چگونه در موبوگرام چت های خود را مخفی کنیم؟

یکی از کاربردی‌ ترین قابلیت های برنامه موبوگرام مربوط به امکان مخفی کردن چت ها، کانال ها و گروه ها می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در موبوگرام چت های خود را مخفی کنیم؟

مخفی کردن چت در موبوگرام

قابلیت مخفی کردن چت در موبوگرام با قابلیت چت مخفی یا سکرت چت تلگرام به طور کامل تفاوت داشته و نباید این دو مورد را با یکدیگر اشتباه گرفت. قابلیت چت مخفی در تلگرام، به قابلیتی گفته می شود که در آن طرفین گفتگو پیام های خود را به صورت کاملا رمزنگاری شده ارسال می نمایند تا در صورت شنود در بین راه، اطلاعات به هیچ وجه قابل خواندن نباشند. اما همچنان این چت ها، در محیط خود تلگرام قابل دسترسی بوده و افراد می توانند با در اختیار داشتن گوشی فرد، به چت های مخفی او نیز دسترسی داشته باشند.

اما قابلیت مخفی کردن چت که تنها در موبوگرام ارائه می شود، به ما کمک می کند تا در صورت دلخواه، برخی از گروه ها یا چت های خصوصی خود را از صفحه اصلی موبوگرام و یا از دسته بندی های مختلف آن، مخفی کرده و به یک دسته بندی مخفی انتقال دهیم. به این ترتیب هنگامی که شما حتی گوشی خود را در اختیار دیگران قرار می دهید، فرد تا زمانی که وارد دسته بندی مخفی شما نشود، نمی تواند گروه ها یا چت های خصوصی را که در دسته بندی مخفی قرار داده اید، مشاهده نماید.
 
مراحل مخفی کردن چت در موبوگرام
ابتدا آخرین نسخه از اپلیکیشن موبوگرام را دریافت کرده و پس از نصب و اجرا به ترتیب زیر عمل نمایید:

1- موبوگرام را اجرا کرده و به بخش تنظیمات موبو از طریق لمس گزینه سه خط موازی، در بالا و سمت چپ صفحه، وارد شوید.

2- گزینه تنظیمات مخفی کردن گفتگوها را انتخاب نمایید.

3- گزینه فعالسازی مخفی کردن گفتگوها را روشن نموده و یک کد چهار رقمی را به عنوان پسورد ورود به بخش چت های مخفی، انتخاب و سپس آن را تایید کنید.

4- پس از فعال سازی قابلیت مخفی کردن گفتگوها، حال می توانید به محیط چت های موبوگرام برگشته و اقدام به مخفی کردن چت در موبوگرام نمایید.

5- روی گفتگو، گروه یا کانال مورد نظر، انگشت خود را نگاه داشته و از منوی باز شده، گزینه مخفی شود را انتخاب کنید.

6- برای ورود به بخش چت های مخفی، گزینه جستجو را از بالای صفحه و سمت راست، انتخاب نموده و سپس انگشت خود را به مدت چند ثانیه روی آن نگاه دارید.

7- حال در باکس ایجاد شده، پسوردی را که تعیین نموده بودید، وارد کرده تا بتوانید به بخش چت های مخفی در موبوگرام وارد شوید.
 

خارج کردن و برگرداندن چت مخفی در موبوگرام

برای خارج کردن چت ها و یا گروه و کانال از حالت مخفی نیز می توانید از طریق مراحل زیر اقدام نمایید.

با استفاده از مرحله 6 و 7 در بخش قبلی، دوباره به بخش چت مخفی در موبوگرام وارد شوید.

روی چت، گروه و یا کانال مورد نظر خود، انگشتتان را به مدت چند ثانیه نگاه دارید.

از منوی باز شده، گزینه از حالت مخفی خارج شود را انتخاب نمایید.

با استفاده از همین چند مرحله ساده شما می توانید به سادگی چت های مورد نظر خود را در موبوگرام مخفی نموده و یا از حالت مخفی خارج کنید. با استفاده از این روش، تنها فردی که به پسورد دسترسی داشته باشد، می تواند به بخش چت مخفی در موبوگرام وارد شود و دیگران قادر به انجام آن نخواهند بود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.