سلول های بنیادین نواقص مادرزادی را درمان می کنند.

به کارگیری سلول های بنیادین می تواند نوزادانی را که با نواقض مادرزادی به دنیا می آیند درمان کند. هموطن آنلاین محققان دریافته اند، به کارگیری سلول های بنیادین می تواند نوزادانی را که با نواقض مادرزادی به دنیا می آیند درمان کند. بر اساس نتایج به دست آمده از مطالعات آخیر پژوهشگران انگليسي، آمريكايي و سوئدي، سلول‌هاي بنيادي قادرند نواقص نوزادانی که مبتلا به اختلالات مادرزادی هستند
شنبه، 5 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سلول های بنیادین نواقص مادرزادی را درمان می کنند.
سلول های بنیادین نواقض مادرزادی را درمان می کنند
سلول های بنیادین نواقص مادرزادی را درمان می کنند.

به کارگیری سلول های بنیادین می تواند نوزادانی را که با نواقض مادرزادی به دنیا می آیند درمان کند.
هموطن آنلاین محققان دریافته اند، به کارگیری سلول های بنیادین می تواند نوزادانی را که با نواقض مادرزادی به دنیا می آیند درمان کند.
بر اساس نتایج به دست آمده از مطالعات آخیر پژوهشگران انگليسي، آمريكايي و سوئدي، سلول‌هاي بنيادي قادرند نواقص نوزادانی که مبتلا به اختلالات مادرزادی هستند درمان کنند.
تحقیقات پیشین نشان داده بود، بافت‌هاي ماهيچه‌ و استخوان در گردن و شانه‌ها، نوعی متفاوت از سلول‌های بنيادين هستند که می توانند نواقص مادرزادی را از میان بردارند.
بررسی های اخیر نشان داده است، در حالی که سلول‌هاي بنيادين موجود در ماهیچه، گردن و شانه با دیگر سلول های بنیادین بدن یکسان هستند، می توانند ساختار استخوان‌هايي كه به آن ها متصل مي‌شوند را تغییر دهند.
دانشمندان در تلاشند تا با به کارگیری نتایج به دست آمده از این بررسی ها، راهی جدید برای درمان نواقص مادرزادی بیابند.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.