چگونگی نصب نسخه بتای iOS 13

نسخه‌ بتا iOS 13 در حکم پیش‌نمایشی است از آنچه در نسخه نهایی و پایدار سیستم عامل خواهید دید. تقریبا تمامی قابلیت‌های معرفی شده برای iOS 13 در آن حضور دارند اما باید این احتمال را هم بدهید که در آن با باگ و مشکلات نرم‌افزاری مواجه شوید. در ادامه طریقه نصب نسخه بتا iOS 13 را به شما آموزش خواهیم داد.
جمعه، 10 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی نصب نسخه بتای iOS 13

دانلود و نصب نسخه بتای iOS 13

تمام گوشی های اپل به جز موارد آیفون 5S، آیفون SE، آیفون 6 و 6 پلاس، آیپد مینی 2، آیپد مینی 3 و آیپد ایر مدل 2013؛ از نسخه بتای iOS 13 پشتیبانی می کنند.

برای دانلود نسخه بتای iOS 13 و نصب آن، باید مراحل زیر را طی کنید.

پیش از هر کاری یک نسخه پشتیبان از آیفون خود با ورود به بخش تنظیمات، تهیه کنید.

برای این منظور از طریق Setting، به iCloud و از آن جا به iCloud Back Up بروید. در اینجا روی گزینه ی BackUp Now ضربه زده و نسخه پشتیبان را تهیه کنید.

اکنون از مرورگر سافاری استفاده کرده و به آدرس Apple Beta Software Program وارد شوید. در این جا لازم است اپل آیدی خود و دیگر اطلاعات لازم را به صورت کاملا صحیح و دقیق وارد کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که شما باید دستگاه خود را Enroll نمایید تا امکان دسترسی و دانلود نسخه بتای آی او اس 13 برایتان فراهم باشد.

پس از آن در بخش پایینی صفحه، گزینه Install Profile را یافته و روی Download Profile کلیک کنید. چند لحظه صبر کنید تا دانلود انجام شود.

از این جا به Setting رفته و در قسمت Profile Downloaded، ضربه بزنید تا نصب نسخه ی بتای iOS 13 انجام شود.

اکنون لازم است که گوشی آیفون شما یک بار خاموش و روشن شود و دستگاه خود به خود این کار را انجام خواهد داد.

پس از آن که گوشی یک بار خاموش و روشن یا به اصطلاح ری استارت شد، به بخش تنظیمات وارد شده و از آن جا به قسمت عمومی و سپس آپدیت نرم افزارها رفته و روی گزینه آپدیت ضربه بزنید تا نصب نسخه بتای آی او اس 13 کامل شده و روی گوشی شما فعال گردد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.