چگونه در روبیکا کانال بسازیم؟

اپلیکیشن روبیکا را بیشتر شاید با ویژگی هایی مانند تماشای فیلم و پخش زنده آن بشناسید اما باید خدمتتان عرض کنم که در اپلیکیشن روبیکا شما قادر به ساخت کانال نیز هستید که در ادامه به توضیح آن می پردازم.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در روبیکا کانال بسازیم؟

ساخت کانال در روبیکا

کانال های پیام رسانی که بیش از هر اپلیکیشن دیگری، پیام رسان تلگرام در معرفی و محبوبیت آن نقش دارد، امروزه به عنوان یکی از نقاط قوت اکثر اپلیکیشن های پیام رسانی محسوب می شود. بسیار افرادی که مدت ها از تلگرام استفاده نموده اند، به طور کلی نمی توانند پیام رسانی را مورد استفاده قرار دهند که فاقد کانال باشد.

اپلیکیشن روبیکا نیز علاوه بر قابلیت هایی نظیر امکان تماشای فیلم و سریال، امکان دنبال کردن برنامه های تلویزیونی، امکان شرکت در مسابقات مختلف، گوش دادن به موزیک آنلاین و سایر موارد، یک برنامه پیام رسانی را نیز در خود گنجانده است که کاربران آن می توانند از آن برای ارتباط با دیگران استفاده نمایند.

قابلیت پیام رسانی روبیکا، این امکان را به کاربران خود می دهد که در این پیام رسان اقدام به ساخت کانال یا گروه نموده و از طریق این برنامه، اقدام به ایجاد ارتباط با مخاطبین خود نمایند. در ادامه ما قصد داریم روش انجام این کار، یعنی ساخت کانال در روبیکا را به علاقه مندان آموزش دهیم.
 

مراحل ساخت:

ابتدا جدیدترین نسخه روبیکا را دانلود نموده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

در مرحله بعدی این اپلیکیشن را باز کرده و از طریق نوار پایین برنامه به بخش پیام ها مراجعه کنید.

در بخش بعدی، گزینه مربوط به ایجاد یک پیام جدید را انتخاب کنید.

در این مرحله، گزینه کانال خودتو بساز را انتخاب کنید.

از لیست مخاطبین خود، افرادی که می خواهید به طور پیش فرض عضو کانال شما شوند را انتخاب کنید.

یک نام برای کانال خود انتخاب کرده و سپس روی گزینه «√» کلیک کنید.

با استفاده از این مراحل ساده، شما موفق به ساخت کانال در روبیکا خواهید شد و می توانید از طریق این کانال مباحث مورد نظر خود را به سایر اعضای کانال اطلاع رسانی کنید.

برای ساخت گروه در روبیکا نیز دقیقا به همین ترتیب عمل خواهیم نمود و تنها به جای انتخاب گزینه کانال خودتو بساز گزینه گروه خودتو بساز را انتخاب خواهیم نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما