آشنایی با نرم افزار سه سوت

کار با ۷۲۴ ساده است. می پرسید چگونه؟ اگر یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت داشته باشید، می‌توانید اپلیکیشن سه سوت را به راحتی روی آن نصب کنید و از خدمات آن این بار در محیطی جدید و جذاب استفاده کنید. به جای شماره گیری کد روی گوشی این بار همه اتفاقات در پشت صحنه می‌افتد و شما در فضای شیک اپلیکیشن کارهایتان را انجام می‌دهید.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار سه سوت

اپلیکیشن 724 چیست؟

اپلیکیشن 724 که به اپلیکیشن سه سوت نیز معروف است، یک اپلیکیشن انجام خدمات و امور مالی و بانکی است که قابلیت های بسیاری را در این زمینه برخوردار است. علاوه بر این که کاربران این اپلیکیشن می توانند از خدماتی که این اپلیکیشن در قالب امتیاز، قرعه کشی های مختلف و همچنین دریافت رایگان شارژ و بسته اینترنت، می دهد نیز بهره مند شوند.

نصب و ثبت نام در اپلیکیشن تنها چند ثانیه زمان خواهد برد. ابتدا اپلیکیشن را از طریق لینک زیر و یا از طریق مارکت های رسمی دانلود اپلیکیشن، دریافت کرده و سپس آن را نصب نمایید.

پس از وارد کردن کد تاییدیه به محیط برنامه وارد خواهید شد. در منوی اولیه برنامه گزینه های فراوانی را مشاهده می کنیم. این گزینه ها عبارتند از:
 
کارت به کارت
جهت انجام خدمات انتقال پول بین کارت های بانکی مختلف
 
مسابقه پیش بینی
برای شرکت در مسابقات پیش بینی نتایج بازی های فوتبال
 
سپ کارت
خدمات مربوط به کارت بانک سامان
 
شارژ
خرید شارژ تلفن همراه
 
اینترنت همراه اول
خرید بسته اینترنت همراه اول
 
اینترنت ایرانسل
خرید بسته اینترنت ایرانسل
 
قبض
امکان پرداخت قبوض مختلف آب، برق، گاز، تلفن و همچنین قبوض مرتبط با جرائم راهنمایی و رانندگی
 
تامین اجتماعی
پرداخت قبوض مربوط به تامین اجتماعی
 
بدهی موبایل
نمایش میزان بدهی قبض موبایل و امکان پرداخت آن
 
طرح ترافیک
امکان خرید طرح ترافیک و یا استعلام آن
 
کیف پول
نمایش موجودی کیف پول و امتیازهایی که تاکنون توانسته اید کسب کنید
 
گزارش ها
نمایش تمامی گزارش های مربوط به انجام تراکنش های مختلف شما با استفاده از برنامه
 

بررسی اپلیکیشن 724

اما در بررسی های به عمل آمده از این اپلیکیشن، تاکنون مورد اشکال گسترده ای در این برنامه گزارش نشده است و نظرات اکثر کاربران در رابطه با عملکرد این برنامه مثبت ارزیابی شده است. یکی از مهمترین چالش هایی که اکثر افراد در کار با اپلیکیشن های مالی و بانکی دارند، صحت عملکرد برنامه و میزان امنیت برنامه مذکور است. از آنجا که اپلیکیشن های مالی و بانکی تمامی اطلاعات حساب های بانکی را در اختیار دارند، اگر از امنیت کافی برخوردار نباشند، ممکن است داده های مختلف کاربران را در ریسک بزرگی قرار دهند.

البته این اپلیکیشن ها برای این که بتوانند اجازه فعالیت در کشور داشته باشند، باید یک سری پیش نیازهای امنیتی را فراهم کرده و مجوزهای لازمه و قانونی موجود در این زمینه را فراهم نمایند. با این حال گزارشات مردمی می تواند در انتخاب چنین اپلیکیشن هایی همچون اپلیکیشن 724 بسیار مفید باشد.

طبق گزارشات مردمی، اپلیکیشن 724 تاکنون از صحت عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و توانسته امنیت داده های کاربران خود را حفظ نماید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که وب سایت ما در اینجا فقط به عنوان یک معرفی کننده اپلیکیشن های محبوب عمل می کند و ارتباطی با سازندگان این اپلیکیشن ها ندارد و نخواهد داشت. دانلود و استفاده از اینگونه اپلیکیشن ها صرفا به عهده خود کاربر بوده و در نهایت تصمیم گیرنده نهایی کاربر می باشد.

اپلیکیشن 724 کاملا به صروت رایگان بوده و تاکنون حدود 1 میلیون بار نصب از منابع مختلف داشته است. امتیاز این برنامه در گوگل پلی برابر 4.7 است که یک امتیاز بسیار عالی محسوب می شود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.