کليدهاي طلايي موفقيت

ـ زندگي صحنه تئاتري است که بسيار به واقعيت شبيه است ؛ هر طور زندگي را بگيري همان طور مي گذرد . ( دليس واتيکي ) ـ موفقيت يک امر اتفاقي نيست و فرق آنها که به نتايج مثبت مي رسند و آنها که نمي رسند شبيه نوعي طاس ريختن نيست . شيوه هاي ثابت و منطقي براي اقدام به عمل و راه هاي مشخصي براي ترقي وجود دارد . ( آنتوني رابينز )
چهارشنبه، 29 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کليدهاي طلايي موفقيت
کليدهاي طلايي موفقيت
کليدهاي طلايي موفقيت






ـ زندگي صحنه تئاتري است که بسيار به واقعيت شبيه است ؛ هر طور زندگي را بگيري همان طور مي گذرد . ( دليس واتيکي )
ـ موفقيت يک امر اتفاقي نيست و فرق آنها که به نتايج مثبت مي رسند و آنها که نمي رسند شبيه نوعي طاس ريختن نيست . شيوه هاي ثابت و منطقي براي اقدام به عمل و راه هاي مشخصي براي ترقي وجود دارد . ( آنتوني رابينز )
ـ آنقدر عاقبت انديش باش که اگر همين حالا مهمترين و عجيب ترين اتفاق زندگي ات رخ داد ، انتظار آن را داشته باشي . گل بي خار خداست ، راه خود را برو و تحت تاثير هيچ کس و هيچ چيز مردد و متوقف نشو ( الين کدي )
ـ وقتي حس مي کني به آخر خط رسيده اي و ديگر نمي تواني ادامه بدهي ، وقتي ديگر انگيزه اي براي زندگي در خود نمي بيني ، بايد کتاب زندگي را ورق بزني و دوباره از نو آغاز کني . ( الين کدي )
ـ درختي تناور که بازوان مردي تنومند گرد آن حلقه مي زند ، در آغاز ، دانه اي کوچک در دل خاک بوده است .و ايواني رفيع در بالاي کاخي بلند ، با گذاشتن نخستين خشت ساخته شده است و سفري طولاني را بايد برداشتن نخستين گام آغاز کرد ( لانوتسو )
ـ اگر ثابت و استوار قدم برداري ، آنچه را مي خواهي حتماً به دست خواهي آورد . ( الين کدي )
ـ اگر گذشت کني ، آرامش روحي پيدا مي کني . گذشت يعني عبرت گرفتن و فراموش کردن گذشته ها ( جرالد جي جمبولسکي )
ـ از اينکه در راه جديدي به تنهايي قدم مي گذاري ، واهمه نداشته باش. سعي کن راهت را خوب بشناسي و در آن پشتکار داشته باشي . هرگز به اينکه در اين راه از کسي پيروي مي کني ، نينديش و مرام خود را حفظ کن ( الين کدي )
ـ تنها عشق مي تواند وحدت و تکامل به وجود بياورد ، چون تنها عشق است که از قلب انسان مي جوشد . بياييد عشق ورزي را به وسعت بشريت گسترش دهيم. ( تيلهارد دوشاردين )
ـ تا به حرف هاي قشنگي که مي زني عمل نکني ، هيچ کس به تو اعتماد نخواهد کرد . ( دهاماپادا )
ـ براي آنچه گذشته است خود را خسته نکن ، آن اتفاقات زماني پيش آمدند و تمام شدند ، از زمان حال بهتر و مهمتر وجود ندارد . تصميم بگير از همين حالا با تمام وجود به انجام کارهايت بپردازي و بيشتر از هميشه عشق بورزي و هرگز اميدت را از دست ندهي . ( الين کدي )
ـ تمام سعي ات را بکن ، هر فکري داري به کار ببند ، جسارت و شجاعت انجام کار را به خود بده تا نبوغ و قدرت هم به کمکت بيايند و معجزات يکي پس از ديگري اتفاق بيفتند . از همين حالا شروع کن . ( گوته )
ـ هميشه رسيدن به مقصد ، شيرين و دلپذير است ، ولي اينکه چگونه و از کدام راه مي روي مهمتر است . ( اورسلالوگوين )
ـ کسي که با اراده است سرنوشت خويش را رقم مي زند و کسي که سست اراده است سرنوشت او را به دنبال خود خواهد کشيد ( سنکا )
ـ سعي کن در زمان حال زندگي کني . ( مارکوس اورليوس )
ـ اگر گياهان يقين دارند که بهار خواهد آمد ، چرا ما انسان ها باور نداريم که روزي خواهيم توانست هر آنچه مي خواهيم دست يابيم ؟( جبران خليل جبران )
ـ زندگي هر روز حرف تازه اي براي گفتن دارد . بايد حرف هاي کهنه را دور بريزيم تا حرف هاي جديد را بشنويم . ( الين کدي )
ـ براي بيرون آمدن از زير سلطه ديگران بايد وابستگي به آنها را کاهش دهي . ( هارولد شرمن )
ـ اگر مي خواهي ارتباط خوبي با ديگران داشته باشي ، هميشه نقاط مثبت آنها را پيدا و بازگو کن . ( جي آلن بون )
ـ اعمال ما برآمده از افکار ماست . براي موفقيت افکار منفي چون ترس و شک مبارزه کن . افکار و عقايد به تدريج به صورت عادت در مي آيند و باعث ثبات ما در موفقيت هاي مختلف مي شوند . (برايان آدامز )
منبع:مجله خدايا کمکم کن،شماره 6




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.