ارسال مقاله

در صفحه باز شده نام مقاله و مسیر و زیر شاخه پیشنهادی را که مایلید مقاله در آن قرار بگیرد را وارد نمایید.متن کامل مقاله را هم در کادر مربوطه وارد نمایید. . شما می توانید با استفاده از امکانات فرمت دهی رنگ، اندازه، پاراگراف بندی، جهت تراز و دیگر ویژگی های متن را تنظیم نمایید. برای قرار دادن عکس مورد نظرتان روی گزینه insert picture کلیک نمایید. برای ایجاد پیوند(link) در پست خود، متن مورد نظر را انتخاب کرده، روی گزینه insert hyperlink روی نوار ابزار کلیک نمایید.
سه‌شنبه، 24 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارسال مقاله
ارسال مقاله

 

 
شما می توانید مقالات تالیفی خود را برای درج در راسخون ارسال نمایید. برای این منظور در صفحه اصلی سایت گزینه «ارسال مقاله» را انتخاب نمایید.

ارسال مقاله

 

در صفحه باز شده نام مقاله و مسیر و زیر شاخه پیشنهادی را که مایلید مقاله در آن قرار بگیرد را وارد نمایید.
متن کامل مقاله را هم در کادر مربوطه وارد نمایید.شما می توانید با استفاده از امکانات فرمت دهی رنگ، اندازه، پاراگراف بندی، جهت تراز و دیگر ویژگی های متن را تنظیم نمایید. برای قرار دادن عکس مورد نظرتان روی گزینه insert picture کلیک نمایید. برای ایجاد پیوند(link) در پست خود، متن مورد نظر را انتخاب کرده، روی گزینه insert hyperlink روی نوار ابزار کلیک نمایید.

 

ارسال مقاله


در پایان گزینه ارسال را کلیک نمایید. پیغام ثبت مقاله نمایش داده می شود.

ارسال مقاله

مقاله شما پس از تایید توسط شورای محتوا روی سایت قرار می گیرد و نتیجه بررسی به نشانی پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد. در صوردت تایید و درج مقاله شما در سایت 50 امتیاز کسب خواهید کرد. بدیهی است مقالات غیر تالیفی و دانلودی از سایت های دیگر تایید نخواهد شد.
 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.