آشنایی با گوگل پلی گیمز

گوگل پلی گیمز برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. بازی های گوگل پلی پروژه ی جدید گوگل است. شما با این نرم افزار کاربردی می توانید آخرین اخبار دنیای بازی های اندروید را مشاهده نمایید و با بازی های جدید آشنا شوید. مهم ترین ویژگی این نرم افزار فراهم کردن امکان بازی کردن چند نفره می باشد.
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با گوگل پلی گیمز

ویژگی های گوگل پلی گیمز

همانطور که اشاره شد، گوگل پلی گیمز در حقیقت یک سرویس بازی آنلاین است. شما می توانید وارد این برنامه شده و از میان هزاران بازی مختلف یکی را انتخاب کرده و با دیگر افرادی که در آن بازی حضور دارند، رقابت کنید.

برای برخورداری از تمامی امکانات گوگل پلی گیمز، لازم است که اولا گوگل پلی سرویس شما آپدیت باشد و ثانیا خود گوگل پلی گیمز نیز بروز رسانی شده باشد.

پس از این که این دو پیشنیاز را فراهم آوردید حال می توانید از امکانات جالب توجه این سرویس آنلاین بازی بهره مند شوید که برخی از آن ها در ادامه توضیح داده شده است:
 
ساخت پروفایل
با استفاده از این قابلیت می توانید آیدی مخصوص به خود را ایجاد کرده و آخرین رکوردهای خود در بازی را در آنجا مشاهده کنید.
 
دستاوردها و جداول رده بندی
دستاوردهای خود را ببینید و با دیگر گیمر ها مقایسه کنید. با آن ها مبارزه کرده و تلاش خود را بیشتر کنید تا در جدول رده بندی رتبه های بالاتری را بدست آورید.
 
بازی های آفلاین
شما می توانید از لیست بازی های آفلاین گوگل پلی گیمز نیز بهره مند شوید.
 
ثبت بازی
شما می توانید از لحظات هیجان انگیز بازی خود تصویر برداری کرده و آن را مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 این برنامه تاکنون بیش از 1 میلیارد بار روی گوشی های اندرویدی نصب شده است و توانسته است امتیاز بسیار خوب 4.3 را از 5 دریافت کند. اگر قصد دارید تا شیوه جدیدی را در بازی کردن ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم گوگل پلی گیمز را از دست ندهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.