بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه هاروارد یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا و از قدیمی ترین موسسه های آموزش عالی در ایالات متحده می باشد که در سال 1636 توسط جان هاروارد تاسیس شد
دوشنبه، 3 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: کیمیا صادقی گرمارودی
موارد بیشتر برای شما
بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا
اگر به دنبال تحصیل در رشته حقوق و فراگیری قانون هستید، ممکن است از میان هزاران مورد از دانشگاه های حقوق معتبر موجود در سراسر جهان، دانشگاه ای را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. اما شاید انتخاب یک دانشگاه حقوق مناسب در دنیا با وجود دانشگاه های حقوق مختلف در سراسر دنیا کمی سخت باشد. ما در ادامه به معرفی بهترین دانشگاه های حقوق دنیا بر اساس رتبه بندی جهانی QS می پردازیم.
 

دانشگاه هاروارد یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه هاروارد یکی از  بهترین دانشگاه های حقوق دنیا و از قدیمی ترین موسسه های آموزش عالی در ایالات متحده می باشد که در سال 1636 توسط جان هاروارد تاسیس شد و به لحاظ نفوذ و شهرت علمی نه تنها در ایالات متحده بلکه در سطح دنیا نیز به عنوان یکی از برترین دانشگاه های دنیا شناخته شده است.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

این دانشگاه به طور مرتب رتبه اول جهان را به خود اختصاص می دهد و هماهنگی عملکرد موفقیت در آن به طور مداوم در حال افزایش است. همچنین این دانشگاه دارای بزرگترین کتابخانه دانشگاهی در جهان است که دارای 18 میلیون جلد، 180 هزار عنوان، 400 میلیون نسخه دستنویس و 10 میلیون عکس می باشد.
 

دانشگاه آکسفورد یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه آکسفورد قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان در جهان می باشد که به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا شناخته شده است. در واقع قدمت این دانشگاه آنقدر بسیار است که اطلاعاتی از تاریخ تاسیس آن در دست نمی باشد. در دانشگاه آکسفورد چهار بخش آموزشی وجود دارد که شامل شاخه های علوم انسانی، علوم ریاضی، فیزیک ، علوم پزشکی و علوم اجتماعی می باشد.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا
 
رقابت دوستانه  این دانشگاه با دانشگاه کمبریج، آن را به عنوان بهترین دانشگاه در انگلستان تبدیل کرده و به طور مرتب به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر دنیا شناخته می شود. متفکران و دانشمندان مشهور آکسفورد شامل تیم برنرز لی، استفن هاوکینگ و ریچارد داوکینز هستند.
 

دانشگاه کمبریج یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه کمبریج یک موسسه تحقیقاتی دانشگاهی است که بیش از 18،000 دانشجو در سراسر جهان از آن بهره می برند. این دانشگاه از شش دانشکده علمی هنری و علوم انسانی، علوم زیستی، پزشکی بالینی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، علوم فیزیکی و تکنولوژی تشکیل شده است.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

دانشجویان کمبریج 20 درصد از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و اکثر دانشکده های قدیمی در نزدیکی مرکز شهر واقع شده اند. این دانشگاه بیش از 100 کتابخانه دارد که بیش از 15 میلیون کتاب دارد.  دانشگاه کمبریج در میان دانشگاه های برتر جهان برای تدریس، تحقیق و چشم انداز بین المللی توانسته رتبه بالایی را کسب کند. این دانشگاه ریاضیدانان برجسته، دانشمندان، سیاستمداران، وکلا، فیلسوفان، نویسندگان، بازیگران و سران دولت را آموزش داده و به کشور تحویل داده است.
 

دانشگاه ییل یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه ییل یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی است و عضو اتحادیه معتبر Ivyاست. این دانشگاه یکی ازگروه های موسسات عالی آموزش عالی آمریکا است. همچنین این دانشگاه در نیوهیون کانکتیکات در سال 1701 تأسیس شد و به عنوان سومین موسسه آموزشی عالی در ایالات متحده شناخته شده است.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

تحصیل در ییل هیچ تفاوتی با پیوستن به شرکت بزرگ ندارد. چهار نفر از فارغ التحصیلان ییل، اعلامیه استقلال آمریکا را امضا کردند و پنج رئیس جمهور ایالات متحده از فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشند. از جمله می توان به  ویلیام هوارد تفت، جرالد فورد، بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش اشاره کرد. علاوه بر این، این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر دنیا شناخته شده است و رقابت در آن بسیار شدید است.
 

دانشگاه استنفورد یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه استنفورد در سال 1885 توسط سناتور لیلان استنفورد و همسرش جین تاسیس شد تا با به کارگیری نفوذ از جانب انسان و تمدن، رفاه عمومی را ترویج کند. آنها تنها فرزند خود را از دست دادند و تصمیم گرفتند برای یک دانشگاه در مزرعه خود به عنوان یک بنای یادبود برای فرزند خود بسازند. این دانشگاه از همان ابتدا از فرقه به خصوصی حمایت نمی کرد و همه از هر نوع نژادی می توانستند در آن تحصیل کنند. همچنین هزینه تحصیل در این دانشگاه مقرون به صرفه بود.
بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های ایالات متحده از 18 موسسه تحقیقاتی بین رشته ای و هفت دانشکده عالی کسب و کار، دانشکده علوم زمین، علوم انرژی و محیط زیست، دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشکده مهندسی، دانشکده علوم انسانی، دانشکده حقوق و دانشکده پزشکی تشکیل شده است. این دانشگاه خیلی سریع پیشرفت کرد و به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر در دنیا شناخته شد که بیش از 11،000 از افراد خلاق و موفق از سراسر جهان از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند.
 

دانشگاه ملبورن یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

هنگامی که دانشگاه ملبورن در سال 1853 تأسیس شد، شامل تعدادی از ساختمان ها در یک پارک بزرگ و در حاشیه شهر بود که چهار استاد و 16 دانشجو داشت اما در حال حاضر در قلب یک شهر بین المللی پر رونق قرار دارد و همواره در میان دانشگاه های برجسته در جهان و استرالیا رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. این دانشگاه دارای 11 کالج مسکونی است که اکثر دانشجویان در آن زندگی می کنند و هر کالج برنامه های ورزشی و فرهنگی خود را فراهم می کند.

مدارک تحصیلی در دانشگاه ملبورن برای کسانی که از موسسات عالی در خارج از کشور هستند مدل می شوند. دانشجویان قبل از انتخاب یک رشته، یک سال را صرف مطالعه طیف وسیعی از موضوعات می کنند. آنها همچنین در خارج از رشته تحصیلی و در رشته انتخابی خود تحصیل می کنند.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا


دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن، فرصتی برای مطالعه علوم اجتماعی در موسسات دارای شهرت علمی در سراسر جهان را در حالی فراهم می کند.
این دانشگاه بیش از 40 رشته کارشناسی و بیش از 140 رشته تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. رشته های این دانشگاه شامل طیف گسترده ای از رشته های علوم اجتماعی، از حسابداری به قانون و مدیریت به سیاست های اجتماعی است.
 

دانشگاه برکلی کالیفرنیا یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سال 1868 تاسیس شد و دانشگاه تحقیقاتی عمومی و نهاد برجسته ده دانشگاه تحقیقاتی وابسته به دانشگاه کالیفرنیا بود. برکلی یکی از 14 عضو بنیان انجمن های دانشگاه های آمریکا است و به برخی از موسسات تحقیقاتی مشهور جهان مانند موسسه تحقیقات علوم ریاضی و آزمایشگاه علوم فضایی می پردازد.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

سه چهارم از 40،000 دانشجویان آن دانشجویان کارشناسی هستند و بیشتر دانشجویان کارشناسی ارشد در سالن های مسکونی زندگی می کنند، جایی که آنها می توانند دوستان، کار و بازی در یک محیط امن را داشته باشند تا تجربیات علمی را از طریق یک فرهنگ مراقبت افزایش دهند.
 

دانشگاه کلمبیا یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه کلمبیا در سال 1754 به عنوان کالج پادشاه توسط منشور سلطنتی جورج دوم بریتانیای کبیر تاسیس شد و در سال 1784 پس از جنگ انقلابی آمریکا نام آن به کالج کالمبی را تغییر داده شد.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

این دانشگاه در 20 دانشکده از جمله دانشکده دوره کارشناسی مانند کالج کالمبیا، دانشکده مهندسی و علوم کاربردی فو، و دانشکده مطالعات عمومی و همچنین دانشکده فارغ التحصیلان مانند دانشکده حقوق کلمبیا، کالج پزشکان و جراحان کلمبیا، سازماندهی شده و دارای پست های تحقیق جهانی در سراسر جهان است.
 

دانشگاه نیویورک یکی از بهترین دانشگاه های حقوق دنیا

دانشگاه نیویورک توانسته رتبه حداکثر پنج ستاره QS را به دست آورد که در رده های تحقیق، نوآوری، امکانات و معیارهای متخصص قرار دارد.  دانشگاه نیویورک در میان دانشگاه های برتر جهان در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS توانسته رتبه کسب کند و رشته های آن شامل حسابداری و امور مالی، ریاضیات، حقوق و مطالعات حقوقی، روانشناسی و فلسفه می باشد.

بهترین دانشگاه های حقوق  دنیا

منبع:www.topuniversities.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.