آیا هاتگرام را میتوان هک کرد؟

هاتگرام یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام محسوب می شود. با فیلتر شدن تلگرام اصلی، تعداد کاربران هاتگرام رو به افزایش رفت و طرفداران زیادی پیدا کرد.اکنون که تعداد کاربران هاتگرام زیاد شده است، مسلما تعداد افرادی هم که به دنبال راهی برای نفوذ به این نسخه و به اصطلاح هک هاتگرام هستند افزایش می یابد.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا هاتگرام را میتوان هک کرد؟

هک هاتگرام

هاتگرام یکی از دو نسخه غیر رسمی تلگرام است که در حال حاضر بدون نیاز به هیچگونه فیلتر شکن و یا پروکسی، قادر به فعالیت بوده و کاربران آن می توانند در آن به حساب کاربری تلگرام خود لاگین کنند. تمامی کسانی که قبلا در تلگرام دارای حساب کاربری بوده اند، در هاتگرام نیز می توانند به همان حساب کاربری متصل شوند و لیست مخاطبین و پیام های خود را در آن مشاهده کنند. البته کاربران جدید هم می توانند از طریق خود همین برنامه اقدام به ثبت نام نموده و حساب کاربری جدیدی در تلگرام ایجاد کنند.

هک هاتگرام نیز همچون تلگرام، دارای دو روش تایید شده می باشد. در روش اول، عملیات نفوذ و هک را از طریق برنامه ای مخصوص برای این کار انجام خواهیم داد. در روش دوم بدون نیاز به برنامه و از طریق لاگین کردن به حساب کاربری شخص دیگر، این مورد را می توان انجام داد.

در ادامه هر دو روش توضیح داده خواهد شد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از این روش ها را امتحان نمایید. روش هک هاتگرام با استفاده از برنامه بسیار ساده تر و بدون بر جا ماندن ردپا خواهد بود در حالی که در روش دوم، ردپای هکر در گوشی هدف باقی خواهد ماند و خیلی زود فرد هک شده، متوجه نفوذ به حساب تلگرامش خواهد شد.
 

کنترل هاتگرام با برنامه SFP

برنامه SFP یکی از قدرتمندترین برنامه های کنترل و نظارت بر شبکه های اجتماعی، برنامه های پیام رسانی، مخاطبین و به طور کلی گوشی است که با هدف ایجاد فضای مجازی ایمن و قابل کنترل برای فرزندان و خانواده ها ایجاد شده است. این برنامه قادر به کنترل و نظارت بر برنامه هایی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، وی چت، موبوگرام و غیره است. اما به تازگی و در جدیدترین آپدیتی که برنامه SFP ارائه داده است، امکان نظارت و کنترل بر هاتگرام و تلگرام طلایی نیز افزوده شده است.

با استفاده از این برنامه شما می توانید به سادگی بر هاتگرام، تلگرام طلایی و به طور کلی روی تمامی برنامه های پرکاربرد گوشی هدف، نظارت داشته باشید.
علاوه بر این ها، امکان مشاهده موقعیت لحظه ای گوشی، امکان کنترل گوشی از راه دور، مشاهده لیست مخاطبین، لیست مکالمات، پیامک ها و سایر موارد نیز با استفاده از SFP وجود دارد.

در حال حاضر برنامه SFP تنها برنامه ای است که امکان هک هاتگرام و نظارت بر آن را ارائه می دهد و هیچ برنامه یا سامانه دیگری برای این کار وجود ندارد.
نحوه کار با این برنامه بسیار ساده بوده و پشتیبانان آنلاین و تلفنی این سامانه، در تمامی مراحل نصب و نظارت در کنار شما خواهند بود تا بتوانید به سادگی از این برنامه استفاده کنید. امنیت داده ها نیز در این سامانه حفظ شده و از رمزنگاری پیشرفته ای در آن استفاده شده است.
 

هک هاتگرام بدون نیاز به برنامه

روش دوم و ساده هک هاتگرام، استفاده از همان ترفند قدیمی لاگین شدن با شماره فرد مورد نظر است. در این روش شما باید به گوشی هدف دسترسی داشته باشید و علاوه بر این امکان خواندن پیامک ارسالی را نیز داشته باشید. در این روش شما افدام به دانلود اپلیکیشن هاتگرام نموده و آن را روی تلفن همراه خود نصب می کنید. سپس در هنگام ثبت نام در برنامه، به جای شماره خود، شماره فرد هدف را وارد می کنید. حال پیامک تاییدیه ارسال شده به کاربر هدف را خوانده و در گوشی خود وارد می کنید. بقیه مراحل را پیش رفته و در نهایت به حساب کاربری او نفوذ خواهید کرد.

این روش هک هاتگرام و یا هر اپلیکیشن دیگری، بسیار ساده و از طرفی بسیار شکننده می باشد. اگر کاربر به لیست نشست های فعال خود مراجعه کند، می تواند هک شدن خود و فرد هکر را شناسایی کند. علاوه بر این اگر کاربر از تایید دو مرحله ای در تلگرام خود استفاده کرده باشد، برای دسترسی به هاتگرام او نیز نیاز به این کد دارید که تنها خود فرد می داند.

توجه به زمان آنلاین بودن، لیست مخاطبین، پیام های خوانده شده و خوانده نشده و دیگر موارد نیز از جمله روش هایی هستند که فرد هک شده می تواند با استفاده از آن ها نسبت به نفوذ به حساب هاتگرام خود آگاه شود. با این حساب استفاده از این روش چندان توصیه نمی شود و احتمال شکست آن بسیار زیاد است.

باید توجه داشته باشید که در روش هک هاتگرام با استفاده از برنامه SFP، هیچ اثری از نفوذ در گوشی فرد هدف دیده نخواهد شد و برنامه پس از نصب به حالت مخفی و حتی غیر قابل پاک شدن در خواهد آمد. این موضوع سبب می شود که برنامه SFP از امنیت بالایی برخوردار شود و به سادگی قابل ردیابی نیز نباشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.