آشنایی با بهترین درمان های ریزش مو

در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که انواع درمان‌های دارویی و جراحی برای ریزش مو وجود دارد و پرسش بسیاری از مردم این است که چطور باید از بین این درمان‌ها بهترین را انتخاب کرد؟ در پاسخ باید گفت که داروهای گوناگونی برای درمان انواع ریزش مو تجویز می‌شوند بعضی از آنها به منظور برطرف کردن علت زمینه‌ای ریزش تجویز شده و به طور غیرمستقیم موجب کاهش روند ریزش مو می‌شود. با ما همراه باشید تا روش هایی را برای این حل این مسئله برای شما عزیزان ارائه دهیم.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با بهترین درمان های ریزش مو

بهترین داروی ضد ریزش مو

اغلب ما نمی توانیم تمامی ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن خود را به تنهایی تامین نماییم. در اینجاست که پای مکمل ها و داروهای ویتامین، به وسط خواهد آمد. مکمل های رشد و تقویت موی سر نیز دقیقا از عناصری تشکیل شده اند که مواد مورد نیاز بدن، برای رشد مو ها را شامل شوند.

هنگامی که پزشک متخصص پوست و مو مراجعه می کنیم، اغلب مکمل هایی را برای درمان معرفی می کنند که می توانند در کاهش ریزش مو، ضخیم شدن موها، بالا بردن تراکم مو و بهبود وضعیت پوست سر، موثر باشند.

معمولا استفاده از این مکمل ها به همراه تغییر در شیوه و سبک زندگی، می تواند در درمان ریزش مو موثر باشد و خیلی سریع شما را به مقصود خود برساند.

نکته قابل توجه در استفاده از داروهای ضد ریزش مو این است که لزوما استفاده تنها از بهترین داروی ضد ریزش مو نمی تواند تضمینی بر حل شدن مشکلتان داشته باشد.

استفاده از مواد غذایی مناسب مثل ماهی، مصرف آب بیشتر، مصرف مولتی ویتامین ها، استفاده از شامپوی ضد ریزش مو و رعایت یکسری نکات ریز دیگر، همواره در کنار مصرف دارو، از سوی پزشکان منخصص توصیه شده است که می تواند تاثیر بسزایی در کاهش ریزش مو و ضخیم شدن ساقه مو، داشته باشد.

اما حال که تمامی موارد بالا مطالعه کرده و به یک آشنایی جزئی در رابطه با مشکل ریزش مو و راه های حل کردن آن رسیده ایم، باید بدانیم که بهترین قرص و مکمل ها برای جلوگیری از ریزش مو چه بوده و چرا به این عنوان دست یافته است. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین داروی ضد ریزش مو را معرفی نماییم.
 
قرص Viviscal
استفاده از قرص تقویت کننده موی سر Viviscal یک روش درمانی سنتی بوده و مدت هاست که در سراسر دنیا، توسط پزشکان مختلف توصیه می گردد.

این قرص ها، یکی از بهترین محصولات تقویت ککنده موی سر بوده و در سراسر دنیا دارای بیشترین مصرف کننده، چه برای مردان و چه برای زنان می باشند.

این محصول را به جرات می توان بهترین داروی ضد ریزش مو دانست که توانسته به عنوان پر فروش ترین قرص ضد ریزش مو دست یابد.

تنها یک ماه استفاده مداوم از این محصول می تواند تاثیر به سزایی در کاهش ریزش مو و افزایش ضخامت موها داشته باشد.

این داروی ضد ریزش مو حاوی عناصری همچون AminoMar ، نیاسین، بیوتین، روی، ویتامین سی و عصاره گیاه دم اسبی می باشد.

استفاده از این قرص به طور مرتب تضمین می کند که یک و نیم برابر در ریزش مو کاهش ایجاد نماید.

قرص Viviscal همچنین برای افرادی که تاکنون محصولات فراوانی را استفاده کرده اما نتیجه ای نگرفته اند می تواند مناسب باشد. چراکه این قرص نشان داده است حتی در افرادی که در گذشته نیز قسمتی از موهای سرشان رشدی نمی کرده است، موثر می باشد.

نکته قابل توجه این است که این قرص ها را حتی افراد محبوب و مشهوری همچون مایلی سایرس نیز استفاده می کنند. این قرص به دلیل استقبال فراوان از سوی مردم، در نشریاتی همچون NY Mag نیز مورد توجه قرار گرفته اند.
 
قرص Hairfinity
این روزها قرص های Hairfinity به یکی از پر فروش ترین محصولات موثر در کاهش ریزش مو در فروشگاه اینترنتی آمازون تبدیل شده اند که یکی از محصولات موفق در این زمینه، هم برای مردان و هم برای زنان می باشد.

البته این که این قرص ها به یک باره فروش زیادی را تجربه کرده اند، بی تاثیر از تایید کیم و کلوئی کارداشیان نبوده است. اما با این حال این مورد تنها دلیل موفقیت این قرص ها نبوده است.

این داروی ضد ریزش مو حاوی ترکیبات منحصر به فردی همچون بیوتین، اسید آمینه ها، کلاژن و ویتامین های A ، C و D می باشد.

یک ماه استفاده از این داروی ضد ریزش مو، بدون توجه به جنس موهایتان، می تواند کاملا در کاهش ریزش موهای شما موثر باشد. اگر سری به شبکه های اجتماعی بزنیم، شاهد خواهیم بود که بسیاری از افراد به نقد این محصول پرداخته و همگی از موثر بودن این محصول پس از یک ماه استفاده سخن گفته اند.

این محصول به لطف تاثیرات زیادی که در افزایش رشد مو و تقویت آن ها داشته است در نشریاتی همچون Glamour معرفی و بررسی شده است.
 
قرص Natrol Biotin 10,000 mcg
این قرص ها نیز یکی از بهترین داروی ضد ریزش مو هستند که در فروشگاه آمازون توانسته عنوان پر فروش ترین محصول گیاهی را از آن خود کرده و بیش از 3000 نظر مثبت 5 ستاره را دریافت نماید.

قیمت واقعا به صرفه و قدرت قابل توجه این محصول در کاهش ریزش مو، دو عاملی هستند که باعث رشد چشمگیر محبوبیت آن در بین افراد جامعه گردیده اند.

شما با استفاده از این مکمل گیاهی، علاوه بر این که مو ها و ناخن های خود را تقویت می نمایید، قوای بدنی خود را نیز می توانید تقویت کنید. این مورد به خاطر این است که این محصول دارای ویتامین B کمپلکس محلول در آب می باشد.

این قرص ها بیش از هر محصول دیگری دارای بیوتین بوده و شما هرگز محصولی را با دوزی بیشتر از این نخواهید یافت.

در حالی که همه متخصصان از قدرت فوق العاده و تاثیر شگرف این داروی ضد ریزش مو سخن گفته اند، با این حال در برخی موارد انگشت شمار برخی پزشکان معتقدند که دوز زیاد بیوتین موجود در این محصول ممکن است منجر به بروز آکنه روی پوست گردد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.