آشنایی با برنامه Airdroid

AirDroid نرم افزار قدرتمندی به منظور دسترسی به ابزارها و منابع مدیریتی سیستم عامل اندروید می باشد.شما توسط این برنامه می توانید تا با استفاده از گوشی و یا از کامپیوتر خود به بهینه سازی گوشی خود پرداخته و آن را در بهترین شرایط خود حفظ نمایید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت رایگان به سیستم اندروید خود دسترسی کامل داشته باشید.
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه Airdroid

برنامه Airdroid برای مدیریت اندروید

شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید گوشی یا تبلت خود را از طریق کامپیوتر مدیریت و به انتقال فایل های خود بپردازید، امروز قصد معرفی بهترین و قدرتنمند ترین برنامه مدیریت گوشی از طریق اینترنت بدون نیاز به کابل با نام AirDroid را داریم، با این نرم افزار گوشی خود را مدیریت و از این طریق فایل ها را انتقال بدهید و امکانات بسیار زیادی در این اپلیکیشن نهفته شده است که شما میتوانید از طریق کامپیوتر شخصی خود به گالری عکس، پیامک ها، اهنگ ها ، موزیک ها و سایر اپلیکیشن های موجود در گوشی خود دسترسی داشته باشید.

نا گفته نماند که استفاده از نهمین نسخه مرورگر اکسپلورر که باعث قطع شدن ارتباط بین گوشی و رایانه میشود و پیشنهاد ما برای استفاده از این برنامه مدیریت گوشی مرورگر های گوگل کروم و فایر فاکس میباشد.
 

برخی امکانات نرم افزار Airdroid

مدیریت بر تنظیمات مختلف گوشی و تماس ها

کنترل کلی روی برنامه های نصب شده فعال سازی و حذف آنها

نظارت بر دوربین گوشی در عقب و جلو

امکان ارسال و دریافت پیامک

امکان پیدا کردن گوشی مفقود شده از طریق گوگل مپ

نمایش کامل اطلاعات گوشی از جمله : آنتن دهی، حافظه ی داخلی، حافظه ی خارجی

مدیریت بر مخاطبین حذف و اضافه کردن کانتکت جدید


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.