لبخند با طعم شکلات

پژوهشگران آمریکایی در پژوهشي با مطالعه روی 300 زن باردار كه 6 ماه مرتب شكلات مصرف مي‌كردند، دريافتند كه اين نوزادان در مقايسه با نوزادان مادران بارداري كه از ترس چاقي شكلات استفاده نمي‌كردند، ‌كودكانی خندان‌تر و بانشاط‌تر هستند و شكلات در سلامت این كودكان تأثير مثبتي گذاشته است. این گروه از محققان می‌گویند شكلات (به ‌ويژه شكلات سياه كه از دانه‌هاي كاكائو درست می‌شود) ماده‌اي شيميايي دارد كه مزاج مادر را متعادل مي‌كند و اين حالت به
سه‌شنبه، 12 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لبخند با طعم شکلات
لبخند با طعم شکلات
لبخند با طعم شکلات

پژوهشگران آمریکایی در پژوهشي با مطالعه روی 300 زن باردار كه 6 ماه مرتب شكلات مصرف مي‌كردند، دريافتند كه اين نوزادان در مقايسه با نوزادان مادران بارداري كه از ترس چاقي شكلات استفاده نمي‌كردند، ‌كودكانی خندان‌تر و بانشاط‌تر هستند و شكلات در سلامت این كودكان تأثير مثبتي گذاشته است.
این گروه از محققان می‌گویند شكلات (به ‌ويژه شكلات سياه كه از دانه‌هاي كاكائو درست می‌شود) ماده‌اي شيميايي دارد كه مزاج مادر را متعادل مي‌كند و اين حالت به جنين نيز منتقل مي‌شود. این پژوهشگران توصیه می‌کنند مادران بارداري كه به افسردگي و تنش دچار هستند، بهتر است در طول دوران بارداری براي سلامت فرزندانشان شكلات بخورند.
منبع: http://tandorosti.com

تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.