آشنایی با دیالوگ مسنجر

پیام‌رسان دیالوگ را می‌توان بهترین جایگزین برای تلگرام دانست ، پشتیبانی از گروه ، کانال و محیطی شبیه به تلگرام این پیام‌رسان را از رقبای خود متمایز کرده است.با ما همراه باشید تا بیشتر با این پیام رسان آشنا شوید.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با دیالوگ مسنجر

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ در حقیقت یک پیام رسان روسی است. طبق اطلاعاتی که در وب سایت اصلی این پیام رسان آمده است، شرکت سازنده این پیام رسان دارای دو دفتر مجزا در شهرهای مسکو و سن پترزبورگ بوده و به مدت 2.5 سال است که روی مقوله های مرتبط با فناوری اطلاعات و داده های حجیم کار می کند. این پیام رسان برای اکثر پلتفرم های دسکتاپ و موبایل دارای نسخه های متناسب بوده و از این لحاظ مشکل خاصی ندارد.

اما نکته جالبی که در کار با پیام رسان دیالوگ با آن روبرو می شویم، امکان استفاده همزمان یک اکانت در چند دستگاه می باشد. امکانی که پیش از این تلگرام به کاربران ارائه می نمود، اکنون دیالوگ مسنجر نیز به کاربران خود ارائه می دهد که می تواند برای انجام امور اداری و شرکتی، بسیار مناسب باشد. بنظر می رسد پیام رسان دیالوگ از همان ابتدا در فاز بیزینس و تجاری نیز کاربرد دارد و امکانات مناسبی را در اختیار کاربرانی که قصد استفاده تجاری از پیام رسان ها را دارند، می گذارد.

با توجه به اینکه پیام رسان تلگرام، محبوب ترین پیام رسان در میان ایرانی ها بوده است، برای شرح و توصیف پیام رسان دیالوگ تنها همین کافی است که بگوییم این پیام رسان از لحاظ پوشش امکانات و ویژگی های مختلف، تقریبا شبیه به تلگرام بوده و اکثر امکانات تلگرام را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

با دانلود پیام رسان دیالوگ می توانید از ویژگی های زیر برخوردار شوید:

برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

قابلیت برقراری ویدیو کنفرانس و به اشتراک گذاری محتوای صفحه نمایش

قابلیت ارسال انواع فرمت فایل و بدون محدودیت سایز

امکان ساخت گروه و چت گروهی

امکان ایجاد و ساخت کانال

توانایی ارسال پیام های صوتی (ویس)

قابلیت ساخت ربات

قابلیت اجرا به صورت مالتی پلتفرم

امنیت مناسب

و سایر قابلیت ها

این پیام رسان از آنجا که به تازگی اپلیکیشن خود را ارائه داده است، ممکن است با اشکالاتی نیز در زمینه پیام رسانی موجه باشد. البته از آنجا که تیم پشتیبانی قدرتمندی پشت این نرم افزار قرار گرفته است، بنظر می رسد این مشکلات و باگ های اولیه طی مدت کوتاهی برطرف شده و در نهایت نسخه ای بدون باگ در اختیار کاربران قرار بگیرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما