این اسانسها برای مو واقعا کار می‌کنند

در زیر یک سری از روغن‌های ضروری که برای رشد موها مفید می‌باشد و روش‌های استفاده از آنها بیان می‌شود.
سه‌شنبه، 7 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
این اسانسها برای مو واقعا کار می‌کنند
این اسانسها برای مو واقعا کار می‌کنند

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

در زیر یک سری از روغن‌های ضروری که برای رشد موها مفید می‌باشد و روش‌های استفاده از آنها بیان می‌شود.

روغن ایلانگ

روغن گیاه ایلانگ به روغن‌های لیمو، رزماری و ریحان می‌پیوندد و به عنوان یک تمیزکننده عالی برای موهای چرب و جلوگیری از ریزش مو عمل می‌کند. این خواص زهکشی لنفاوی باعث جدا شدن پوست سر و ایجاد محیطی مناسب برای رشد موها می‌شود. که به طور خودکار به رشد موهای سالم و پیشگیری از عفونت‌ها و سایر شرایط پوستی کمک می‌کند اسانس ایلانگ ایلانگ به علت خواص قوی در آروماتراپی استفاده شده است.
ماساژ با روغن ایلانگ ایلانگ همراه با اثرات آرامش بخش آن، شاید بهترین راه برای آرامش بخشیدن حواس خود در تعطیلات آخر هفته است.

روغن مریم گلی

در میان بهترین تصفیه کننده‌های پوست، استفاده از روغن مریم گلی که به عنوان یک شستشو دهنده استفاده می‌شود مفید می‌باشد، این روغن باعث تیره شدن موهای سفید می‌شود و از میان راه حل‌های موثر گیاهی قابل اعتماد است. ماساژ سر با روغن مریم گلی همچنین یک راه مطمئن برای خلاص شدن از خستگی و اضطراب روانی است. روغن مریم گلی با خواص آنتی اکسیدان، ضدعفونی کننده و ضد قارچ بارگذاری شده است. با این حال، هنگام استفاده از این روغن باید توجه کرد که مقادیر زیادی از عصاره مریم گلی می‌تواند منجر به عوارض جانبی شود.
بهتر است بیش از چند قطره روغن مریم گلی به نارگیل یا روغن زیتون اضافه کنید و از این ترکیب برای ماساژ پوست سر استفاده کنید.

روغن درخت چای

روغن چای درخت یک عامل مهم تصفیه کننده قوی پوستی است و برای درمان شرایط پوستی مانند پسوریازیس و شوره سر استفاده می‌شود. این روغن باعث رشد مو توسط بهبود گردش خون در سراسر پوست سر می‌شود. روغن درخت چای باعث ایجاد عرق می‌شود که به نوبه خود سبب سم زدایی پوست از آلاینده‌ها می‌شود و بسیاری از عوامل عفونی را از بدن خارج می‌کند.
با این حال، پس از استفاده از روغن چای باید موهای خود را شستشو دهد زیرا حضور بیش از چند ساعت روغن چای در پوست سر خود را باعث انباشته شدن از بیش از حد مواد معدنی و مواد معدنی می‌شود، بنابراین باعث بوجود آمدن جوش، و همچنین بسته شدن منافذ پوست سر می‌شود.

روغن چوب سدر

روغن اسانس چوب سدر دارای خواص ضد عفونی کننده، ضد شوره و قارچ کش است که باعث درمان مؤثر برای عفونت‌های قارچی پوست سر و و از بین بردن شوره سر می‌شود. خواص تهاجمی آن پاک کردن پوست سر و ریشه مو است تا ریشه‌ها و فولیکول‌ها نفس بکشند. خواص ضد انعقاد آن باعث اختلال عملكرد غدد سباسه با دستكاری در تولید چربی بیش از حد می‌شود.
این عمل به جلوگیری از عفونت‌های قارچی پوست کمک می‌کند. روغن سدر همچنین یک آرامبخشی عصبی عالی است و برای کسانی که از اختلالات خواب رنج می‌برند، مناسب است.

روغن جوجوبا

ترکیب آن به محتوای روغن پوست ما بسیار نزدیک است، روغن جوجوبا به راحتی توسط پوست سر جذب می‌شود و به کاهش خشکی مو و پوست سر کمک می‌کند. این خاصیت روغن ججوبه واقعا پوست شما را ودار به تولید چربی می‌کند که به اندازه کافی مرطوب باشد، درنتیجه، تولید بیش از حد روغن را اصلاح می‌کند. روغن جوزوبا تهویه عالی برای پوست و مو است.
ماساژ سر با روغن ججوبه و سپس پوشاندن موها با حوله و بعد از آن شستن موها با شامپو یک راه عالی برای برای درمان مشکلات پوستی است.
درمان و سلامت موهای خود را به کمک رژیم مناسب تغذیه سالم با ترکیب مناسب از روغن‌های معطر حفظ کنید. حمام خود را با آب شفاف انجام دهید.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.