آشنایی با گوگل پلی پروتکت

Play Protectیک سیستم چند بخشی است که برای حفظ امنیت گوشی شما از صفر تا صد طراحی شده است که شامل بخش‌هایی از قبیل نرم افزار اسکنر برای یافتن فایل های مخرب است همچنین بخشی بنام‌، یافتن تلفن من و بخشی هم با عنوان مرور ایمن است.
پنجشنبه، 9 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با گوگل پلی پروتکت

Google Play Protect چه چیزی ارائه می دهد؟

ای برنامه گوشی موبایل شما را به صورت مداوم اسکن می کند تا مطمئن شود که امنیت شما تامین می شود.

این برنامه تمامی برنامه هایی که بر روی گوشی شما نصب است را اسکن کرده و درباره برنامه هایی که عملکردی غیر طبیعی دارند به شما هشدار می دهد.

این برنامه همچنین به گوگل کمک می کند که پیش از خارج شدن اوضاع از کنترل، مشکلات را شناسایی کرده و در جهت رفع آن ها قدم بردارد.
 

محافظت در گوگل پلی

این ویژگی همچنین میلیون ها اپلیکیشنی که در گوگل پلی استور نیز موجود هستند را اسکن می کند. تمامی توسعه دهندگان نرم افزار، پیش از آن که بتوانند برنامه خود را در گوگل پلی منتشر کنند، توسط گوگل پلی پروتکت بررسی می شوند، و هر اپلیکیشنی که از مقررات گوگل تخطی کند، متوقف خواهد شد.

این ویژگی تنها برای اپلیکیشن های موجود در پلی استور کارآیی دارد، بنابراین مراقب دیگر سایت های دانلود اندروید باشید، و سعی کنید که برای جلوگیری از ویروسی شدن گوشی خود، از بهترین سایت های دانلود اندروید استفاده کنید.
 

محافظت در کروم

گوگل پلی پروتکت به شما اجازه می دهد که در گوگل کروم جستجوی امنی داشته باشید. تا هنگامی که از گوگل کروم استفاده کنید، پروتکت به شما اطمینان می دهد که از امنیت شما محافظت نماید.

اگر از سایتی بازدید کنید که به نظر گوگل، از امنیت کافی برخوردار نباشد، پیش از بازگرداندن شما به حالت ایمن، به شما اخطار خواهد داد.
 

ردیابی گوشی

پلی پروتکت همچنین در پیدا کردن گوشی به شما کمک می کند. اگر گوشی خود را به هر دلیلی گم کرده باشید، می توانید دوباره گوشی اندرویدی خود را ردیابی کنید، اما برای این کار، باید ویژگی Find My Device را فعال نموده باشید.

با این ویژگی می توانید گوشی خود را پیدا کنید، با آن تماس بگیرید، آن را قفل کنید، و یا حتی تمامی اطلاعات داخل گوشی را پاک کنید، و همه این کارها را می توانید از راه دور به انجام برسانید.
 

Google Play Protect و امنیت گوشی

در گوشی خود شما می توانید به راحتی ببینید که گوگل چه زمانی گوشی شما را اسکن کرده است و بررسی کنید که آیا اپلیکیشن مخربی پیدا کرده است یا خیر.

همچنین می توانید ویژگی امنیت گوگل را غیر فعال کنید، اما به شما به شدت پیشنهاد می کنیم که این کار را انجام ندهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.