کتابخانه موضوعی

در بخش جستجوی عناوین موضوعی با وارد کردن موضوع مورد نظر و انتخاب گزینه جستجو فهرستی از عناوین بخش های گوناگون کتب موجود در کتابخانه راسخون که شامل کلمه ی مورد نظر شماست، نمایش داده می شود که
شنبه، 17 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حجت اله مومنی
موارد بیشتر برای شما
کتابخانه موضوعی

کتابخانه موضوعی


 


 

در کادر لینک های اصلی در بالای صفحه روی ویترین1کلیک کنید یا از نوار پایین صفحه روی کلمه کتابخانه موضوعی کلیک کنید.

کتابخانه موضوعیکتابخانه موضوعی 

با کلیک روی کلمه ویترین1 در صفحه نمایش پنجره ایی مانند شکل زیر نمایان می شود که در قسمت کتابخانه لیستی از جدیدترین کتاب های اضافه شده به بخش کتابخانه نمایان می شود:

کتابخانه موضوعی

با کلیک روی هر کتاب به صفحه ایی مانند شکل زیر منتقل می شوید:

کتابخانه موضوعی

در قسمت بالای این کادر خلاصه ایی درباره کتاب و همچنین شناسنامه کتاب آورده شده است ، و در قسمت پایین موضوعات کتاب. با کلیک روی هر عنوان قسمتی از کتاب که آن عنوان درج شده است نمایان می شود.

کتابخانه موضوعی

در سمت چپ صفحه کادر ی با دو عنوان " ساختار درختی" و "موضوعات به ترتیب حروف الفبا"مشاهده می شود ، با کلیک روی هر قسمت می توانی به راه های  متنوعی برای رسیدن به موضوع مورد نظر دست پیدا کرد.با کلیک روی گزینه نمایش ساختار درختی، می توانید فصل ها و عناوین کتاب مورد نظر خود را به صورت سلسله مراتبی مشاهده نمایید و عنوان مورد نظر خود را در آن یافته و با کلیک روی آن متن کامل آن را در بخش نمایش کتاب در سمت چپ صفحه مشاهده نمایید. 
 

کتابخانه موضوعیکتابخانه موضوعی

در قسمتی که روی عنوان کتاب در ویترین کلیک  کردید، در صفحه ایی که باز می شود و شناسنامه کتاب و غیره نمایش داده می شود ، بخشی با عنوان طبقه بندی کتاب وجود دارد (مانند تصویر زیر)

کتابخانه موضوعی

با کلیک روی طبقه بندی مورد نظر به لیست کتاب هایی که در این طبقه بندی قرار دارند ، دست پیدا می کنید.

کتابخانه موضوعیکتابخانه موضوعی 

در بخش بالای  بخش طبقه بندی کتاب ها قسمتی با عنوان پیشنهاد ما قرار دارد که می توانید با کلیک روی کتاب های پیشنهادی آنها را مشاهده کنید:

کتابخانه موضوعی

در بخش جستجوی عناوین موضوعی با وارد کردن موضوع مورد نظر و انتخاب گزینه جستجو فهرستی از عناوین بخش های گوناگون کتب موجود در کتابخانه راسخون که شامل کلمه ی موردنظر شماست، نمایش داده می شود که با کلیک روی هر عنوان به متن آن دسترسی می یابید.
شما می توانید نحوه جستجو و یا نوع جستجو را بنابر خواسته خود تغییر دهید.در بخش تنظیمات جستجو می توانید جستجوی خود را مطابق خواسته خود سفارشی کنید. با انتخاب گزینه های گوناگون بخش تنظیمات می توانید کلمه مورد نظر خود را در عناوین در فهرست ها یا متن کتاب ها و یا در زیر نویس کتاب های موجود در کتابخانه جستجو کنید .


کتابخانه موضوعی

 در زیر کادر جستجو بخش "گنجینه موضوعی" قرار دارد که  با هر بار Refresh کردن صفحه و یا انتخاب هر موضوع و مطلب بطور اتوماتیک تغییر می کند.

کتابخانه موضوعی

بخش دیگر این صفحه "جستجو ی الفبایی" است که با کلیک روی هر یک از حروف الفبا لیست کتاب هایی که با آن حرف آغاز می شود نمایان می شود.

کتابخانه موضوعی

در صورتی که برای مراجعه به کتابخانه روی کلمه "کتابخانه موضوعی" پایین صفحه کلیک نمایید، مستقیم به صفحه انتخاب موضوعات کتابخانه منتقل می شوید.
 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.