معرفی پر طرفدارترین بازی های اندروید

در این مقاله می‌خواهیم برای شما همراهان گرامی بهترین بازی‌های اندروید که تاکنون آن‌ها را تجربه نکرده‌اید معرفی کنیم. این بازی‌ها از معتبرترین سایت‌های خارجی و البته بهترین‌های Google play جمع‌آوری شده‌اند و از نظر گیمر ها بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند. با گسترش روزافزون دستگاه‌های اندرویدی، نیاز بازی‌های اندرویدی در بین کاربران فراگیر شده است و انتخاب بهترین بازی‌های اندرویدی از بین تمامی بازی‌ها با ژانرهای مختلف کار مشکلی خواهد بود. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با بهترین بازی‌ها در سبک‌ها و ژانرهای متفاوتی آشنا شوید.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی پر طرفدارترین بازی های اندروید

پرطرفدارترین بازی های اندروید

شاید با خودتان تصور کنید که رکورد دار بیشترین دانلود در میان بازی های اندرویدی باید متعلق به بازی هایی همچون کلش اف کلنز یا پوکمون گو باشد.

اما با این که این بازی ها طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا دارند، اما نتوانسته اند رکورد بیشترین دانلود بازی را در گوگل پلی بشکنند.

رکورد بیشترین دانلود در میان بازی های اندرویدی در اختیار بازی Subway Surfers است که یک بازی ساده و بدون گیم پلی خاصی می باشد.

در ادامه ما چند مورد از پرطرفدارترین بازی های اندروید را معرفی خواهیم نمود که به ترتیب میزان دانلود از گوگل پلی، معرفی خواهند شد.

 این بار به سراغ بهترین بازی ها در تمام تاریخ اندروید خواهیم رفت و برترین بازی های تمام دوره ها را معرفی خواهیم نمود.
 
بازی Subway Surfers پرطرفدارترین بازی اندروید
همانطور که گفتیم، بازی Subway Surfers به عنوان پرطرفدارترین بازی اندرویدی محسوب می شود که تاکنون بیش از 1 میلیارد بار تنها از طریق گوگل پلی دانلود شده است.

به یاد داشته باشید که این عدد باید با تعداد دفعاتی که این بازی از منابعی به غیر از گوگل پلی دانلود شده است و یا از طریق ارتباطات وای فای، بلوتوث و یا کارت حافظه به روی گوشی های تلفن همراه نصب شده است، اضافه گردد تا میزان واقعی تعداد نصب این بازی روی گوشی های تلفن همراه بدست آید.

این بازی بسیار همه گیر و معروف است و کمتر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی یا iOS وجود دارند که این بازی را نشناسند.
 
بازی Candy Crush Saga
یکی دیگر از بازی های ساده و پرطرفدار اندرویدی بازی Candy Crush Saga می باشد که تاکنون بیش از 500 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است.

این بازی پرطرفدار و ساده که در سبک بازی های پازلی طراحی شده است دارای مراحل مختلف و درجه سختی متفاوتی است که همین ویژگی ها سبب شده است با استقبال فراوانی روبرو شود.

علاقه مندان به این بازی می توانند از طریق لینک ارائه شده در زیر اقدام به دانلود این بازی برای گوشی های اندرویدی خود نمایند.

لازم به ذکر است که این بازی برای سیستم عامل iOS و گوشی های آیفون نیز طراحی شده است.
 
بازی Pou
یکی دیگر از پرطرفدارترین بازی های اندروید بازی نام آشنای پو می باشد که در آن باید از یک شخصیت خیالی به نام پو نگهداری کرده و نقش مادر را برای او ایفا کنید.

پو با توجه به میزان رسیدگی شما رشد می کند و به شما امتیاز می دهد. این بازی تاکنون بیش از 500 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است و توانسته امتیاز 4.3 را از کاربران خود دریافت کند.

این بازی دارای گیم پلی خاصی نیست و از ویژگی های گرافیکی چندانی بهره نمی برد و یکی از عوامل موفقیت آن هم همین ساده بودن و قابلیت نصب روی تمامی گوشی های اندرویدی است.

این بازی برای گوشی های آیفون نیز قابل دسترس می باشد.
 
بازی Temple Run 2
بازی Temple Run 2 یکی دیگر از پرطرفدارترین بازی های اندروید می باشد که تاکنون بیش از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

این بازی ساده که از ویژگی گرافیکی بهتری نسبت به بازی های قبلی بهره می برد، تقریبا به سبک همان بازی Subway Surfers طراحی شده است و به شیوه تعقیب و گزیر و بدون خط سیر داستانی ارائه گردیده است.

این بازی توانسته با همین ایده تکراری و ساده خود امتیاز 4.3 را از کاربران گوگل دریافت کند و تبدیل به یکی از بازی های با رکورد بیش از 500 میلیون بار دانلود در گوگل پلی گردد.
 
بازی My Talking Tom
یکی دیگر از بازی های ساده و بدون ویژگی های گرافیکی یا خط سیر داستانی که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند و نام خود را در لیست پرطرفدارترین بازی های اندروید قرار دهد، بازی My Talking Tom می باشد که به سبک بازی Pou طراحی شده است و شما در آن صاحب یک گربه سخنگو می شوید.

این بازی نیز همچون سایر بازی های موجود در لیست توانسته بیش از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شود و امتیاز 4.5 را کاربران گوگل دریافت کند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما