راه های انتقال شارژ در ایرانسل

وقتی از سیمکارت اعتباری استفاده میکنید همیشه ترس اتمام شارژ و ناتمام ماندن مکالمه را با خود دارید. ایرانسل برای این مشکل کاربران خود، راه حل ویژه ای در نظر گرفته است که آن انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت شماست.
پنجشنبه، 18 شهريور 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راه های انتقال شارژ در ایرانسل

انتقال شارژ ایرانسل

برای انتقال شارژ ایرانسل، لازم است که انتقال تنها بین خطوط اعتباری ایرانسل باشد. به عبارت دیگر نمی توان از خط ایرانسل به حساب خط همراه اول، شارژ انتقال داد. همچنین از یک خط دائمی ایرانسل نیز تنها دور صورتی می توان شارژ انتقال داد که خط مربوطه فاقد بدهی باشد. ذکر این نکته نیز ضروری است که میزان کارمزد هر انتقال شارژ 500 ریال می باشد که از حساب فرد انتقال دهنده در هر بار انتقال کاسته خواهد شد.

در فرایند انتقال شارژ ایرانسل تنها می توان مبلغی بین 1000 تا 10000 ریال را انتقال داد و خارج از این مقادیر، امکان پذیر نخواهد بود. کمترین مبلغ قابل انتقال 100 تومان و بیشترین مبلغ قابل انتقال 1000 تومان می باشد. بدیهی است که اگر میزان اعتبار خودتان، کمتر از مبلغی که قصد انتقال آن را دارید باشد، انتقال شارژ امکان پذیر نخواهد بود.
 

انتقال شارژ با استفاده از کد دستوری

برای انتقال شارژ ایرانسل از طریق کد های دستوری یا همان کد های USSD باید ابتدا شماره #1*142* را با استفاده از گوشی تلفن همراه خود، شماره گیری کرده و سپس شماره تلفن همراهی که قصد انتقال شارژ به آن را دارید وارد کنید. پس از آن مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و انتقال انجام خواهد گرفت.

علاوه بر این شماره، با استفاده از کد #3*1*555* نیز می توان اقدام به انتقال شارژ ایرانسل نمود که مراحل آن طبق آنچه که در بالا گفته شده می باشد.

پس از انتخاب شماره تلفن مقصد، یک کد رمز چهار رقمی برای شما ارسال می گردد که گیرنده شارژ با وارد کردن آن در تلفن همراه خود، می تواند مبلغ انتقالی را در حساب خود دریافت کند.
 
بیشتر بخوانید:«راه های انتقال شارژ همراه اول​​​​​​​»
 

انتقال شارژ با اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من که محصولی از اپراتور ایرانسل می باشد، قابلیت های فراوانی در رابطه با خدمات سیمکارت دارد که یکی از آن ها امکان انتقال شارژ خط به خط و مستقیم می باشد.

برای این منظور ابتدا اپلیکیشن ایرانسل من را روی تلفن همراه خود اجرا کرده و سپس از میان گزینه های موجود، گزینه شارژ برای دیگران را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید شماره تلفن همراه گیرنده شارژ و مبلغ مورد نظر را وارد کرده و سپس گزینه “ارسال” را انتخاب کنید تا مبلغ مورد نظرتان برای فرد دیگری، انتقال یابد.
 

انتقال شارژ با استفاده از پیامک

یکی دیگر از راه های انتقال شارژ ایرانسل ، استفاده از سرویس پیامکی می باشد.

برای این منظور می توان از طریق ارسال یک پیامک حاوی شماره فرد مورد نظر، مبلغ قابل انتقال و رمز 4 رقمی خود، به شماره 112 ارسال کنید.

پس از ارسال و وارد کردن صحیح رمز 4 رقمی توسط فرد دریافت کننده شارژ، آنگاه سیمکارت فرد مورد نظر به میزان مبلغی که برای او انتقال داده اید، شارژ خواهد شد. فرمت پیامک به صورت زیر می باشد:

رمز چهار رقمی، مبلغ، شماره تلفن فرد


منبع:
سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.