ویژگی های هواوی هانر V10

هواوی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت های ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی در جهان به شمار می آید و همین موضوع باعث شده است که این شرکت در زمینه ارائه محصولات مصرفی ارتباطی همچون گوشی هوشمند نیز، موفقیت های خوبی را به دست آورد.در این مقاله ویژگی های یکی از این گوشی ها یعنی هواوی هانر V10 بررسی میشود.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی های هواوی هانر V10

هواوی هانر V10

اگر از دوستداران محصولات هواوی باشید، حتما می دانید که این شرکت در ماه گذشته اقدام به معرفی دو پرچمدار جدید خود به نام های هواوی میت 10 و میت 10 پرو نموده است که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار و قیمت مناسبی نیز دارند.

حال پس از گذشت مدتی از معرفی این دو محصول پرچمدار، این گوشی ها به بازار ایران نیز عرضه شده اند و علاقه مندان می توانند این دو مدل گوشی را به راحتی از بازارهای داخلی، تهیه نمایند. حال پس از موفقیت دو پرچمدار هواوی، این شرکت در تازه ترین مراسم خود، از محصول جدید خود به نام هواوی هانر V10 پرده برداشته که محصولی قدرتمند و در عین حال ارزان محسوب می شود.

هواوی هانر V10 در حقیقت یک فبلت محسوب شده و محصولی مشابه با هواوی میت 10 و میت 10 پرو محسوب می شود اما قیمت آن بسیار ارزانتر از هر دو مورد می باشد. این گوشی در حقیقت یک مدل پیشرفته تر از هواوی هانر 8 پرو و هوای هانر 9 می باشد که برخی از ویژگی های آن ها را در طراحی نیز، به ارث برده است. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از ویژگی های کلیدی هواوی هانر V10 خواهیم پرداخت تا علاقه مندان آشنایی بیشتری با این محصول بدست بیاورند.
 
طراحی و شکل ظاهری
همانطور که اشاره شد، این تلفن همراه هوشمند، با اندازی 5.99 اینچی خود، در حقیقت نوعی فبلت محسوب می شود. در طراحی هواوی هانر V10 سعی شده است، تا آنجا که ممکن است، لبه های اضافی تلفن همراه حذف شده و توانسته نسبت 78.6 درصد از کل سایز گوشی را به صفحه نمایش آن اختصاص دهد.

این گوشی در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و قرمز، عرضه خواهد شد که همگی از رنگ های جذاب و به روز محسوب می گردند. حسگر اثر انگشت همانند سایر مدل های سری Honor در زیر صفحه نمایش و در کلید هوم، قرار داده شده است. خبر خوب برای دوست داران موسیقی این است که هواوی هانر V10 جک 3.5 میلیمتری را از طراحی خود حذف نکرده است. ضخامت هواوی هانر V10 تنها 7 میلیمتر بوده و وزن این موبایل هوشمند 172 گرم برآورد شده است.
 
ویژگی های کارایی و سخت افزاری
این تلفن همراه مجهز به آخرین نسل از سری پردازنده های Hisilicon Kirin می باشد که از قدرت پردازشی بسیار بالایی داشته و دارای 8 هسته می باشد.

هواوی هانر V10 از پردازشگر Kirin 970 بهره می برد که دارای چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex A73 و 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی Cortex A53 می باشد.

هواوی Honor V10 در دو نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و نسخه 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شده است که هر دو مدل با استفاده از حافظه جانبی micro SD تا 256 گیگابایت حافظه خارجی را پشتیبانی می کنند.

هواوی هانر V10 مجهز به اخرین نسل از فناوری بلوتوث 4.2 و همچنین دارای درگاه USB Type C می باشد. همچنین به دلیل اینکه صفحه نمایش این تلفن همراه نسبتا بزرگ در نظر گرفته شده است، از یک باتری 3750 میلی آمپری برای تامین نیروی آن بهره برده شده است.
 
دوربین هواوی هانر V10
هواوی هانر V10 در بخش دوربین نیز توانسته از قطعاات با کیفیت و مطلوبی استفاده نماید. در قسمت پشت، این گوشی دارای یک دوربین دوگانه با رزولوشن 20 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و 16 مگاپیکسل برای دوربین دوم، می باشد که با استفاده از فناوری مخصوص دوربین های دوگانه خود بخش توسعه هواوی طراحی شده است.

در فناوری دوربین های دوگانه هواوی، دوربین اصلی مسئول ثبت تصاویر رنگی و عریض بوده و دوربین دوم مسئول ثبت تصاویر سیاه و سفید می باشد.

با استفاده از این فناوری، می توان عکس هایی بسیار شفاف تر تهیه نمود و کیفیت عکاسی در نور کم نیز تا حد بسیار بالای افزایش می یابد.

دوربین سلفی هواوی هانر V10 نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و رزولوشنی برابر با 13 مگاپیکسل را دارا می باشد. فیلم برداری در هواوی هانر V10 بصورت 4K بوده که در مقایسه با بسیاری از رقبا، از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد.
 

مشخصات کلی هواوی Honor V10

در بالا تعدادی از ویژگی های کلیدی پرچمدار جدید هواوی را مورد بررسی قرار دادیم. اما امکانات و ویژگی های شاخص این تلفن همراه هوشمند به همین جا ختم نشده و در ادامه قصد داریم تا تعدادی از ویژگی های دیگر این گوشی را به صورت مختصر، ارائه دهیم که در زیر می توانید به بررسی آن ها بپردازید.
 
ابعاد
157x75x7 mm
 
وزن
172 g
 
اندازه صفحه نمایش
5.99”
 
کیفیت صفحه نمایش
1080×2160  18:9
 
تراکم پیکسلی
403 ppi
 
پردازشگر
Hisilicon Kirin 970
 
رم
4/6 G
 
حافظه داخلی
64/128 G
 
حافظه خارجی
Up to ژ256 G
 
دوربین پشت دوگانه
20+16 MP
 
دوربین جلو
13 MP
 
اندروید
8.0
 
قیمت جهانی
حدود 400 دلار
 
قیمت در ایران
حدود 1,900,000 تومان


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.