مشاغل خانگی بدون هزینه

در این مقاله، برخی مشاغل خانگی بدون هزینه برای شما ارائه شده است که می‌توانید امتحان کنید تا پول کافی بیشتری به دست آورید و شکم خود را پر کنید.
يکشنبه، 5 ارديبهشت 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
مشاغل خانگی بدون هزینه

مشاغل خانگی بدون هزینه
 

 

مترجم : بهروزی
منبع:راسخون




 

در این مقاله، برخی مشاغل خانگی بدون هزینه برای شما ارائه شده است که می‌توانید امتحان کنید تا پول کافی بیشتری به دست آورید و شکم خود را پر کنید.
بیشتر مردم این روزها به خاطر دلایل مختلف، در تجارت خانگی مشغول می‌شوند. با نوع زمان‌ اقتصادی که ما در آن هستیم، پیدا کردن کار خوب و محجوب شدیداً سخت و دشوار شده است. بنابراین، چرا نباید مشاغل خانگی بدون هزینه را امتحان کنید؟ این مشاغل مخصوصاً وقتی مفید هستند که شما نمی‌خواهید به اداره برگردید و شیفت روتینی را که به آن عادت کرده بودید سپری کنید. بهترین بخش این است که شما می‌توانید درآمد خوبی را با نشستن در خانه به دست آورید. اما پیدا کردن کار قانونی به این حالت، خیلی هم شاهکار نیست. شما می‌توانید تنوعی از گزینه‌ها را امتحان کنید که برخی از آنها در زیر ذکر شده‌اند اما باید از فریب‌های موجود آگاه باشید.

مشاغل قانونی و مشروع :

مرکز تماس :

در دهه‌ی اخیر، صحبت زیادی در مورد شرکت‌هایی شده است که تماس‌های خدمات مشتری را به آن طرف دریاها برون سپاری می‌کنند. اما تعداد زیادی از شرکت‌ها وجود دارند که این تماس‌ها را به کارگران خانگی برون سپاری می‌کنند. این کار فقط به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارد و شما می‌توانید شروع به دریافت تماس از مشتری‌های شرکت بکنید. البته شرکت، قبل از این که دریافت تماس‌ها را شروع بکنید مواد آموزشی و اطلاعات فنی و تکنیکی را برای شما فراهم خواهد کرد. فایده‌ی این کار برای شرکت‌ها این است که می‌توانند با این فرآیند، پول زیادی را پس انداز کنند و هم زمان به افراد دیگر فرصت کسب یک درآمد خوب و شایسته را بدهند. علاوه بر این، شرکت‌های متعددی وجود دارند که اطلاعات تکنیکی و فنی را برای افرادی که می‌خواهند مراکز تماس خانگی خودشان را راه بیاندازند، فراهم می‌کنند.
شرکت‌ها برای هر دقیقه‌ای که شما پشت گوشی سپری می‌کنید پول پرداخت می‌کنند که به این معنی است اگر شما بیشتر پشت خط بمانید می‌توانید پول بیشتری به دست آورید. اما اشکالات متعددی نیز وجود دارند و مهم‌ترین آنها این است که اگر شما هر روز تماس‌های کافی نداشته باشید قادر نخواهید بود پول کافی به دست آورید.

بازاریابی وابسته :

یکی از محبوب‌ترین ایده‌های امروزی، بازاریابی وابسته است که چیز خاصی نیست و همان بازاریابی و فروش محصولات شرکت دیگر در وب سایت و یا وبلاگ خودتان است. بیایید فرض کنیم که شما مقدمه‌ای از کتاب اخیراً منتشر شده را در وبلاگ خودتان نوشته‌اید و لینک‌هایی برای یک وب سایت ویژه فراهم کرده‌اید که آن کتاب را می‌فروشند. وقتی آخرین کاربر ثبت نام می‌کند تا با کلیک کردن بر روی لینک مربوطه بعد از خواندن وبلاگ شما، کتاب را بخرد توسط این وب سایت درصدی به شما پرداخت می‌شود. از طریق وبلاگ خودتان، شما در حال بازاریابی محصول شرکت دیگری هستید در نتیجه با افزایش احتمال فروش آنها، درصدی به شما پرداخت خواهد شد.

کار آزاد (فری لنس) :

برخی از بهترین مشاغل، فرصت‌های کار آزاد (فری لنس) موجود در تعدادی از سایت‌ها هستند. چه نوشتن باشد چه طراحی وب، یا کار کردن در جاوا، بهینه سازی یک وب سایت و یا جستجوی موتورهای بازاریابی، هزاران فرصت موجود هستند و از همه مهم‌تر، هیچ نوع فریبی در آنها وجود ندارد. میلیون‌ها نفر وجود دارند که در جستجوی افراد حرفه‌ای با مهارت هستند و شما می‌توانید بر آن سرمایه گذاری کنید. اما، تنها عیبش این است که رقابت خیلی زیادی وجود دارد و صدها نفر هستند که همانند شما برای پروژه‌ای پیشنهاد داده‌اند. شروع این کار در ابتدا ممکن است سخت و دشوار باشد اما وقتی که شما تعدادی پروژه گرفتید و آنها را برای رضایت مشتری خود، سر موقع تمام کردید، پروژه‌های جدید را خواهید گرفت. بنابراین به پیش روید و این کار را امتحان بکنید و به هر کسی که می‌شناسید پیشنهاد دهید تا بتوانید یک تجارت خانگی کوچک را به مرور زمان شکل دهید.

از فریب‌ها آگاه باشید :

اگرچه این نوع کار فواید متعددی دارد، اما برخی چیزهای مهم وجود دارند که شما باید آنها را به خاطر بسپارید. اولین و مهم‌ترین چیز این است که هرگز انتظار نداشته باشید که از آن پول خیلی زیادی به دست آورید و از هر کسی که این قول را به شما می‌دهد آگاه باشید. فرد فریبکار قول پول قلمبه‌ای را برای کار خیلی کوچک به شما خواهد داد. اما زندگی روزمره‌ی ما به آن شکل نمی‌چرخد و ما مجبوریم برای زندگانی خود سخت کار کنیم. علاوه بر این، شما باید از پرداخت بیعانه نیز آگاه باشید و هیچ کارفرما و فردی که می‌خواهد کاری به شما بدهد در مقابلش پولی از شما نمی‌خواهد. آنها فقط خدمات بهتر و انجام سریع کار را برای رضایت‌شان خواهند خواست.
شما باید خود - شروع کننده باشید، فراست تجاری قوی‌ای داشته باشید، متمرکز بمانید و شدیداً سازمان دهی شده باشید تا در مشاغل خانگی بدون هزینه، موفق شوید. این کار به شما شانس بزرگی برای کار پاره وقت و کسب درآمد اضافی می‌دهد.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.