محبوبترین شامپوهای ضد شوره

شامپوهای ضدشوره، قدم اول درمان مشکل شوره سر است. با ما همراه باشید تا بهترین شامپو ضدشوره بازار را به شما معرفی کنیم.خبر خوب اینکه اکثر شوره‌های سر با استفاده از شامپوهای ضد شوره، قابل درمان و کنترل هستند. شما تنها باید در انتخاب شامپوی مناسب دقت کنید.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محبوبترین شامپوهای ضد شوره

بهترین شامپوهای ضد شوره

همانطور که اشاره شد استفاده از شامپوهای ضد شوره یکی از موثر ترین روش های درمان شوره و پوسته پوسته شدن سر می باشد. این شامپوها با استفاده از عناصری که در ترکیبات خود دارند، باعث کاهش و در نهایت از بین رفتن شوره سر خواهند شد و پس از مدتی تاثیرات خود را نشان می دهند.

اما در بسیاری از موارد نیز به دلیل عدم دارا بودن کیفیت لازم، یا عدم تطابق جنس مو و پوست سر با ترکیبات بکار رفته در شامپو، ممکن است پس از مدتی استفاده از این شامپوها، به نتیجه دلخواه خود نرسیده و در برخی شرایط حتی شوره های سرمان بیشتر نیز شود.

طبق نظر بسیاری از پزشکان متخصص پوست و مو، قبل از اینکه بخواهید بهترین شامپوهای ضد شوره را برای استفاده پیدا کنید، ابتدا باید بدانید که علت شوره سر شما، از کجاست؟ به عبارت بهتر در ابتدا باید این نکته را مدنظر قرار دهید که شوره سر شما دقیقا از کی آغاز شده است؟ آیا پس از این که محل زندگی خود را تغییر دادید، شوره های سر شما ظاهر شده است یا از وقتی عادات غذایی خود را تغییر داده اید؟

شاید دلیل شوره داشتن سر شما، استفاده از یک محصول جدید است که با پوست سر شما تطابق ندارد! همه این ها می توانند یکی از دلایل اصلی شوره داشتن سر شما باشد.

به طور کلی، شوره سر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آن ها می توان به خشکی پوست، حساسیت، استفاده از دارویی خاص و یا آب و هوا، از جمله اصلی ترین دلایل ظاهر شدن شوره در سر می باشند. به دلیل اینکه ساختار شوره سر در افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، نمی توان یک محصول خاص را برای همه افراد، به عنوان بهترین شامپوی ضد شوره معرفی نمود.

به همین منظور در ادامه چند مورد از بهترین شامپوهای ضد شوره را برای رهایی از این مشکل، معرفی خواهیم نمود که منابع بسیاری به اثر گذاری آن ها، اشاره داشته اند.
 
شامپو Selsun Blue Dandruff
بسیاری از افرادی که از این محصول استفاده کرده اند، اذعان داشته اند که این محصول می تواند هر نوع شوره سری را از بین ببرد و تاثیر فوق العاده ای را روی کاهش مقدار شوره سر آن ها داشته باشد. اگر چه خشکی پوست سر، تنها عامل شوره سر نمی باشد، اما در فصول سرد به سبب کاهش بیش از حد رطوبت پوست، ممکن است خشکی پوست سر دوچندان شده همین موضوع سبب افزایش شوره سر شود. شامپو Selsun Blue با افزایش میزان رطوبت پوست سر، می تواند در درمان شوره سر بسیار تاثیر گذار باشد.
 
شامپو Head & Shoulders
یکی دیگر از محصولاتی که می توان به عنوان یکی از بهترین شامپوهای ضد شوره معرفی نمود، شامپو ضد شوره Head & Shoulders  می باشد. این شامپو حاوی زینک پریتیون می باشد که خاصیت ضد قارچ و ضد باکتریایی دارد. خاصیت این ماده در درمان شوره سر تایید شده است و با استفاده از آن افراد بسیاری توانسته اند، شوره سر خود را درمان نمایند. روند درمانی این شامپو به این صورت است که ابتدا از این محصول استفاده کرده و به تدریج با کاهش میزان شوره و از بین رفتن آن ها، کم کم به روال طبیعی برگشته و از شامپوهای معمولی استفاده کنید.
 
شامپو Nizoral Anti-Dandruff
یکی دیگر از بهترین شامپوهای ضد شوره که خاصیت از بین برندگی ریزش مو را نیز در خود داشته و می تواند به عنوان یک شامپوی ضد ریزش مو نیز استفاده شود، شامپوی ضد شوره Nizoral می باشد. ترکیباتی که در این شامپو وجود دارد، به طور خاص باعث از بین رفتن قارچ های روی پوست سر شده و متعاقبا میزان شوره سر را به طرز چشم گیری کاهش می دهد. این شامپو یکی از بهترین محصولات در این زمینه می باشد و بسیاری از مصرف کنندگان آن، این شامپو را بهترین محصول برای مبارزه با شوره سر می دانند.
 
شامپو Neutrogena T/Gel Therapeutic
یکی دیگر از محصولاتی که می تواند در زمره بهترین شامپوهای ضد شوره قرار گیرند، شامپو زغالی T/Gel می باشد. این برند به طور کلی در تهیه محصولات ضد شوره و ضد قارچ فعالیت داشته و یکی از محبوب ترین محصولات آن را نیز می توان شامپو T/Sal نامید.

زغال باعث کاهش سرعت پوسته پوسته شدن پوست سر شده و باعث می شود تا پوست های خشک کمتر ریزش داشته باشند. اما نکته ای که در استفاده از این محصول باید در نظر داشته باشید این است که به طور ذاتی، ذغال باعث تیره تر شدن موهای روشن می شود و اگر موهای بلوند یا روشن دارید، باید این نکته را مد نظر قرار دهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.