روش هایی برای رفع خطای Channels too much در تلگرام

اگر از کاربران نسخه های غیر رسمی تلگرام مثل تلگرام طلایی،هاتگرام، موبوگرام هستید ممکن است در هنگام درخواست عضویت در کانال ها با خطای CHANNELS_TOO_MUCH مواجه شوید. برای حل مشکل با ما همراه باشید.
يکشنبه، 19 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روش هایی برای رفع خطای Channels too much در تلگرام

Channels too much در تلگرام

به طور کلی هر یوزرنیم در تلگرام، تنها می تواند در تعداد محدودی کانال و سوپر گروه عضویت داشته باشد.

این تعداد محدود عدد 500 در نظر گرفته شده است و این بدان معناست که هر عضو تلگرام تنها می تواند در 500 کانال یا سوپر گروه عضویت داشته باشد.

این محدودیت باعث می شود تا اکانت های فیک و ربات ها، کمتر امکان فعالیت در گروه ها و کانال ها را داشته باشند و به این ترتیب تعداد آن ها کمتر شود.

اما گاهی اوقات این مشکل برای اکانت های واقعی پرکاربرد پیش می آیند که تنها روش رفع آن حذف تعدادی از کانال ها و سوپر گروه ها می باشد.

همانطور که اشاره شد، این خطا در تلگرام زمانی ظاهر می شود که شما قصد داشته باشید در یک کانال یا سوپرگروه جدید عضو شوید.

هنگامی که با این خطا مواجه شدید، باید بدانید که تعداد کانال ها و یا گروه هایی که در آن ها عضو شده اید به عدد 500 رسیده اند و از این پس امکان اضافه کردن کانال یا گروه جدیدی را در اکانت خود ندارید.

تنها روش رفع خطای Channels too much در تلگرام خارج شدن و حذف کردن تعدادی از کانال ها و گروه های قدیمی تر خود می باشد.

پس از حذف تعدادی از کانال ها و گروه ها، شما می توانید در کانال ها یا گروه های جدیدی عضویت داشته باشید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نمی توان محدودیت 500 عددی عضویت در کانال ها و گروه ها را در تلگرام برداشت.

این محدودیت از طرف خود تلگرام اعمال شده است و تنها خود تلگرام می تواند آن را افزایش دهد.

البته یک روش دور زدن این محدودیت وجود دارد و آن ایجاد یک اکانت دیگر در تلگرام می باشد

. در بروز رسانی های اخیر تلگرام به این اپلیکیشن امکانی اضافه شده است که می توان به طور همزمان 3 اکانت مختلف را تنها با یک دستگاه مدیریت نمود.

به این ترتیب شما می توانید بدون اینکه نیاز باشد از تلگرام خارج شوید، به دو اکانت دیگر نیز دسترسی داشته باشید که هر کدام لیست چت و تنظیمات مربوط به خود را دارند.

به این ترتیب اگر شما از هر سه اکانت خود در یک اپلیکیشن استفاده کنید، می توانید محدودیت 500 عددی عضویت در کانال ها و گروه ها را به 1500 افزایش دهید و به این ترتیب خطای Channels too much را در تلگرام دور بزنید.

روش اضافه کردن اکانت دوم یا سوم در تلگرام را در گذشته آموزش داده ایم و پیشنهاد می کنیم برای بکارگیری این روش، به مطالعه این مطلب بپردازید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.