اپلیکیشن CallApp چیست؟

اپلیکیشن CallApp در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کالر آیدی و ابزار مدیریت مخاطبین دنیاست که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، شناسایی شماره‌های ناشناس است.
يکشنبه، 5 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اپلیکیشن CallApp چیست؟

معرفی اپلیکیشن CallApp

شناسایی شماره های ناشناس یکی از کارآمدترین قابلیت های برنامه CallApp که یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت تماس است، می باشد. جالب است بدانید که این برنامه می تواند نزدیک ۳ میلیارد شماره تلفن را شناسایی نماید.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب این برنامه این است که اگر تمایل به ارتباط با شماره ای خاص را نداشته باشید، می توانید آن را مسدود کنید تا هیچ تماس دریافتی از آن شماره مورد نظر نداشته باشید. این عملکرد یکی از تازه ترین و پرکاربرد ترین ویژگی برنامه ی CallApp است.

مسدود کردن شماره های مورد نظر به منظور خلاص شدن از دست مزاحم های تلفنی بسیار جذاب و مناسب به نظر می رسد. قابلیت های این برنامه یکی از نیازهای جدی افراد در چند سال اخیر بود که امروزه با نصب برنامه ای ساده می توان به آن پاسخ داد.

یکی دیگر از کارآمد ترین عملکردهای این اپلیکیشن ضبط مکالمه است. با نصب اپلیکیشن CallApp از نصب دیگر برنامه های ضبط مکالمات تلفنی بی نیاز خواهید شد.

در حقیقت با نصب این برنامه انگار چندین اپلیکیشن را نصب کرده اید. این اپلیکیشن ویژگی های خاص دیگری نیز دارد. به طور مثال همگام سازی مخاطبین حساب های اجتماعی دفتر تلفن گوشی شما یکی از این ویژگی ها می باشد.

اگر می خواهید مخاطبین شما دارای عکس باشد یا اینکه اگر بر یک مخاطب کلیک می کنید، بتوانید به آدرس ایمیل، توییتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و حتی تاریخ تولد او دسترسی پیدا کنید، استفاده از اپلیکیشن CallApp بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این برنامه پس از به روز رسانی، تمامی قابلیت هایی که ذکر کرده ایم را ارتقا داده است. در نسخه ی 3.0 اپلیکیشن CallApp به حالت تاریک نیز وجود دارد.

درون این برنامه بخشی به اسم فروشگاه تم قرار دارد که می توانید از طریق آن شکل مورد نظر خود را برگزینید.

لازم به ذکر است که قابلیت اینکه بتوانید صفحه تماس های ورودی پیش فرض اندروید را با انیمیشن ها و ویدئوهای کوتاه جایگزین کنید، در این نرم افزار وجود دارد.

برای استفاده از برخی قابلیت های این برنامه می بایست هزینه پرداخت نمایید. در نسخه ی رایگان تبلیغات به نمایش گذاشته می شود که کاملا طبیعی است چراکه برای درآمد زایی ملزوم است. این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است و نسخه3.0 این برنامه در گوگل پلی در دسترس است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.