معرفی بهترین برنامه اندروید در سال 2017

همه ساله گوگل کنفرانسی برای توسعه دهندگان تدارک میدهد و در آن کنفرانس، توسعه دهندگان با برنامه هایشان معرفی میشوند. گوگل، تعدادی از برنامه های کاربردی از Google Play را به عنوان نامزد انتخاب کرده است تا بهترین برنامه ی 2017 را از بین آنها انتخاب نماید و برندگان در این کنفرانس معرفی خواهند شد.
دوشنبه، 4 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی بهترین برنامه اندروید در سال 2017

بهترین برنامه اندروید 2017

برای معرفی بهترین برنامه اندروید 2017 مسلما باید به معتبرترین مرجع دانلود برنامه های اندرویدی، یعنی گوگل پلی مراجعه نماییم. طبق آمار منتشر شده در پایان سال 2017، پنج برنامه اندرویدی، به عنوان بهترین برنامه های اندروید در سال 2017 معرفی شده اند که بیشترین دانلود را داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند.

در این میان، برنامه Facebook توانسته با بیشترین دانلود، تاکنون عنوان بهترین برنامه اندروید 2017 را از آن خود کند. در ادامه لیستی از این برنامه ها ارائه داده و این پنج برنامه را معرفی خواهیم نمود.

این لیست با استفاده از اطلاعات ارائه شده از وب سایت androidrank ارائه شده است که از ابتدا تا کنون اقدام به جمع آوری اطلاعات اپلیکیشن های ارائه شده در گوگل پلی نموده است و می تواند در زمینه افزایش اطلاعات در خصوص برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی بسیار کارآمد باشد.
 
1. برنامه Facebook بهترین برنامه اندروید 2017
همانطور که می دانید فیس بوک یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ می باشد که مدت هاست در حال کار بوده و هم اکنون بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این شبکه اجتماعی، دارای اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل نیز می باشد.

اپلیکیشن فیس بوک برای تمامی سیستم عامل های موبایلی، قابل دسترس می باشد که در اینجا ما به دنبال اپلیکیشن اندرویدی آن هستیم. طبق برآوردهای ارائه شده در سال 2017، این برنامه با بیش از یک میلیارد نصب در سال 2017، توانسته عنوان بهترین برنامه اندروید 2017 را از آن خود نماید.

این اپلیکیشن به علت پاره ای از مسائل، در ایران غیر قابل دسترس بوده و برای استفاده از آن لازم است که از ابزار های تغییر دهنده آی پی استفاده نمود.
 
2. برنامه Youtube
برنامه یوتیوب نیز توانسته خود را به یکی از محبوب ترین برنامه های اندرویدی تبدیل کرده و در رده دوم بهترین برنامه اندروید 2017 قرار بگیرد. این برنامه در سال 2017، طبق پیش بینی ها توانسته به رکورد بیش از 1 میلیارد بار دانلود دست پیدا کند.

یوتیوب در حقیقت یک شبکه اجتماعی مخصوص به اشتراک گذاری ویدیو می باشد که دارای اپلیکیشن اختصاصی بوده و از محبوبیت بسیار ویژه ای در بین کاربران شبکه های اجتماعی برخوردار است.

این برنامه دارای کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا بوده و بسیاری از کاربران اقدام به آپلود روزانه ده ها ویدیو در این شبکه اجتماعی می نمایند.
 
3. برنامه Messenger
برنامه مسنجر که به عنوان پیام رسان فیس بوک شناخته می شود نیز توانسته در کنار برنامه شبکه اجتماعی این وب سایت پرطرفدار نیز قرار بگیرد.

فیس بوک مسنجر در سال 2017 طبق برآوردها توانسته به رکورد بیش از 700 میلیون دانلود برسد که یک رکورد بسیار دست نیافتنی محسوب می شود.

این مسنجر فوق العاده محبوب در اکثر کشورهای جهان به عنوان برنامه پیام رسان شماره یک محسوب می شود و همیشه در رقابت با واتس اپ می باشد.

بسیاری از افراد این برنامه را به عنوان محبوب ترین برنامه پیام رسانی می دانند، حال آنکه آمار چیز دیگری را نشان می دهد.

با اینحال فیس بوک مسنجر با این رکورد شکنی ها توانسته به عنوان سومین برنامه اندرویدی در لیست بهترین برنامه اندروید 2017 دست یابد.
 
4. برنامه Whatsapp
تقریبا تمامی کاربرهای گوشی های هوشمند، با اپلیکیشن واتس اپ، آشنایی دارند، این برنامه که در حقیقت یک برنامه پیام رسان، محسوب می شود توانسته به عنوان چهارمین برنامه در لیست بهترین برنامه اندروید 2017 قرار بگیرد.

واتس اپ همچنین توانسته در سال 2017 به عنوان محبوب ترین برنامه پیام رسانی نیز دست پیدا کند. این برنامه طبق برآوردها حدود 570 میلیون بار در سال 2017 دانلود شده است که یک رقم بسیار بالا برای نرم افزار های اندرویدی محسوب می شود.
 
5. برنامه Instagram
اینستاگرام نیز از جمله شبکه های اجتماعی پرطرفدار محسوب می شود که فعالیتش زیر نظر مارک زاکربرگ (بنیان گذار فیس بوک) بوده و جزو یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد.

این شبکه نیز، دارای اپلیکیشن اختصاصی می باشد که در سال 2017 توانسته به رکورد بیش از 400 میلیون بار دانلود دست یابد و به عنوان پنجمین بهترین برنامه اندروید 2017 برسد.

تقریبا همه کاربران گوشی های همراه، با این برنامه آشنایی کامل داشته و از آن استفاده می نمایند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.