ویژگی های تلگرام5.2.1

امروز نسخه ۵.۷ پیام رسان محبوب تلگرام ارایه شده است که ویژگی های مهم و جالبی را به ما خواهد داد. آپدیت تلگرام ۵.۷ رسما ارایه شده که از مهم‌ترین ویژگی های آن می توان به بهبود حریم خصوصی و اضافه شدن ویژگی گروه موازی کانال اشاره کرد.
جمعه، 17 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی های تلگرام5.2.1

ویژگی های آپدیت تلگرام 5.2.1

امسال شگفت انگیزترین سال برای کاربران تلگرام خواهد بود.این توئیتی است که پاول دورف در روزهای آغازین سال 2019 خطاب به کاربران تلگرام منتشر کرده و در آن از تغییرات بزرگی در تلگرام خبر داده است که منجر می شود تا همه آنچه که کاربران منتظر آن بوده اند، ارائه گردد.

پیام رسان تلگرام سال 2019 را با یک بروز رسانی گسترده آغاز کرده است و ویژگی های جالب توجهی را در آخرین آپدیت خود گنجانده که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت که در آخرین آپدیت تلگرام به لیست امکانات این برنامه اضافه شده اند

بازگردانی پیام های پاک شده

ایجاد قوانین خاص در گروه ها

مرتب سازی لیست مخاطبین بر اساس آخرین زمان آنلاین بودن

تغییر در انیمیشن های بخش دانلود

تغییر در نمایش بخش جستجو در نسخه آی او اس
 
ایجاد قوانین برای گروه ها
در جدیدترین آپدیت تلگرام ما شاهد اضافه شدن قابلیتی در گروه های تلگرام هستیم که به مدیران گروه ها کمک می کند تا اجازه انتشار انواع مختلف محتوا را به اعضای خود ندهند.

در این تنظیمات جدید، مدیران گروه ها می توانند اجازه انتشار گیف، استیکر، محتوای چند رسانه ای و حتی ارسال پیام را به دیگر اعضای گروه ندهند و به این ترتیب مدیریت بهتری را در گروه ها داشته باشند.

مدیران حتی می توانند به طور کلی امکان ارسال پیام را برای کاربران خود محدود کنند تا برای مدت زمانی محدود، تنها مدیران بتوانند با یکدیگر گفتگو کنند و سایر اعضای گروه نتوانند پیامی ارسال کنند. برای دریافت این تنظیمات ابتدا تلگرام خود را بروز رسانی نموده و سپس به پروفایل گروه مراجعه کنید.

گزینه “Permissions” را انتخاب کنید تا به تنظیمات زیر دسترسی پیدا کرده و هر کدام را که مد نظرتان بود، غیر فعال نمایید.

ارسال پیام

ارسال محتوای چند رسانه ای

ارسال استیکر و گیف

ایجاد نظرسنجی

ارسال لینک

اضافه کردن اعضا

پین کردن پیام

تغییر اطلاعات چت
 
بازگردانی هیستوری و چت های پاک شده
خیلی از مواقع پیش آمده که به طور سهوی و یا عمدی تاریخچه چت های خود را حذف نموده و و سریعا از آن پشیمان شده و قصد بازگرداندن آن را داریم.

در این شرایط هیچ راهکاری وجود نداشت و نمی توانستیم چت های پاک شده را بازگردانیم.

اما در آپدیت 5.2.1 تلگرام این مشکل حل شده است و از این پس کاربران می توانند تا 5 ثانیه پس از پاک کردن هیستوری چت های خوند، آن را دوباره بازگرداند.
 
افزایش ظرفیت گروه ها
یکی دیگر از تغییراتی که در آپدیت جدید تلگرام اعمال شده است، افزایش ظرفیت گروه های تلگرام تا 200 هزار نفر می باشد. این افزایش دو برابری باعث می شود تا گروه های معمولی و سوپرگروه ها، تقریبا شبیه به یکدیگر اداره شوند.

از این آپدیت به بعد، دیگر چیزی به نام سوپرگروه وجود نخواهد داشت و کاربران گروه های معمولی و سوپرگروه ها هر دو از یک سری امکانات بهره می برند که باعث می شود تا مدیریت گروه ها مجتمع تر و ساده تر از قبل شود.
 
مرتب سازی لیست مخاطبین
دیگر قابلیت جدید تلگرام، توانایی مرتب سازی لیست مخاطبین آن بر اساس آخرین زمان آنلاین بودن است. در آپدیت جدید، کاربران می توانند به لیست مخاطبین خود وارد شده و آن ها را بر اساس آخرین زمان بازدید از تلگرام مرتب سازی کنند و به این ترتیب کاربرانی را که در حال حاضر آنلاین هستند و یا مدت زیادی از آنلاین بودن آن ها نمی گذرد را در بالای لیست مشاهده نمایند.
 
تغییر انیمیشن ها و ظاهر تلگرام
از دیگر تغییرات آپدیت تلگرام و ارتقا آن به نسخه 5.2.1 تغییر در نمایش انیمیشن های دانلود می باشد. البته این تغییر، یک تغییر جزئی و ظاهری محسوب می شود که باعث می شود هنگامی که روی گزینه دانلود یک محتوا کلیک می کنید، انیمیشن دانلود کمی زیباتر شروع به کار نماید.


همچنین در نسخه آی او اس، نوار جستجو و حالت شب، بهبود پیدا کرده است و کاربران آیفون تلگرام می توانند از ویژگی های ظاهری بهتری بهره مند شوند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.