عضویت در سایت

در بخش عضویت در سایت شما می توانید با وارد نمودن اطلاعات کاربری، مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به تالار گفتگو و ثبت عضویت، به جمع کاربران راسخون بپیوندید و از امکانات راسخون مانند شرکت در مسابقات، دریافت ایمیل از راسخون و... بهره مند گردید.
شنبه، 17 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عضویت در سایت

عضویت در سایت


 

 


 

برای وارد شدن به صفحه عضویت روی علامت آدمک در بالای صفحه کلیک کنید.
 

عضویت در سایت

 

  • در بخش عضویت در سایت شما می توانید با وارد نمودن اطلاعات کاربری، مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به تالار گفتگو و ثبت عضویت، به جمع کاربران راسخون بپیوندید و از امکانات راسخون مانند شرکت در مسابقات، دریافت ایمیل از راسخون و... بهره مند گردید.

    عضویت در سایت

  • در انتخاب نام کاربری دقت کنید در راسخون با نام کاربری خود شناخته می شوید و این نام قابل اصلاح و تغییر نیست. از حروف لاتین برای وارد کردن نام کاربری استفاده کنید و نام کاربری باید حتما با حروف آغاز شود و می تواند شامل حروف، اعداد و کاراکتر زیر خط (-) باشد ولی بین حروف از علایم دیگر مانند کاما و فاصله استفاده نکنید.
     
  • سؤال و جواب امنیتی در هنگام در خواست کلمه ی عبور جدید و یا فراموش نمودن رمز عبور از کاربر پرسیده خواهد شد. وارد نمودن فیلترهای ستاره دار الزامی است.

    عضویت در سایت

  • اطلاعات مربوط به تالار گفتگو شامل امضاء و تصویر می باشد. امضای کاربر متنی است که در انتهای همه ی گفتگوهای کاربر در بخش تالار گفتگو تکرار می شود و می تواند یک سخن، جمله یا شعر مورد علاقه شما باشد. تصویر یا avatar نیز عکسی است که در همه ی گفتگوهای شما در تالار گفتگو تکرار می شود با کلیک روی دکمه Browse می توانید آدرس آنرا روی کامپیوتر خود در فیلد رو به رو وارد نمایید.

    عضویت در سایت

  • پس از وارد کردن همه ی گزینه های مطرح شده در بخش عضویت روی دکمه ثبت عضویت کلیک کنید راسخون ورود شما به جمع کاربران خود را تبریک می گوید. برای فعال نمودن عضویت خود به صندوق پست الکترونیکی خود مراجعه کنید. از طرف راسخون ایمیلی حاوی نام کاربری رمز عبور و پرسش و پاسخ امنیتی برای شما ارسال شده است روی لینک فعال نمودن عضویت کلیک کنید تا عضویت شما در راسخون فعال شود.
  • کاربران راسخون بر اساس امتیازاتی که در اثر فعالیت در سایت راسخون بدست می آوردند به سطوح کاربرد جدید، کاربر تازه وارد، کاربر برنزی، کاربر نقره ای، کاربر طلایی 3، کاربر طلایی 2 و کاربر طلایی 1 طبقه بندی می شوند.

    عضویت در سایتعضویت در سایت 

  • در پایین قسمت نحوه امتیازدهی ، نحوه کسب امتیاز به صورت تصویری آورده شده که با کلیک روی  آن لینک  از روش های کسب امتیاز اطلاع پیدا می کنید.
  • همچنین در بخش مشخصات فردی شما می توانید تولید کننده و مدل گوشی تلفن همراه خود را نیز وارد نمایید و از امکانات بخش موبایل راسخون متناسب با مدل تلفن همراهتان استفاده نمایید.

    عضویت در سایت

     



 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.