چگونه به همسرتان نزديکتر شويد؟

چه طور مي شود برخي از زوج ها سال ها با عشق وعلاقه کنار يکديگر زندگي مي کنني واز کر کنا هم بودن احساس خرسندهستند ؟بهتر است بايد بدانيد زوج هايي که عاشق يکديگرند وبه اصطلاح براي هم مي ميرند در زندگي خود تکنيک هايي را اجرا مي کنند که متاسفانه ديگران از آن بي خبرند. آنان هر لحظه از زندگي خود را به دنبال يافتن راه هاييهستند تا بيشتر به هم نزديک شده وعشق ومحبت شان نسبت به يکديگر بيشتر شود.هنگامي که بهزوج هاي موفقو خوشبخت مي نگريدبه زودي در مي
پنجشنبه، 25 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه به همسرتان نزديکتر شويد؟
چگونه به همسرتان نزديکتر شويد؟
چگونه به همسرتان نزديکتر شويد؟

مترجم :مهتاب علي مرادي



چه طور مي شود برخي از زوج ها سال ها با عشق وعلاقه کنار يکديگر زندگي مي کنني واز کر کنا هم بودن احساس خرسندهستند ؟بهتر است بايد بدانيد زوج هايي که عاشق يکديگرند وبه اصطلاح براي هم مي ميرند در زندگي خود تکنيک هايي را اجرا مي کنند که متاسفانه ديگران از آن بي خبرند. آنان هر لحظه از زندگي خود را به دنبال يافتن راه هاييهستند تا بيشتر به هم نزديک شده وعشق ومحبت شان نسبت به يکديگر بيشتر شود.هنگامي که بهزوج هاي موفقو خوشبخت مي نگريدبه زودي در مي يابيد همه آن ها براي داشتن يک رابطه عاشقانه دست روي دست نمي گذارند، با تمام وجود تلاش مي کنند وهمواره شعله عشق را در قلب يکديگر روشن نگه مي دارند. در اين جا به بعضي از تکنيک هايي که اين زوج ها در زندگي مشترک خود به کار مي گيرند، توجه کنيد:

1-عاشق يکديگر هستند.

رابطه اين زوج ها بسيار عاشقانه وصميمي است و بدون هيچ گونه چشم داشتي به يکديکر عشق مي ورزند.اغلب آن هاعلاوه برآن که شريک زندگي هم هستند مانند يک دوست و رفيق صميمي با يکديگر بر خورد مي کنند. در بيشتر موارد رفتار، منش،احساسات،افکار،علايق وسرگرمي هاي مشابهي نيز دارند. از با هم بودن کاملا لذت مي برند و بدون هيچ گونه شک وترديدي خيلي روشن وواضح ابراز احساسات مي کنند وعلاقه قبلي خود را نسبت به طرف مقابل به زبان مي آورند. بنابراين چنين رابطه اي دوستانه و صميمي اي راه را براي يک زندگي عاشقانه هموار خواهد کرد.

2-براي هم وقت مي گذارند.

علي رقم همه کارهايي که با هم دارندمانند شغل،فرزندان و...باز هم اولويت اول زندگي آن ها همسرشان بوده وروزانه وقت خاصي را به يکديگر اختصاص مي دهند.شايد مقدار زماني که با هم هستند زياد نباشد ولي آن چه اهميت داردکيفيت رابطه آن هاست. آن ها ازحداقل زمان بيشترين نتيجه گيري را مي گيرند.بنابراين رابطه عاطفي بين آن ها دو چندان خواهد شد.

3-با يکديگر به خوبي بر خورد مي کنند.

زوج هاي موفق مي دانند چگونه نظرات خود را بيان کرده و چه طور اختلافات شان را ابراز کنند، بدون آن که طرف مقابل خود را ناراحت کرده وباعث رنجش اوشوند. آن ها نسبت به يکديگر خشمگين و عصباني نمي شوند و با هم سازگار هستند. به گفته ها و صحبت هاي همسر شان با دقت گوش مي دهند، يکديگر را کاملا درک مي کنند و در همه حال تکيه گاهي مطمئن براي ترس ها، نيازها وخواسته هاي هم هستند.
بنابراين براي داشتن رابطه اي سالم، ابتدا بايد بدانيد چگونه با يکديگر صحبت کرده و ارتباط بر قرار کنيد. تنها در اين صورت است که همسرتان حالت تدافعي به خود نمي گيرد، شما رادرک مي کند و در نهايت مي تواند از خواسته ها و نيازهاي شما مطلع شود.

4-خود را دوست دارند.

اگر مي خواهيد کسي شما را دوست داشته وعاشق تان باشد ابتدابايد خودتان را دوست داشته باشيد. مطمئن باشيد تا وقتي که خود را مستحقق "دوست داشتن"ندانيد هيچ کس قادر نيست به شما علاقه مند شود. اگرهم اين اتفاق بيافتد به زودي آتش او فرو کش خواهد کرد. هنگامي که شما به خود مطمئن نيستيد واعتمادبه نفس لازم را نداريد، بعد از مدتي گرفتار احساسات منفي از قبيل حسادت، بد بيني و. .. شده و سرانجام باعث فروپاشي رابطه تان مي شود. اعتادبه نفس به طرف مقابل نشان مي دهد شما فردي توانا و قدرتمند هستيد وکاملاًبا ميل و رغبت در کنار او زندگي مي کنيد و هيچ چيز ديگري شما را مجبور به حفظ اين رابطه نکرده است.

5-دستان يکديگر را مي گيرند.

با لمس کردن، پيامهاي زيادي مانند عشق، دوستي، صميميت، اطمينان وحمايت. ..را مي توانيد به همسرتان انتقال دهيد. همه افراد بشر براي داشتن روحيه سالم و شاد نياز به اين دارند که مورد محبت واقع شوند. لمس کردن مي تواند فشار خون را پايين بياورد و نوعي ماده شيميايي درمغز توليد کند که باعث ايجاد پيوندي عميق تر شده وشما را از لحاظ عاطفي هر چه بيشتر به يکديگر نزديک تر کند. با بکار بردن اين تکنيکهاي ساده ولي بسيار مهم مي توانيد بهتر يکديگر را درک کنيد، بيشتر به هم نزديک شويد وبالاخره به يک زندگي عاشقانه وشاد دست يابيد. از همين لحظه اين تکنيک ها را امتحان کنيد تا شاهد نتايج شگفت آور در زندگي تان باشيد .




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.