سوار بر سه چرخه اما این کجا و ان کجا!؟

مدتی است که از انتشار بازی PURE که توسط استادیوی BLACK ROCK ساخته شده میگذرد . یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده در سبک ریسینگ موتور های چهار چرخ که میتواند بسیاری از گیمر های سخت گیر در انتخاب بازی را قانع و راضی کند . اگر لقب بهترین بازی در سبک خود را به این بازی بدهیم اغراق نکرده ایم . شما در PURE باید با استفاده از اختیاراتی که به شما داده میشود با شرکت کننده گان دیگر به رقابت بپردازید و علاوه بر انجام حرکات آکروباتیک گوناگون
شنبه، 15 فروردين 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سوار بر سه چرخه اما این کجا و ان کجا!؟
سوار بر سه چرخه اما این کجا و ان کجا!؟
سوار بر سه چرخه اما این کجا و ان کجا!؟


مدتی است که از انتشار بازی PURE که توسط استادیوی BLACK ROCK ساخته شده میگذرد . یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده در سبک ریسینگ موتور های چهار چرخ که میتواند بسیاری از گیمر های سخت گیر در انتخاب بازی را قانع و راضی کند . اگر لقب بهترین بازی در سبک خود را به این بازی بدهیم اغراق نکرده ایم . شما در PURE باید با استفاده از اختیاراتی که به شما داده میشود با شرکت کننده گان دیگر به رقابت بپردازید و علاوه بر انجام حرکات آکروباتیک گوناگون ، سعی کنید تا از رقبا جلو زده و مکان اول را به خود اختصاص دهید .

گیم پلی روان ، رمز موفقیت بازی

یکی از نکاتی که بازی PURE را از دیگر بازی های این سبک مانند MOTOR STROM متمایز میکند و پیشی میدهد ، گیم پلی روان و ساده ی بازی میباشد . اولین هدف شما در هر مسابقه باید جلو زدن از رقبا باشد و در قسمت بعدی اجرای حرکات آکروباتیک که اصطلاحا به آنها تریک ( Trick ) گفته میشود . در نزدیکی هر تپه یا هر چیز شبیه به تپه میتوانید از حرکات تریک استفاده کنید و هنرنمایی خود را در یک محیط کاملا واقعی به نمایش بگذارید . با انجام حرکات تریک ، بسته به نوع حرکت شما و زیبا بودن آن در پایین سمت راست به شما امتیاز تعلق میگیرد . هر چه امتیازات بیشتر شود و به یک حد از پیش تعیین شده ای برسد میتوانید حرکات حرفه ای و زیباتری را به نمایش بگذارید و امتیاز بیشتری کسب کنید . این امتیازات یک خصیصه ی دیگری نیز دارد و آن هم استفاده از شتابدهنده میباشد . شما میتوانید با امتیازات خود از شتابدهنده نیز استفاده کنید که وقتی از رقبا عقب هستید و یا در هر زمان دیگر با زدن دکمه ی مخصوصی به سرعت خود را بیافزایید .

سوار بر سه چرخه اما این کجا و ان کجا!؟

گرافیک و مناظر ، بسیار دیدنی

مناظر و محیط های بازی اگرچه چندان زیاد نیستند ، اما هر کدام از آنها یک پدید در نوع خود هستند و بسیار به واقعیت نزدیک اند . تصور کنید موقعی که در حال پرواز بر فراز آسمان ها هستید مانند واقعیت مناظر دور دست و کیلومتر ها آن طرف تر را میتوانید ببینید و لذت ببرید . بله این است شاهکاری با نام PURE . خصوصیت های خوب بسیاری در بازی وجود دارد که از جمله ی آنها میتوان به ، محیط بسیار طبیعی ، تکان خوردن لباس در باد ، پرواز بر فراز آسمان ، حرکات آکروباتیک مختلف و حرفه ای ، پاشیده شدن گل و لای به لباس ها و غیره اشاره نمود .

هر آنچه شما بخواهید !

در بازی سه بخش مختلف با نام های SPRINT ، RACE و FREE STYLE وجود دارد . در سبک RACE و SPRINT تنها هدف شما رسیدن به خط پایان به عنوان نفرات بالای جدول میباشد . در RACE مسیر ها طولانی و طویل هستند و معمولا باید با استفاده از حرکات تریک و جمع آوری امتیاز به عنوان نفر اول مسابقه را به پایان برسانید اما در SPRINT کار آسانتری را در پیش رو دارید ، چون مسیر ها بسیار کوتاه میباشند و فقط یک یا دو منطقه برای اجرای حرکات تریک وجود دارد و هدف در این سبک سریع تر راندن موتور نسبت به دیگر رقیبان میباشد . اما FREE STYLE تفاوت زیادی با دو سبک دیگر دارد . در اینجا هدف ماندن بین رقبا و خارج نشدن از مسابقه میباشد ، حتما از خود میپرسید چطور ؟ در این سبک تا میتوانید باید از حرکات تریک استفاده کنید و زود تر از رقبا انرژی های مختلف را جمع آوری کنید . زیرا در این قسمت در گوشه ی سمت چپ یک مخزن بنزین قرار میگیرد که پس از مدتی خالی میشود و شما باید با گرفتن آیکون های بنزین که در جای جای مسیر قرار دارد این مخزن را پر کنید .

موتور خود را هر طور دوست دارید طراحی کنید

سوار بر سه چرخه اما این کجا و ان کجا!؟

یکی دیگر از بخش های سرگرم کننده ی بازی بخش کارگاه آن میباشد . در این بخش شما باید موتور خود را با حدودا هزار ابزار مختلف طراحی کنید . شما میتوانید در این بخش از جزئی ترین تا ابتدایی ترین ابزار ها و وسایل موتور خود را تغییر دهید . در هر مسابقه هر چه مقام بالاتری بیاورید ابزار های مختلف و بیشتری برای بخش کارگاه آزاد خواهد شد . البته در طراحی موتور باید به این نکته توجه داشته باشید که هر موتور مخصوص مسابقه ی خاصی طراحی شده و وسایل مختلف برای مراحل متفاوت میباشد . اگر میخواهید مسابقات را با اطمینان بیشتری ادامه دهید پیشنهاد میکنم از موتور های متفاوتی استفاده کنید.

کمی از مشکلات بازی بگوییم (!…)

شاید یکی از آشکارترین مشکلات بازی لودینگ های طولانی و مزخرف آن باشد . در اینجا فقط کاراکتر انتخاب شده ی شما با یک ژست بسیار مصنوعی ایستاده و منتظر است تا لودینگ کامل شود . اما واقعا مشکلات بازی آنقدر اندک است که بهتر است از آنها صرف نظر کنیم .
در کل استادیوی BLACK ROCK با ساخت این بازی ، بار دیگر قدرت مندی خود را به اثبات رسانید . این بازی را به تمامی علاقه مندان به بازی های RACING پیشنهاد میکنم
منبع: www.mobile4persian.com




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.