(روحانى شهید غلامرضا على‏زاده از:بشرویه)
«مبادا تحت وسوسه‏هاى شیطان و استکبار دست از این عارف پیر و مجاهد تمامى‏سنگرهاى حق بردارید. مبادا از دستورات امام بى‏توجه رد شوید که فردایى نه‏چندان دور در مقابل شهداى عظیم الشان این انقلاب باید پاسخگو باشید.»
(شهید دولت عابدى از: بجنورد)
«من عاجزانه از شما مى‏خواهم که هوشیار باشید خود را کاملاحفظ کنید و براى کنترل خود و خارج نشدن از خط امام که همان خط‏اسلام و خط خداست فقط گوش به فرمان ولایت فقیه باشید» .
(سردارشهید حسین علیمحمدى، زنجان).
«حزب الله همیشه در صحنه و پیرو خط امام و خط ولایت فقیه که‏تداوم راه امامت است‏باشند و جان بر کف پشتیبان این انقلاب‏باشند من به آنهایى که در لباس اسلام مى‏خواهند به اسلام صدمه‏بزنند توصیه مى‏کنم بیایید دست از تفرقه بردارید.» .
(طلبه شهید سید حسین حسینى اتراچالى).
«به همه امت اسلامى عرض مى‏کنم که قدر این اسلام و انقلاب وامام و مسئولین نظام جمهورى اسلامى را بدانند و براى نشان دادن‏این قدرشناسى تا جایى که مى‏توانند خدمت کنند و سختیها وناراحتیها را تحمل کرده و در پیشبرد انقلاب بکوشند.» .
(جهادگر شهید سید محمد تقى رضوى).
«اماما، من پیام شما را شنیدم و چون جز خون خویش چیزى‏نداشتم، آن را نثار اسلام نمودم، باشد که با خون ناقابلم بتوانم‏گامى مثبت‏براى اسلام عزیز بردارم.
برادران مومنم، باید انقلاب حسینى را دنبال نماییم تا انقلاب‏حسینى استقرار داشته و انقلاب مهدى(عج)برسد. همانطورى که یاران‏حسین شهید شدند تا انقلاب خمینى پابرجا بماند، ما نیز باید شهیدشویم تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدى(عج)متصل شود. و همیشه‏پشتیبان امام خمینى و در مسیر سیل امت و انقلاب اسلامى باشید واز ولایت فقیه و نظام جمهورى اسلامى حمایت کنید و براى نابودى‏تمام ابرشیطانها به نداى «هل من ناصر ینصرنى‏» امام لبیک‏بگویید و عاشقانه همچون شهداى دیگر روانه شهر شهادت شوید و تاآخرین قطره خون مبارزه نمائید.» .

(جهادگر شهید محسن الشریف).
«به پیام‏هاى امام امت(ولایت فقیه)چونکه پیام دهنده حقیقى‏اوست گوش داده و دستورات آن را عمل کنید و خداى نکرده نگوئید،دیگر گوش دادن به پیام‏هاى امام و رهبر، زمانش گذشته، هر چه‏دارید یکبار هم که مى‏شود پیامها را گوش داده و ببینید که چه‏مى‏گوید و چه مسئولیتى در آن لحظه به دوش شما مى‏گذارد که بایدعمل کنید وگرنه در روز قیامت مسئول هستید.» .
(جهادگر شهید ابوالقاسم حجتى).
«شما اى مسئولین مملکتى همیشه براى رضاى پروردگار قدم‏بردارید و سخنان گهربار امام را فراراهتان قرار دهید. و حتمابه یاد توده‏هاى مستضعف مردم باشید چرا که اماممان فرمودند: مملکت مال مستضعفین است.»
(شهید عیسى مطلب زاده).




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.