آیا میدانید برترین برنامه های اپ استور 2017 کدامند؟

یکی از بهترین محاسن داشتن آیفون این است که بسیاری از اپلیکیشن‌های جدید پیش از رسیدن به اندروید ابتدا برای iOS منتشر می‌شوند.به شما اطمینان می‌دهیم در این مطلب با تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون آشنا خواهید شد و حتما چیز جدیدی خواهید یافت.
سه‌شنبه، 5 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا میدانید برترین برنامه های اپ استور 2017 کدامند؟

بهترین برنامه های اپ استور 2017

لیست برترین و پر دانلود ترین برنامه های اپ استور، به طور سالانه منتشر می شود که در آن لیستی از برنامه ها بر اساس تعداد دانلود مرتب شده اند. این برنامه ها بر اساس آمار iTunes ، که فروشگاه نرم افزاری اپل می باشد، ارائه شده است و به همین علت فقط شامل برنامه هایی است که مخصوص سیستم عامل ios و محصولات اپل می باشد. لیست بهترین برنامه های اپ استور 2017 بر اساس اعلام خود اپل منتشر شده است و دارای رسمیت می باشد.
 
برنامه Bitmoji
اولین برنامه ای که در لیست دانلود شده ترین برنامه های اپ استور قرار گرفته است برنامه Bitmoji می باشد که برنامه ای برای ساخت ایموجی های شخصی و سفارشی می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید آواتار های مخصوص به خود را با چهره خودتان بسازید، استیکر هایی با چهره خودتان خلق کنید و آن ها را در برنامه هایی مثل iMessage یا اسنپ چت استفاده کنید. این برنامه روی ios 9 به بعد قابل نصب و استفاده می باشد و جزو بهترین برنامه های اپ استور 2017 شناخته شده است.
 
برنامه اسنپ چت
Snapchat از آن دست برنامه هایی است که نیاز به توضیح و معرفی ندارد. این برنامه یکی از پر طرفدارترین برنامه های پیام رسانی و شبکه های اجتماعی است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این برنامه هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل ios طراحی شده است و صرفا یک برنامه مخصوص آیفون محسوب نمی شود. اما با اینحال، دانلود اسنپ چت با استقبال بسیار خوبی در بین برنامه های ایفون قرار گرفته و تبدیل به یکی از بهترین برنامه های اپ استور 2017 شده است.
 
برنامه یوتیوب
در گذشته در رابطه با یوتیوب صحبت های فراوانی کرده و مواردی را از قبیل چگونگی دانلود فیلم از یوتیوب، بررسی نموده ایم. همچنین لینک های دانلود این برنامه را نیز برای سیستم عامل های اندروید و ios ارائه داده بودیم. جالب است بدانید که برنامه یوتیوب توانسته در لیست پر استفاده ترین برنامه های آیتیونز در رده سوم قرار بگیرد و یکی از بهترین برنامه های اپ استور 2017 باشد.
 
برنامه مسنجر
Messenger که در حقیقت پیام رسان مخصوص شبکه اجتماعی فیس بوک، محسوب می شود توانسته در لیست پر استفاده ترین برنامه های مخصوص ios، مقام چهارم را بدست آورد. علاوه بر این، این برنامه در لیست محبوب ترین پیام رسان های دنیا نیز حضور پر رنگی داشته و بعد از واتس اپ و اسنپ چت در مقام سوم قرار دارد. سادگی و سرعت بسیار بالا در امر پیام رسانی، از جمله دلایلی است که این پیام رسان از جمله بهترین برنامه های اپ استور 2017 شناخته شده است.
 
اینستاگرام
با توجه به این که امروزه تقریبا هر شخصی، دارای یک اکانت اینستاگرام نیز می باشد، تقریبا همگان با نحوه کار این شبکه اجتماعی آشنا می باشند. علاوه بر اینکه اینستاگرام از جمله پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا می باشد، یکی از پایه های ثابت بحث دانلود و نصب نیز می باشد. هر بار که گوشی خود را ریست می کنیم و یا یک گوشی جدید خریداری می کنیم، شاید اولین برنامه ای که برای نصب به آن مراجعه کنیم، برنامه اینستاگرام باشد. این برنامه توانسته هم در گوگل پلی و هم در اپ استور، به عنوان یکی از دانلود شده ترین برنامه ها، دست پیدا کند.
 
فیس بوک
اپلیکیشن فیس بوک نیز یکی از برنامه های شبکه های اجتماعی است که پیشینه ای بسیار قدیمی تر از اسنپ چت و اینستاگرام دارد. با اینکه اینستاگرام به طور کامل در اختیار فیس بوک قرار دارد، جالب است بدانید که تعداد کاربران اینستاگرام در حال پیشی گرفتن از تعداد کاربران فیس بوک بوده و به همین دلیل در رده بالاتری از فیس بوک، در لیست بهترین برنامه های اپ استور 2017 قرار گرفته است. با این حال برنامه فیس بوک نیز یک از دانلود شده ترین برنامه های ایفون محسوب می شود و در لیست مذکور در جایگاه ششم قرار گرفته است.
 
گوگل مپس
همه ما با برنامه گوگل مپس و نحوه کار آن آشنا هستیم. این برنامه که کاری از گروه توسعه و طراحی نرم افزار گوگل می باشد، در حقیقت یک برنامه موقعیت یابی و مسیر یابی می باشد که به سبب امکانات بسیار مفیدی که ارائه می دهد، تبدیل به یکی از برنامه های محبوب شده است و تقریبا تمامی دارندگان گوشی های هوشمند، یک نسخه از آن را روی تلفن همراه خود نصب می کنند. این برنامه به طور پیش فرض در گوشی های اندرویدی نصب می باشد اما برای استفاده از آن در سیستم عامل ios نیاز است که آن را از طریق اپ استور، دانلود نمایید.
 
نت فلیکس
Netflix که در واقع یک برنامه پخش و استریم شبکه های تلویزیونی و فیلم ها و سریال های روز دنیا می باشد، یکی دیگر از بهترین برنامه های اپ استور 2017 شناخته شده و در این لیست در رده هشتم قرار گرفته است. با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی با اتصال به اینترنت، به دانلود و مشاهده برنامه های مورد نظر خود پرداخته و از فیلم ها، سریال ها و موزیک ویدیوهای روز دنیا، بهره مند شوید.
 
اسپوتیفای
Spotify Music هم یکی از برنامه های پر طرفدار بوده که کارکردی شبیه به نت فلیکس دارد. با این تفاوت که در اسپوتیفای، شما فقط قادر به شنیدن و استریم موزیک ها و موزیک ویدیوها هستید. این برنامه که به تازگی در ایران با رفع فیلترینگ، مواجه شده است از جمله پرکاربردترین برنامه ها در سطح دنیا بوده و بسیار پر طرفدار می باشد.
 
تاکسی اوبر
شرکت تاکسیرانی Uber از جمله بزرگ ترین شرکت های تاکسی اینترنتی در سطح دنیا می باشد که در کشورهای مختلفی در حال فعالیت می باشد. بدیهی است که اپلیکیشن مخصوص این شرکت نیز از اقبال خوبی در میان کاربران برخوردار باشد. به همین دلیل در لیست بهترین برنامه های اپ استور 2017 جای گرفته و عنوان دهم این لیست را از آن خود کرده است. این برنامه فقط در کشورهایی که تاکسی اوبر در آنها خدمات ارائه می دهد، کاربرد دارد و برای سایر کشورها غیر فعال می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.