توضیحاتی درباره باگ امنیتی فایرفاکس

فایرفاکس، پچ امنیتی جدیدی برای مرورگر فایرفاکس، جهت در امان ماندن کاربران از باگ امنیتی خطرناک جدید منتشر کرد.فایرفاکس پچ امنیتی را به‌صورت اضطراری برای برطرف کردن باگ امنیتی خطرناک منتشر کرده است. این آسیب‌پذیری، در هنگام دست‌کاری آبجکت‌های جاوا اسکریپت مربوط‌به Array.pop رخ می‌دهد و باعث می‌شود هکرها بتوانند به سیستم آسیپ‌پذیر نفوذ کنند. فایرفاکس اعلام کرده است که نسبت به حملات هکری هدفمند آگاهی دارد.
جمعه، 10 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توضیحاتی درباره باگ امنیتی فایرفاکس

باگ امنیتی فایرفاکس

در ساعات گذشته موزیلا جهت رفع باگ خطرناک امنیتی، اقدام به ارائه آپدیت فایرفاکس ۶۷.۰.۳ نمود و در نتیجه ی آن فایرفاکس ESR 60.7.1 حاصل شد.

با استفاده از فایرفاکس آپدیت شده خطر حمله ی هکرها بسیار کاهش می یابد، ولی در غیر این صورت خطراتی سیستم شما را تهدید می نماید.

تیم موزیلا اعلام کرده است که هکرها از این حفره امنیتی جهت تحت کنترل درآوردن سیستم های آسیب پذیر استفاده می نمایند و وارد سیستم فرد شده و اطلاعات شخصی را برداشت می نمایند.

آژانس امنیتی سایبری ایالات متحده آمریکا نیز با توجه به خطر حمله هکرها در موزیلا، به تمامی کاربران اعلام کرده است که فایرفاکس خود را آپدیت نمایند.

بنابراین اکیدا توصیه می شود که اگر از فایرفاکس به طور مداوم استفاده می کنید، حتما وارد سایت اصلی موزیلا شوید و برای دریافت آپدیت جدید اقدام نمایید.

شخصی به اسم ساموئل گروس که عضو تیم پروژه ZERO گوگل می باشد، اعلام کرده است، زمانی که شما قصد دستکاری آبجکت های جاوا اسکریپت را داشته باشید، این باگ امنیتی خود را نشان می دهد.

در صورتی که از نسخه قدیمی فایرفاکس استفاده می کنید، هکرها به راحتی می توانند کدهای مخربی را در سایت های مختلف قرار دهند. حال اگر شما به این سایت ها سر بزنید تمامی کدها را وارد سیستم شما می شوند.

برای در امان ماندن از تمامی این مسائل مخرب آخرین نسخه فایرفاکس را برای ویندوز، مک و لینوکس را به سرعت از سایت اصلی موزیلا دانلود نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خنواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.