هم سفره حضرت علیه السلام

شیخ اسدالله زنجانی فرمود : این قضیه را دوازده نفر از بزرگان از شخصی که در محضر سید بحرالعلوم بود ، نقل کردند . آن شخص می گوید : هنگامی که جناب آقا شیخ حسین نجفی قدس سره ( از علمای بزرگ شیعه ) از زیارت بیت الله الحرام به نجف اشرف مراجعت نمود ، بزرگان دین علما برای تبریک و تهنیت به حضور او رسیدند و در منزل ایشان جمع شدند .
دوشنبه، 11 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هم سفره حضرت علیه السلام
هم سفره حضرت علیه السلام
هم سفره حضرت علیه السلام

شیخ اسدالله زنجانی فرمود : این قضیه را دوازده نفر از بزرگان از شخصی که در محضر سید بحرالعلوم بود ، نقل کردند . آن شخص می گوید :
هنگامی که جناب آقا شیخ حسین نجفی قدس سره ( از علمای بزرگ شیعه ) از زیارت بیت الله الحرام به نجف اشرف مراجعت نمود ، بزرگان دین علما برای تبریک و تهنیت به حضور او رسیدند و در منزل ایشان جمع شدند .
سید بحرالعلوم قدس سره چون با جناب آقا شیخ حسین کمال رفاقت و صمیمیت را داشت ، در اثناء صحبت روی مبارک خویش را به طرف او گرداند و فرمود :
« شیخ حسین ؛ تو آن قدر سر بلند و بزرگ گشته ای که باید با حضرت صاحب الزمان علیه السلام هم کاسه و هم غذا شوی » . شیخ متغیر و حالش دگرگون شد .
حضار مجلس ، با شنیدن سخن سید بحرالعلوم ، اصل قضیه را از ایشان سوال کردند .
سید فرمود : آقا شیخ حسین ؛ آقا به یاد نداری که بعد از مراجعت از حج در فلان منزل ،در خیمه خود نشسته و کاسه ای که در آن آبگوشت بود ، برای ناهار خود آماده کرده بودی ، ناگاه از دامنه بیابان جوانی خشرو و خوشبو در لباس اعراب وارد گردید و از غذای تو تناول فرمود . همان آقا ، روح همه عوالم امکان حضرت صاحب الامر و الزمان علیه السلام بوده اند . 1

پی نوشت:

1 . سید جواد ، معلم ،برکات حضرت ولی عصر علیه السلام ، ص 288 .



تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.