فواید کرم ویتامین ای

کرم ویتامین E مرطوب کننده پوست است، خطوط تیره، جای زخم و لکه‌های پیری را کاهش می‌دهد و پوست را به مدت طولانی جوان نگه می‌دارد. ادامه را بخوانید تا فواید مصرف کرم ویتامین E بر پوست را بدانید.
دوشنبه، 30 فروردين 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
فواید کرم ویتامین ای

فواید کرم ویتامین ای
 

 

مترجم: سعید علیزاده
منبع:راسخون




 

کرم ویتامین E مرطوب کننده پوست است، خطوط تیره، جای زخم و لکه‌های پیری را کاهش می‌دهد و پوست را به مدت طولانی جوان نگه می‌دارد. ادامه را بخوانید تا فواید مصرف کرم ویتامین E بر پوست را بدانید.
بخش عمده ای از زیبایی وابسته به سلامت پوست است. پوست تازه، روشن و درخشان هر مرد و زنی را از بقیه مردم متمایز می‌کند. برای شخصی که خواهان قیافه خوب است بسیار مهم است که چه غذاهایی می‌خرد و چه چیزی بر روی پوستش استعمال می‌کند. پیگیری یک رژیم غذایی سالم و متعادل، نوشیدن دو یا سه لیتر آب در روز و داشتن زندگی آرام و بدون استرس پوست را سالم نگه می‌دارد. برای بهبود بافت پوست، استعمال مواد آرایشی و کرم مناسب توصیه می‌شود.
صحبت از کرم‌های پوست، آن‌هایی هستند که ویتامین E در آن‌ها وجود دارد و توسط بسیاری از کارشناسان زیبایی به عنوان بهترین محصول برای پوست توصیه شده است. دلیل این است که این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان و یک مرطوب کننده پوست است که سلول‌های پوست را جوان می‌کند. تحقیقات نشان داده است که این ویتامین پوست را ترمیم می‌کند و پوست آسیب‌دیده و قدیمی را با پوست جدید جایگزین می‌کند. مطالب زیر اطلاعات بیشتری در مورد فواید کرم ویتامین E خواهد داد.

مرطوب‌کننده خوب

کرم ویتامین E به عنوان یک مرطوب کننده عالی برای انواع پوست به‌کار می‌رود. اگر هر روز استفاده شود، درخشش خاصی به پوست می‌دهد و کل چهره را زیباتر می‌کند. بنابراین اشخاص دارای پوست تیره و خشک میتوانند با استعمال کرم حاوی این ویتامین ، بافت پوست و ظاهرشان را بهبود بخشند.

مراقبت در برابر خورشید

پوست را دربرابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کند. اگر همراه با استعمال کرم، مواد غذایی غنی از ویتامین E مانند بادام، پاپایا، دانه‌های آفتاب گردان و ... استفاده شود می‌تواند بیشتر موثر باشد. این کرم به منظور کاهش التهاب، تورم، قرمزی و لایه برداری که ممکن است ناشی از آفتاب‌سوختگی باشد، شناخته می شود.

کاهش آکنه و جای آکنه

این کرم آکنه را همچون جای زخم که به‌خاطر آکنه روی صورت ایجاد شده‌اند، کاهش می‌دهد. استعمال کرم ویتامین E روی پوست میزان ویتامین A در بدن را تنظیم می‌کند. وقتی‌که میزان ویتامین A کنترل شود، تاثیر مثبت فراوانی بر روی سلامت پوست دارد، و به صورت همزمان تاثیر تسکین دهنده و آرام‌بخش دارد. برای نتایج بهتر، همراه با استعمال کرم، یک رژیم غذایی غنی از ویتامین E نیز باید رعایت شود.

کاهش علایم کشیدگی پوست

استعمال این کرم بر روی پوست به روند بهبود پوست کمک می‌کند، و به موجب آن پوست جدید، سالم و روشن جایگزین پوست قدیمی حاوی علایم می‌شود. ویتامین E الاستین و کلاژن را می‌شکند که عمدتا باعث ایجاد علایم کشیدگی روی پوست هستند. برای خلاص شدن از علایم کشیدگی، همراه با استعمال ویتامین E، کرم غنی از ویتامین C هم باید روی ناحیه آسیب دیده اعمال شود. این کار به محو شدن علایم کشیدگی کمک می‌کند، بنابراین دیده شدن آن‌ها به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

کاهش خطوط تیره

یکی دیگر از مزایای این ویتامین، خاصیت ضد‌پیری آن است. استعمال این کرم به عنوان کاهش دهنده خطوط تیره، و چین و چروک که به‌خاطر پیر شدن فرد گسترش می‌یابند، شناخته شده است. اگر واقعا می‌خواهید که موثر باشد، هنگام انتخاب کرم دقت کنید تا حاوی ویتامین E کمتر از یک درصد نباشد.
همانطور که می‌بینید، استفاده از کرم ویتامین E مزایای متعددی دارد. این کرم به‌آسانی توسط منافذ پوست جذب می‌شود و بلافاصله شروع به کار می‌کند، در نتیجه باعث کاهش التهاب، تحریک، تغییر رنگ، جای زخم، علامت، خطوط تیره، لکه و چین و چروک می‌شود. بنابراین اگر شما خواهان پوست جوان و سالم هستید، استعمال کرم ویتامین E را در رژیم آرایش روزانه خود قرار دهید.
توجه: قبل از استفاده از این کرم، حتما آن‌‌را بر روی قسمتی از بدن آزمایش کنید زیرا در افراد با پوست بسیار حساس منجر به التهاب می‌شود. به‌خصوص کرم‌های معطر باعث تاثیر منفی بر روی پوست می‌شوند. چیز دیگری که باید به‌خاطر داشته باشیداین است که تاثیر این کرم بر روی پوست ممکن است کمی زمان‌بر باشد. بنابراین انتظار نتیجه سریع نداشته باشید و کرم را حداقل به مدت یک ماه استفاده کنید. این مقدار از زمان برای اینکه تغییرات مشاهده شود، نیاز است.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.