شاهد S

هفته نامه " آمریکن فری پرس" چاپ آمریکا در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ در مقاله ای اعلام کرد: اسناد و مدارک تازه نشان می دهد که یکی از هواپیماربایان حملات 11 سپتامبر به برج دوقلو با سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) ارتباط داشته است. هفته نامه آمریکن فری پرس تاکید کرد: روزنامه نیویورک تایمز در شماره 19 فوریه خود در خبری آورده است که علی الجراح، یک عرب لبنانی که به اتهام 25 سال
چهارشنبه، 11 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شاهد S
شاهد S
شاهد S

تهیه کننده : محمود کریمی
منبع : راسخون



هفته نامه " آمریکن فری پرس" چاپ آمریکا در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ در مقاله ای اعلام کرد: اسناد و مدارک تازه نشان می دهد که یکی از هواپیماربایان حملات 11 سپتامبر به برج دوقلو با سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) ارتباط داشته است.
هفته نامه آمریکن فری پرس تاکید کرد: روزنامه نیویورک تایمز در شماره 19 فوریه خود در خبری آورده است که علی الجراح، یک عرب لبنانی که به اتهام 25 سال جاسوسی اسرائیل در لبنان بازداشت است با پسرعموی خود که یکی از هواپیماربایان اصلی بوده، در اجرای حملات 11 سپتامبر دست داشته است.
روزنامه نیویورک تایمز نوشته است: الجراح به ظاهر نشان می داده که یکی از طرفداران نهضت فلسطین بوده ولی هم اکنون مشخص شده است که وی بیش از دو دهه مزدور موساد بوده و عملیات جاسوسی بسیاری علیه گروه های فلسطینی و حزب الله لبنان انجام داده است.
همچنین پايگاه خبري تحليلي " آلتر اينفو " طي گزارشي اعلام كرد: آنچه در اين مطلب مي‌خوانيد مطمئنا نگرش و ديدگاه شما را براي هميشه تغيير خواهد داد. اين اطلاعات 100 درصد واقعي و معتبر است و متعلق به هيچ روزنامه ضد آمريكايي يا ضد صهيونيستي نيست بلكه بالعكس متعلق به نخستين روزنامه صهيونيستي انگليسي‌زبان، "جروزالم‌پست" است كه در زير به آن مي‌پردازيم:
خلبان پرواز شماره 93 كه در روز 11 سپتامبر 2001 در ايالت "پنسيلوانيا " به دو برج تجارت جهاني اصابت كرد، توسط يك لبناني‌الاصل به نام "زياد الجراح " هدايت و سازماندهي ‌شده است.
زياد الجراح فردي است كه به عياشي معروف است و از چهره و تصوير بنيادگرايي كه دولت آمريكا به وي بخشيده است فرسنگ‌ها فاصله دارد اما اين همه ماجرا نيست.
با نگاهي اجمالي به خاندان الجراح به افراد ديگري از جمله "علي الجراح " و "يوسف الجراح " كه پسرعموهاي وي هستند برمي‌خوريم كه همين مسئله نقطه عطفي است كه اهميت بسياري دارد.
يوسف و علي الجراح دو تن از عوامل سازمان جاسوسي اسرائيل "موساد " بودند كه در اكتبر سال گذشته توسط پليس لبنان دستگير شدند.
بنابر اعلام سرويس امنيتي لبنان، خاندان الجراح يك شبكه جاسوسي اسرائيلي با سابقه حدود 20 سال جاسوسي است و وجود اين وابستگي فاميلي ميان عوامل موساد و هدايت‌كننده حادثه 11 سپتامبر رازهاي بسياري را درباره اين حادثه برملا خواهد كرد.
گفتنی است، پیش از این "رابرت فرایدمن" خبرنگار هفته نامه صدای روستا نیز گزارش داده بود فردی به نام "احمد عجاج" یک فلسطینی 27 ساله از کرانه باختری که به اتهام دست داشتن در توطئه حمله به مرکز تجارت جهانی در سال 1993 بازداشت شد نیز به احتمال زیاد جاسوس موساد بوده است.

شاهد S

شاهد S از راز پنهان و قدیمی حادثه 11 سپتامبر پرده برداشت. او که مشاهدات ویژه خود را در گفتگو با روزنامه «جام جم» افشا کرد، گفت: رایس دروغگوی بزرگ قرن است. شاهد S که یک شهروند اسرائیلی - آمریکایی است، درباره اسنادی که ثابت می‌کند حادثه 11 سپتامبر به طور مستقیم توسط صهیونیست‌ها‌ طراحی شده است، توضیح کاملی ارائه کرد.
شاهد S نامه ای در این زمینه به رئیس دادگاهی در نیویورک نوشته است که «جام جم» متن این نامه را به دست آورده است.
شاهد S ذکر نام خود را در اين مصاحبه بلامانع دانست. وي 3 دادخواست به دادستان فدرال امريکا، عليه سازمان جاسوسي امريکا سيا، FBI و پنتاگون، عليه جورج بوش و نيز عليه همسر سابقش نوشته است.
او از اين که به زور فرزندانش توسط همسر سابقش به اسرائيل منتقل شده اند، سخت رنج مي برد. مصاحبه شونده از اين که دخالت موساد و سيا در وقوع 11 سپتامبر توسط دولتمردان امريکايي به عمد ناديده انگاشته مي شود، نگران است. او آنچه در سرزمين هاي اشغالي مي گذرد را هولوکاستي براي فلسطينيان مي داند و جزييات دقيقي که ارائه مي کند، جالب و خواندني است. با هم مي خوانيم:
● خودتان را معرفي کنيد.
من آندرياس سزکلي هستم.
● مي خواهيم به دليل موضوعات سه دادخواست شما به دادستان فدرال امريکا چند سوال از شما بکنيم، موافقيد.
موافقم.
● ما مطلع شديم شما درباره حادثه يازدهم سپتامبر شواهد و مدارک بسيار محرمانه اي به دست آورده ايد و حتي شنيده ايم يکي از سناتورهاي امريکايي را نيز در جريان آن قرار داده ايد. ممکن است براي ما درباره اين شواهد و نحوه دست يافتنتان به آنها بگوييد.
بله، من درباره حوادث يازدهم سپتامبر اطلاعات بسيار خوب و محرمانه اي به دست آوردم، اما متاسفانه کسي گوش شنوايي براي آنها نداشت. من نه تنها با سناتور شومر درباره اين اطلاعات سخن گفتم بلکه دومامور عاليرتبه اف.بي.آي را نيز در جريان آن قرار دادم اما آنها نيز به آن توجهي نکردند.
● ممکن است بگوييد دقيقا چه اطلاعاتي درباره حوادث يازدهم سپتامبر داشتيد و چگونه آنها را به دست آورديد؟
در اکتبر سال 2000 زماني که مشغول جمع آوري گل براي مغازه گلفروشي ام از يک قبرستان دور افتاده به نام گومل چسد در نيوآرک ان.جي بودم، مکالمه دو نفر به عبري توجه مرا به خود جلب کرد. آنها در کنار ديوار قبرستان در حال گفتگو بودند. بدون آن که توجه کسي را جلب کنم، خود را کنار ديوار قبرستان که 8 فوت بلندتر از سطح زمين بود، رساندم و از آن بالا شخصي را ديدم که از ماشين پياده شد و با 2 نفري که به ديوار قبرستان تکيه داده بودند، به زبان عبري مشغول صحبت شد. فرد تازه رسيده پس از احوالپرسي با آن دونفر ديگر که فکر مي کنم ماموران موساد يا سازمان سيا بودند، گفت : بعد از اين که هواپيماها در سپتامبر به دوقلوها که به عبري مي شود teumim خوردند، مردم امريکا درخواهند يافت که زندگي در کنار تروريست ها چه مزه اي دارد. بعد يکي از آن دونفر درباره موفقيت اين طرح ابراز نگراني کرد اما ديگري به او پاسخ داد: نگران نباش، ما افرادي در پست هاي بالا داريم و فرقي نمي کند چه کسي (به رياست جمهوري امريکا) انتخاب شود، ما ترتيب همه چيز را خواهيم داد. عربها آنقدر نادان هستند که حتي به فکرشان هم نخواهد رسيد که ما از آنها سوءاستفاده کرده ايم. اگر نتوانستيم مردم امريکا را مجاب کنيم پودرهايي را داخل بسته هاي پستي مي فرستيم تا تشنج عمومي ايجاد کنيم. اگر ال گور انتخاب شد، او را بر مي اندازيم و آدم خودمان را روي کار مي آوريم.
● شما بلافاصله مقامات را در جريان اين اطلاعات قرار داديد؟
بلافاصله نه، فکر مي کنم خودم هم اول باورم نمي شد اما بعد ترسيدم و احساس خطر کردم. سر انجام در اوت سال 2001، سناتور شومر را در جريان اين موضوع قرار دادم.
● به او نامه داديد؟
خير با او حضوري ملاقات کردم و همه چيز را برايش تعريف کردم.
● او چه گفت؟
جدي نگرفت. مانند خيلي هاي ديگر.
● مگر به کس ديگري هم گفتيد؟
بله، حداقل يادم هست موضوع را به 2 مامور عاليرتبه اف.بي.آي هم گفتم، اما آنها هم باور نکردند و جدي نگرفتند.
● چگونه موضوع را مطرح کرديد؟
همه چيز را، مشخصات ظاهري آنها را، لهجه و زباني که با هم صحبت مي کردند، موقعيت مکاني و زماني و حتي چندين سناريوي مختلفي که مي شد از حرفهاي آنها در ذهن و يا روي کاغذ آورد، برايشان کشيدم. درباره سياه زخم که متاسفانه آن هم رخ داد، به آنها توضيح دادم اما آنها هيچ توجهي نکردند.
● در اين باره آيا با سناتورهاي ديگر هم تماس گرفتيد، يا فقط با سناتور شومر صحبت کرديد؟
من با تلفن و با ارتباطات مطمئني که داشتم با چندين سناتور و چندين جمعيت سياسي ديگر تماس برقرار کردم و به آنها اين موضوع را گوشزد کردم.
● وقتي حملات يازده سپتامبر رخ داد چه کرديد؟ ادعا نکرديد که من به شما گفته بودم و شما توجه نکرديد؟
آه تو را به خدا بس کنيد. در جامعه امريکا صداي شما به هيچکس نمي رسد.
● به رسانه ها رجوع کرديد؟
بارها. من حتي چندين بار به مطبوعات و تلويزيون ها رجوع کردم حتي به سي.بي.اس رفتم و در آنجا اين موضوع را مطرح کردم اما هيچکس حاضر نشد به حرف من گوش کند.
● يعني حرف شما را باور نمي کردند؟
اساسا گوش نمي دادند! هيچکس به حرف من گوش نمي داد. مي دانيد چرا؟ چون نمي خواستند اين حرف به گوش مردم برسد. آنها نمي خواستند مردم به اين فکر بيفتند که نکند دولت از موضوع خبر داشته و اقدامي نکرده است هيچکس حتي به من تلفن نکرد که بپرسد چه مي گويي. مي دانيد چرا؟ چون خودشان از قبل مي دانستند. حرف من ممکن بود براي مردم جالب باشد اما براي مقامات نه! آن وقت خانم کاندوليزا رايس، مشاور امنيت ملي بوش در ديدار با رهبران اروپايي با وقاحت تمام گفت ماموران امنيتي و اطلاعاتي امريکا حتي تصور چنين حملاتي را هم نمي کردند، يعني حتي به ذهنشان هم چنين چيزي خطور نمي کرد که بخواهند از وقوع آن جلوگيري کنند. به نظر من خانم کاندوليزا رايس يک دروغگوي بزرگ است. چون من به آنها اطلاع داده بودم که چنين خطري در راه است.
● به نظر شما حملات يازده سپتامبر را چه کساني انجام دادند اعضاي القاعده يا ماموران موساد؟
مي دانم که نه تنها ماموران سازمان سيا و اسرائيل از اين حملات مطلع بوده اند بلکه در آن دخالت نيز داشته اند.
● اما بوش در سخنراني سالانه خود که هنگام حمله به افغانستان ايراد کرد، تقصير اين حملات را به گردن دشمنان امريکا انداخت.
بله من حتي به ياد دارم که کشورهاي جهان را بصراحت به دو دسته تقسيم کرد و گفت آنها يا با ما هستند يا بر ضد ما! به نظر شما اين جمله شما را ياد هيتلر نمي اندازد؟
● بله، در تاريخ شواهدي هست که هيتلر نيز اينگونه مي انديشيده و گويا چنين جمله اي را هم گفته است.
بله. اين جمله دقيقا جمله هيتلر است. به نظر من بوش، هيتلر جهان امروز ماست(مصاحبه در زمان ریاست جمهوری بوش پسر انجام شده است). او دائما به فکر جنگ افروزي است و هيچ برنامه اي براي صلح و آرامش در جهان ندارد. يک ضرب المثل انگليسي است و آن اين که تاريخ خودش را تکرار مي کند و حالا اين آقاي بوش نماد روشني از حماقت و سبوعيت رهبران سابق نازي است.
● يک موضوع ديگر، مي دانيد که بسياري از افراد خصوصا انديشمندان هولوکاست را باور ندارند و معتقدند چنين اتفاقي هرگز نيفتاده است؟
بله، چه قبول داشته باشيم و چه نداشته باشيم، معتقدم صهيونيست ها حداکثر استفاده را براي منافع خودشان از آن برده اند.
● خوب، چرا مردم فلسطين اينک بايد تاوان سياست غرب را بپردازند؟
لطفا از يک واقعيت غفلت نکنيد. ببينيد هميشه اينطور بوده که در جنگها، فاتحان جنگ تعيين کننده همه اتفاقات بعد از جنگ هستند. خواسته کشورهاي فاتح اين بود که يهوديان به فلسطين بروند، پس اين اتفاق افتاد. کسي هم در آن زمان ياراي مخالفت با قواي فاتح، خصوصا امريکا و انگليس را نداشت.
● شما اين خواسته را منطقي مي دانيد؟
بگذاريد برايتان صريح تر صحبت کنم. شما که از مفاد دادخواست هاي من آگاهيد، من در جنگ 1973يعني همان جنگ يوم کيپور به عنوان عضو ارتش اسرائيل بوده ام، پس آنچه مي گويم را از زبان يک فرد مطلع مي شنويد. من مي توانم بگويم شاهد هولوکاستي بوده ام که فلسطيني ها قرباني آن هستند. در حالي که آنها هرگز دخالتي در آنچه به نام هولوکاست مطرح است و اروپايي ها به راه انداختند، نداشتند اما اين قانون جنگ است که هميشه فاتح جنگ نظريات خودش را اعمال مي کند.
● پس چرا اروپايي ها جنايت خود را در قبال يهودي ها جبران نکردند؟
البته اروپايي ها تا الان خيلي پول خرج کرده اند.منظور ما زمين است نه پول.(خنده) شما صحبت از زمين مي کنيد؟ آيا نمي دانيد که کسي به کسي زمين نمي بخشد بلکه زمين را به زور از صاحبش مي گيرند. همه جنگهاي عالم هم بر سر زمين بوده است. مبارزه فلسطيني ها با صهيونيست هم براي زمين است.
● پس قبول داريد که سر زمين فلسطين به زور و به ناحق توسط صهيونيست ها غصب شده است؟
بله! مسلما همين طور است و اين فقط يکي از بهره برداري هاي غرب و صهيونيسم از تحريف حادثه هولوکاست است.
● شما اسرائيلي هستيد؟
بله من يک يهودي اسرائيلي هستم که زندگي در امريکا را به زندگي در اسرائيل ترجيح داده ام.
● شما باور داريد که هيتلر واقعا ميليون ها يهودي را کشته است؟
ببينيد، در اين باره تحريف هاي بزرگي صورت گرفته است. اينگونه نبوده که 6 ميليون يهودي کشته شوند. غرب و صهيونيست ها به شدت اين حادثه را بزرگنمايي کرده اند.
● شما مي گوييد حقيقت، تحريف شده؟ شما بگوييد حقيقت چيست؟
من نمي دانم. هيچکس حقيقت را نمي داند. فقط بايد به دنبال مدارکي بود که با استناد به آن بتوان تخمين درست و واقعي زد.
● به نظر شما چه کسي مي تواند حقيقت ماجرا را براي جهانيان و ما بگويد؟
تنها کساني که مي توانند تعداد کشته شدگان را درست تخمين بزنند، اعضاي قديمي صليب سرخ امريکا هستند که در آن زمان در بطن ماجرا بوده اند. مستنداتي از آنها هم اکنون در سازمان صليب سرخ امريکا وجود دارد که از دست ما خارج است و بسيار محرمانه و طبقه بندي شده است. بدون شک اگر کسي به دنبال دست يافتن به تخمين درستي از کشته شدگان است بايد به آن اسناد دسترسي پيدا کند. هرچند چنين چيزي ممکن نخواهد بود.
● ولي قبول داريد که طرح هولوکاست بيشتر از آنکه براي احقاق حقوق يهوديان باشد، يک جريان سياسي و هدفمند است؟
بله يقينا اين طور است. آمريکا و اسرائيل با طرح هولوکاست، تحريف و بزرگنمايي آن دنبال دستيابي به مقاصد خود بوده و هستند.
● از شما که در گفتگوي ويژه ما شرکت کرديد، تشکر مي کنم.
من هم از شما متشکرم.

منابع مورد استفاده در مقاله :

خبرگزاری شبستان
پایگاه خبری شریف نیوز
خبر گزاری فارس
جام جم
باشگاه اندیشه





نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.