منظور از Your Activity در اینستاگرام جیست؟

Your Activity کاربران را از مدت زمان استفاده از برنامه را مطلع میکند، تا زمان زیادی را صرف برنامه نکنند. این ویژگی در حال حاضر برای هر دو کاربران iOS و Android وجود دارد.
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منظور از Your Activity در اینستاگرام جیست؟

Your Activity اینستاگرام

برای بهره وری از قابلیت اکتیویتی داشبورد اینستاگرام، لازم است که حتما نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید. شما می توانید برای آپدیت اینستاگرام خود از لینکی که در زیر قرار داده شده است، استفاده کنید. پس از بروز رسانی اینستاگرام، حال شما امکان استفاده از داشبورد فعالیت را دارید که در ادامه نحوه دسترسی به آن عنوان شده است.

برای مشاهده مدت زمان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام، کافی است ابتدا به بخش پروفایل خود وارد شوید و سپس منوی همبرگری موجود در بالای صفحه و سمت راست را لمس کنید. از میان گزینه های نمایش داده شده، حال گزینه Your Activity را در اینستاگرام انتخاب کنید تا به این ترتیب، به این بخش وارد شوید.

پس از ورود به بخش Your Activity اینستاگرام ، می توانید نمودار هفتگی مدت زمان استفاده از اینستاگرام را مشاهده کنید. عددی که در بالای صفحه نمایش داده شده است نیز میانگین روزانه استفاده شما از اینستاگرام می باشد که بر اساس هفته گذشته بدست آمده است.

در زیر نمودار نیز دو گزینه را مشاهده می کنیم گزینه Set Daily Reminder برای تنظیم یک مدت زمان خاص برای استفاده از اینستاگرام است. در این بخش شما می توانید از Your Activity اینستاگرام بخواهید تا پس از این که مدت زمان استفاده روزانه شما از اینستاگرام به یک مدت زمان خاص رسید، برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال کند تا متوجه باشید که به حد آستانه استفاده از اپلیکیشن رسیده اید و بهتر است استفاده از آن را متوقف کنید.

در بخش Notification Settings نیز یک سری تنظیمات مربوط به اعلام هشدار وجود دارد. به عنوان مثال شما در این بخش می توانید نوتیفیکیشن هایی که مربوط به خود اینستاگرام هستند را در زمان عدم استفاده از اینستاگرام غیر فعال کنید تا حواس شما را پرت نکند. شما می توانید در این بخش نوتیفیکیشن هایی که مربوط به دایرکت چت هستند را حتی بعد از اتمام زمان استفاده از اینستاگرام فعال نگاه دارید. همچنین یک سری دیگر از تنظیمات در این بخش وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید از این تنظیمات نیز بهره ببرید.

قابلیت یور اکتیویتی یا فعالیت شما در اینستاگرام، تقریبا شبیه به قابلیت اسکرین تایم اپل می باشد که پیش از این در رابطه با آن صحبت کرده ایم. اما از آنجا که یور اکتیویتی اینستاگرام منحصرا برای همین اپلیکیشن طراحی شده است، می تواند به شما گزارش دقیق تری ارائه کرده و همچنین دارای تنظیمات بیشتری نیز هست.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.