محدودیت های IOS برای اپلیکیشن های ایرانی

محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل باعث شده بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون غیرفعال شوند.کاربران گوشی‌های iOS با اختلال سراسری در اپلکیشین‌های ایرانی مواجه شده‌اند و قادر به استفاده از آن‌ها نیستند.
يکشنبه، 12 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محدودیت های IOS برای اپلیکیشن های ایرانی

اپلیکیشن های ایرانی در iOS‌ مسدود شدند

در روزهای گذشته شاهد این موضوع بودیم که دسترسی به اپلیکیشن های ایرانی برای IOS دچار مشکل شده است. این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد!

سال گذشته نیز شاهد این ماجرا بودیم که بسیاری از اپلیکیشن های ایرانی از فروشگاه اپ استور حذف شدند.

با اعمال محدودیت های اعمال شده از سوی اپل بسیاری از اپلیکشین های ایرانی روی گوشی های آیفون در ایران غیرفعال شدند.

طبق بیانیه هایی که از سوی تولید کنندگان برنامه ها صادر شده، این مشکلات به دلیل اختلال محدودیت هایی است که به تازگی از سوی اپل برای اپلیکشین های ایرانی اتفاق افتاده است.

برنامه هایی مانند : آسان پرداخت ، اسنپ ، سیب اپ و بعضی دیگر از برنامه های بانکی که از درگاههای پرداخت ایرانی بهره می برند از چند روز پیش با اختلال در برقراری ارتباط و محدودیت های دسترسی کاربران مواجه شده اند.

در این اختلال پیش آمده شما زمانی که اقدام به باز کردن برنامه می کنید، خطایی مانند تصویر زیر را می بینید که می گوید اپلیکیشن مورد نظرتان از سوی اپل مورد تایید نیست. در این صورت دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل باعث شده بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون غیرفعال شوند.

تولیدکنندگان برنامه اعلام کرده اند که در تلاش برای حل این اختلال و بازکردن برنامه های خود هستند و همین طور اعلام کرده اند تا زمانی که این مشکل برطرف نشده است، کاربران می توانند از نسخه وب اپلیکیشن این برنامه ها استفاده کنند و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

سال گذشته به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، انتشار اپلیکیشن‌های ایرانی که پرداخت درون‌برنامه‌ای بااتصال به درگاه‌های مختلف بانکی ایران را داشته است، دچار محدودیت شد
 

اتفاقی مشابه سال گذشته

سال گذشته نیز به دلیل تحریم های آمریکا، انتشار اپلیکشین های ایرانی که با پرداخت درون برنامه ای و اتصال به درگاههای مختلف بانکی ایران به کاربران خدمات ارائه می کردند، دچار این محدودیت شدند و ناگریز برای رفع این مشکل به پرداخت های شرکتی یا سایتی روی آورند.

امسال نیز با اتفاقاتی که می افتد بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان برنامه های کاربردی، سعی دارند از همین طریق به کاربران خود خدمات ارائه نمایند.

اما نظارت شدید اپل باعث شده بسیاری از پروفایل های شرکت که اپلیکشین های مختلفی را دارند، و خط قرمزهای اپل را رد کردند، مسدود شوند.

به طور کلی می توان گفت که روش دور زدن پرداخت برنامه ها و رفتن به سمت پرداخت از طریق سایت هم به طور موقت پاسخگوی نیاز کاربران است و باید برای این موضوع تصمیم اساسی گرفته شود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.