معرفی برنامه رسنو

رسنو یکی از بهترین اپلکیشنهای درآمدزای ایرانی است. بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال برنامه‌هایی هستند تا به راحتی بتوانند از آن پول در بیاورند و در این اوضاع بد اقتصادی کشور به کمک آن به خرج حداقلی برسند که اپلیکیشن رسنو تا حدودی پاسخگوی این نیاز بوده است.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی برنامه رسنو

رسنو چیست؟

رسنو یک رسانه تبلیغاتی کاربر محور است که بر علاوه بر در نظر گرفتن منافع تبلیغ دهنده، منافع تبلیغ بیننده را نیز در نظر می گیرد.

این به آن معنی است که دیدن تبلیغات و آگهی های مختلف در این رسانه، می تواند برای کاربران آن یک منبع کسب درآمد محسوب شود.

به این ترتیب هم تبلیغ دهنده می تواند از منافع مربوط به دیدن شدن تبلیغ بهره مند شود و هم تبلیغ بیننده می تواند در منافع آن شریک شود.

این شکل بازاریابی و تبلیغات سال های زیادی است که در کشورهای مختلف اجرا شده و هر رسانه به اشکال مختلف به ارائه آن پرداخته است.

اصلی ترین بخش این نوع تبلیغات را تبلیغات کلیکی تشکیل می دهند که همه ما کم و بیش با طرز کار آن آشنا هستیم.

در این روش تبلیغاتی، هر تبلیغ بیننده به ازای هر بار کلیک روی تبلیغ مورد نظر و هدایت شدن به صفحه اصلی آن تبلیغ، مبلغی را دریافت می کند.

تبلیغ دهنده نیز به ازای هر کلیک مبلغی را به رسانه واسطه پرداخت می کند. شکل پیشرفته اینگونه تبلیغات را می توانید در رسانه های پر مخاطبی همچون گوگل مشاهده کنید که سرویس گوگل ادوردز آن به همین ترتیب عمل می کند.

نوع دیگری از این روش تبلیغات، بر اساس مشاهده شدن تبلیغ به کاربر درآمد می رساند.

به این ترتیب کاربر در یک رسانه تبلیغاتی ثبت نام کرده و درخواست نمایش تبلیغات می دهد. به ازای هر تبلیغی که از ابتدا تا انتها تماشا کند، مبلغی را دریافت خواهد کرد و در نهایت تمام مبالغ کسب شده را به حساب بانکی خود انتقال می دهد.

اما در این میان تبلیغ دهنده چه سودی می برد؟

همانطور که می دانید امروزه به سبب حجم زیاد آگهی های تبلیغاتی بسیاری از افراد از دیدن این آگهی ها بیزار بوده و به راحتی تن به تماشای آن نمی دهند.

حال اگر به ازای تماشای هر تبلیغ مبلغی را به این افراد ارائه کنیم، این افراد مجاب می شوند که آگهی مورد نظر را تماشا کرده و شاید به محصول یا خدمت مورد نظر علاقه مند شده و در نهایت خود یا اطرافیانشان تبدیل به مشتری گردند.

رسنو نیز از همین شیوه اقدام به جذب مخاطب می کند و علاوه بر اینکه به تبلیغ دهنده فرصت دیده شدن را می دهد به تبلیغ بیننده نیز فرصت کسب درآمد را می دهد.

اما این فقط یک سوی ماجراست و ممکن است همه چیز به این ترتیبی که عنوان شده است پیش نرود.
 

نحوه کسب درآمد از رسنو

قبل از هر چیز باید این نکته را به یاد داشته باشید که ما صرفا یک معرفی کننده هستیم و هیچ مسئولیتی را در قبال ارائه خدمات یا عدم عمل به تعهدات هیچ شرکتی را از جمله رسنو نخواهیم داشت.

ما در این جا تنها به معرفی این برنامه خواهیم پرداخت و قصد داریم تا کاربران را با این برنامه آشنا کنیم. استفاده یا عدم استفاده از این برنامه برای کسب درآمد به عهده خود کاربر بوده و ما هیچ چیز را تضمین نمی کنیم.

طبق آنچه که در وب سایت رسمی رسنو به آدرس resno.ir آمده است، کسب درآمد از طریق این برنامه به دو صورت امکان پذیر است.

در روش اول شما می توانید به عنوان سفیر رسنو اقدام به کسب درآمد کرده و در روش دوم شما می توانید به عنوان کاربر معمولی و تبلیغ بیننده اقدام به کسب درآمد کنید.

سفیران رسنو به افرادی گفته می شود که در نقش بازاریاب ظاهر شده و هم به جذب تبلیغ دهنده می پردازند و هم به جذب تبلیغ بیننده.

به این ترتیب این افراد به نوعی یک بازاریاب محسوب شده و برای بهتر شناخته شدن رسنو تلاش می کنند.

سفیران به ازای هر تبلیغ بیننده و تبلیغ دهنده ای که معرفی می کنند مبلغی را دریافت می کنند و هرچه تعداد زیر مجموعه معرفی شده توسط آنان بیشتر باشد، طبیعتا میزان درآمد آنان نیز افزایش خواهد یافت.

تبلیغ بینندگان نیز کسانی هستند که از طریق سفیران یا کاربران دیگر با این برنامه آشنا شده و به عنوان تبلیغ بیننده در برنامه ثبت نام می کنند.

این کاربران نیز می توانند کاربران جدیدی را به برنامه معرفی کرده و مطابق با گسترش زیر مجموعه خود، از درآمد بیشتری برخوردار شوند.

بسته به محتوایی که برای کاربر نمایش داده می شود، مبلغ دریافتی متفاوت خواهد بود و به صورت روزانه می توان درآمد خود را از برنامه دریافت نمود.
 

ثبت نام در رسنو

برای ثبت نام در رسنو ابتدا باید برنامه را از سایت رسمی یا از طریق گوگل پلی دانلود کنید و سپس شماره تلفن و کد معرف خود را در برنامه وارد کنید.

پس از پر کردن موارد بالا، یک کد تاییدیه برای شماره تلفن همراه شما ارسال شده که پس از وارد کردن آن می توانید به برنامه وارد شوید.

پس از ورود به برنامه، یک کد معرف برای شما ساخته می شود که هر کس با استفاده از آن کد به برنامه وارد شود، جزو زیر مجموعه های شما محسوب شده و می تواند منجر به افزایش درآمد شما از این برنامه، شود.
 

نظرات کاربران در رابطه برنامه رسنو

اما یکی از مهمترین روش های بررسی صحت عملکرد اینگونه برنامه ها، توجه به نظرات کاربرانی است که از این برنامه استفاده کرده اند.

این برنامه در گوگل پلی تاکنون بیش از 10 هزار مرتبه دانلود شده و دارای چند صد نظر مختلف است. اکثر نظرات در رابطه با عملکرد برنامه مثبت بوده است و تنها عده کمی هستند که از عملکرد برنامه ناراضی بوده اند.

البته تعداد زیادی از افرادی که اقدام به نظردهی در خصوص این برنامه نموده اند، تنها به دلیل شناساندن کد معرف خود به دیگران، اقدام به ارسال نظر کرده اند.

با این حال، برنامه توانسته از 5 ستاره موجود حدود 3.9 ستاره را در حال حاضر کسب کند که رکورد خوبی برای اینگونه برنامه ها محسوب می شود.

با توجه به جمیع جهات گفته شده، باز هم این خود شمایید که می توانید این برنامه را نصب کرده و از مزایای آن بهره ببرید و یا به طور کلی آن را نصب نکنید.

تجربه نشان داده است که در استفاده از این برنامه ها باید همه جوانب را رعایت نمود و همچنین چشم به کسب درآمدهای میلیونی تنها در یک روز نداشته باشید.

به طور کلی استفاده از رسنو یا برنامه های مشابه، می تواند به عنوان یک شغل دوم و یک روش کسب درامد ثانویه، مناسب باشد اما به هیچ وجه نباید آن را به عنوان منبع کسب درآمد اصلی خود در نظر بگیرید.

حداقل تا زمانی تعداد زیر مجموعه های شما زیاد نشده باشد، نباید چنین انتظاری را از این برنامه ها داشته باشید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.