غيب نشين ملكوت

پيشنهاد شد كه در رابطه با يادواره شهيد معظّم حجةالاسلام و المسلمين مرحوم آقاى حاج سيّد عبدالحسين دستغيب(قدّس سرّه) كلمه‏اى بنويسم: ياد اين شهيد در دل عاشقان فضيلت و ملّت وفادار ايران زنده است. مسجد و محراب و منبر شيراز نغمه ملكوتى اين شهيد راه اسلام را از ياد نمى‏برند، درسهاى انسان‏ساز ايشان كه در قلب انسانهاى متعهّد غوغا برپا مى‏كرد جاويدان است.
پنجشنبه، 14 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
غيب نشين ملكوت
غيب نشين ملكوت
غيب نشين ملكوت

پیام امام خمینی(رحمت الله علیه) به مناسبت یادواره شهید آیت الله دستغیب(رحمت الله علیه)

بسم اللّه الرحمن الرحيم
پيشنهاد شد كه در رابطه با يادواره شهيد معظّم حجةالاسلام و المسلمين مرحوم آقاى حاج سيّد عبدالحسين دستغيب(قدّس سرّه) كلمه‏اى بنويسم:
ياد اين شهيد در دل عاشقان فضيلت و ملّت وفادار ايران زنده است. مسجد و محراب و منبر شيراز نغمه ملكوتى اين شهيد راه اسلام را از ياد نمى‏برند، درسهاى انسان‏ساز ايشان كه در قلب انسانهاى متعهّد غوغا برپا مى‏كرد جاويدان است.
دستغيب در دستِ غيب‏نشينان ملكوت سپرده شد و در آغوش رفيق اعلى آرميد، او نمرده كه زندگانى جاويد در جرگه پرده‏نشينان قدس و عاشقان لقاء اللّه يافت.
از خدا بى‏خبرانى كه همّت بر قتل اين رهبران فضيلت و رهروان به سوى محبوب گماشته‏اند، با فضيلت و حق‏طلبى مخالفند، اينان گمان مى‏كنند كه با اين حركات غير انسانى مذبوحانه، در صف عاشقان شهادت و سوختگان در راه پيوستن به لقاء اللّه شكافى پيدا مى‏شود. اينان طعم ايمان به غيب و عشق به محبوب را نچشيده و شب‏پره‏گانى هستند كه از وصل آفتاب گريزانند و مردگانى هستند به صورت زندگان كه با اعمال وحشيانه خود مى‏خواهند سدّ راه حقيقت كنند و اسلام عزيز را به خيال فاسد خود به تباهى كشند.
خداوند قادر اسلام بزرگ را فروفرستاده و حفظ و نگهبانى آن را تضمين فرموده است. از خداوند تعالى رحمت براى شهيدان خصوصاً اين شهيد معلّم اخلاق و مهذّب نفوس و مرشد مردم خواستار و براى بازماندگانش صبر و اجر مسألت مى‏نمايم.
و السلام على عباد اللّه الصالحين
هشتم ربيع الأوّل 1402
روح‏اللّه الموسوى الخمينى
منبع:www.dastgheib.ir




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.