دستگاه‌های استراق سمع جاسوسی

دستگاه‌های استراق سمع یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده برای جاسوسی می‌باشند. مقاله‌ی زیر اطلاعاتی در مورد دستگاه‌های مختلف جاسوسی که در بازار در دست رس هستند فراهم می‌کند.
شنبه، 5 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دستگاه‌های استراق سمع جاسوسی
دستگاه‌های استراق سمع جاسوسی

 

ترجمه و تألیف: حمید وثیق زاده انصاری
منبع: راسخون




 
دستگاه‌های استراق سمع یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده برای جاسوسی می‌باشند. مقاله‌ی زیر اطلاعاتی در مورد دستگاه‌های مختلف جاسوسی که در بازار در دست رس هستند فراهم می‌کند.
دستگاه‌های استراق سمع جاسوسی
پس، شما به شریک زندگی خود در مورد خیانت به شما سوء ظن دارید، و شما می خواهید همه چیز را در مورد فعالیت‌های روزمره‌ی او بدانید؟ بنا بر این این شانسی برای شماست تا مانند یکی از آن مأموران مخفی عمل کنید و به مهارت‌های کار آگاهی خود فرصتی بدهید تا کاری انجام دهند، با استفاده کردن از آن ابزاری که انگار از آینده آمده‌اند و دستگاه‌های جاسوسی استراق سمع خوب، جاسوسی کردن به روی شریک زندگی خود، فقط یک مثال بود. برای این که، شما واقعاً نمی‌خواهید اگر معلوم شود هیچ چیز اتفاقی نیفتاده با خشم شریک زندگی خود رو در رو شوید و شریک زندگی‌تان دارای پرونده‌ای سفید شود. ‌خب، هیچ مرد یا زنی شجاعت این را نخواهد داشت که زمانی که این اتفاق می‌افتد با خشم شریک زندگی خود رو در رو شود. اما با این وجود، دلایل مختلف دیگری برای جاسوسی وجود دارد و هم چنین جاسوسی بر روی دوستان و سر به سر گذاشتن آن‌ها می تواند سر گرم کننده باشد.
بسیاری از ابزار و وسایل جاسوسی نشان داده شده در آن فیلم‌های اکشن تخیلی می باشد. ممکن است تعداد بسیار کمی از آنها وجود داشته باشد که واقعی باشند. در دوران بچگی، من همیشه فکر می‌کردم که این ابزار واقعی هستند و همیشه دلم می‌خواست که همه آن‌ها را داشته باشم. اما پس از آن که بزرگ شدم، متوجه شدم آن‌ها وجود خارجی ندارند. همان طور که گفتم، همه‌ی این ابزار جعلی نیستند، برخی از آن‌ها در زندگی واقعی هم وجود دارند.

تجهیزات جاسوسی دستگاه‌های استراق سمع

دستگاه‌های استراق سمع تلفن همراه

همیشه این گونه نیست که این تجهیزات توسط کار آگاهان حرفه ای استفاده شود، اما این هم چنین می‌تواند توسط هر فرد با هدفی استفاده شود. یکی از این دستگاه‌ها تلفن همراه است. تلفن‌های همراه امروز یک ضرورت هستند. تقریباً همه‌ی ما امروز یکی از آن‌ها را داریم. از این رو، این را بسیار آسان می‌کند که با استفاده از این دستگاه جاسوسی کنیم. و اما، این تلفن‌های همراه یا به صورت یک دستگاه جداگانه‌اند و یا در یک تلفن همراه ساخته شده‌اند. می‌توانند برای رد یابی هر کسی ایده‌ آل باشند. اتفاقی که می‌افتد این است، کسی که می‌خواهد جاسوسی کند به شماره‌ی بدلی زنگ می‌زند که به یک دستگاه شنود درون تلفن همراه متصل می‌شود، و وقتی که این اتفاق می افتد شما به راحتی می‌توانید به شخصی که جاسوسی او را می‌کنید گوش دهید.

دستگاه‌های شنود تلفن

این‌ها احتمالاً محبوب‌ترین و بهترین دستگاه‌های جاسوسی استراق سمع بی سیم هستند. شما باید آن‌ها را در فیلم‌ها دیده باشید، فرد جاسوسی یک دستگاه کوچک را در ماشین به جا می‌گذارد و درحالی که آن‌ها را از پشت دنبال می‌کند قادر به شنیدن کل گفتگو است. این دستگاه کوچک به عنوان یک دستگاه شنود شناخته شده است. یک دستگاه شنود می‌تواند مانند هر چیز‌ی به نظر برسد. می‌تواند یک فندک، یک ساعت مچی، ساعت، و غیره باشد. بهترین چیز در مورد این دستگاه این است که شما نه تنها می توانید به مکالمه گوش دهید، بلکه شما هم چنین می توانید آن را به طور هم زمان ضبط کنید. این گونه، به شما این آزادی را خواهد داد که مدرک را ذخیره کنید. تعدادی از دستگاه‌های شنود دارای ضبط تخصصی هستند، که صدا را تنها زمانی که مکالمه‌ی تلفنی انجام می‌دهند و یا در حال صحبت کردن هستند ضبط می‌کنند. برای همین، آن همه سکوت نا خواسته را ضبط نمی‌کند.

میکروفن جاسوسی

تعدادی از میکروفن‌های جاسوسی مدرن بسیار کوچک‌تر و پیش رفته‌تر از همیشه هستند. تعدادی از آن‌ها با حسگرهای فوق العاده‌ای همراه‌اند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد که ضعیف‌ترین ارتعاش صدا را با وضوح صدای استثنایی بشنوند. و چند مدل دیگر وجود دارد، که با ابزاری همراه هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد کیلومتر‌ها دورتر را بشنوند.

ساعت‌های جاسوسی

این یکی در زمره‌ی دستگاه‌های جاسوسی پوشیدنی است. بهترین چیز درباره‌ی این دستگاه جاسوسی این است که، قیافه‌اش شبیه یک دستگاه جاسوسی نیست. شما هم چنین می‌توانید آن را به شخصی که می خواهید جاسوسی‌اش را بکنید هدیه دهید، و پس از آن به صحبت‌های او گوش دهید. این‌ها کیفیت صدای استثنایی به خاطر ریز پردازنده‌ها دارند، در دستگاه کار گذاشته می‌شوند و طولانی مدت می‌باشد.

دستگاه‌های استراق سمع سهمی مانند

این یکی از پر مصرف‌ترین دستگاه‌های استراق سمع است. این دستگاه در انواع و شکل‌های مختلفی وجود دارد. وضوح صدای قابل توجهی در محدوده‌های معین مجازش دارد. این دستگاه به روش ساده‌ای کار می‌کند، شما فقط باید آن را به جهتی که مظنون‌تان آن جاست نشانه بروید و گوش دهید. تعدادی از این دستگاه‌ها به شما این اجازه را خواهند داد که از فاصله چند یاردی (یارد یک واحد اندازه گیری طول است.) تا صدها متر را به وضوح بشنوید. تعدادی دستگاه وجود دارد که به شما این اجازه را خواهند داد تا به دقت تا فاصله‌ی 600 متری را بشنوید. می‌شود گفت این یک دستگاه ایده آل برای تحت نظر گرفتن است.
بنا بر این این یک لیست کوچک از دستگاه‌های جاسوسی برای استراق سمع بود. بسیاری از محصولات دیگر نیز بسته به هدف شما در بازار وجود دارد. اگر شما یک حرفه‌ای هستید، بهتر است که دستگاه‌های استراق سمع حرفه‌ای نیز تهیه کنید، در غیر این صورت نیز، شما می‌توانید اقدام به صرفه جویی در مصرف پول با تهیه‌ی دستگاه‌های استراق سمع خوب و عمومی‌تر و یا تهیه‌ی وسایل جاسوسی مخصوص کودکان بکنید. پس دفعه‌ی بعدی که کسی به شما ساعتی هدیه می‌کند، مطمئن شوید که یک دستگاه استراق سمع نیست. بدرود!



 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.