با یوتیوب بیشتر آشنا شویم

یوتیوب یا یوتوب دوّمین وبگاه پرطرفدار در جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است. این سایت به کاربران اجازهٔ بارگذاری، مشاهده و اشتراک‌گذاری ویدئو، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ‌ها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را می‌دهد.
پنجشنبه، 7 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
با یوتیوب بیشتر آشنا شویم

ویژگی های برنامه یوتیوب

Youtube در واقع یک وب سایت می باشد که افراد مختلف در آن ثبت نام کرده و پس از ساخت اکانت، اقدام به اشتراک گذاری ویدیوها و فیلم های خود در آن می کنند. سپس کاربران دیگر از ویدیوها و فیلم هایی که در این وبسایت توسط کاربران، آپلود شده است، دیدن کرده و به آن امتیاز داده یا نظر خود را در رابطه با آن اعلام می نمایند.

علاوه بر این یوتیوب برای آن دسته از کسانی که ویدیوهای آن ها بیشتر از یک تعداد مشخصی، بازدید شود، مبالغی را پرداخت می کند و به این ترتیب نوعی راه کسب درآمد از اینترنت نیز محسوب می شود. با توجه به موارد ذکر شده و این که یوتیوب ماهانه بیش از 800 میلیون کاربر منحصر به فرد دارد، در این شبکه اجتماعی، روزانه صدها هزار فیلم و ویدیو آپلود می شود که بر اساس علاقه مندی ها و سلایق شما، برایتان به نمایش در می آید.

مسلما داشتن یک اپلیکیشن منحصر به فرد برای اطلاع از آخرین پست های ارسال شده توسط دوستانتان یا صفحات مورد علاقه تان، بسیار کاربردی تز از چک کردن وب سایت اصلی می باشد. یوتیوب نیز برای اینکه راحتی کاربران خود را به ارمغان آورده باشد، همچون اینستاگرام،‌ اقدام به ارائه اپلیکیشن مخصوص به خود نموده است که با استفاده از آن و دانلود یوتیوب کاربران یوتیوب بتوانند به سادگی و به سرعت بیشتری، ویدیوها دیگران را تماشا کنند و یا ویدیوهای خود را آپلود نمایند.

در ادامه چند مورد از ویژگی های مهمی که با دانلود یوتیوپ به آن دست پیدا خواهید کرد را ذکر می کنیم.

نمایش پیشنهادها و علاقه مندی ها در صفحه هوم

نمایش آخرین ویدیوهای ارسال شده از کانال های محبوب شما

دسته بندی ویدیوهای دیده شده و لینک شده در قسمت Account

توانایی به اشتراک گذاری، لایک کردن و گذاشتن کامنت روی پست ها

توانایی ارسال و آپلود ویدیو با استفاده از ادیتور داخل خود اپلیکیشن

ایجاد پلی لیست در محیط اپلیکیشن

ارسال مستقیم ویدیوها به سایر اپلیکیشن ها با استفاده از لینک ویدیو

رابط کاربری ساده و قابل درک

با استفاده از دانلود یوتیوب و استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن ، می توانید از امکانات گفته شده در بالا بهره مند گردید. البته از آنجا که قوانین مربوط به اشتراک ویدیو در یوتیوب، اجازه دانلود مستقیم ویدیوها را به کاربران خود نمی دهد، پس با دانلود یوتیوب به تنهایی نمی توانید ویدیوهای قرار داده شده در این شبکه اجتماعی را برای خود ذخیره کنید.نرم افزارهایی نیز برای این منظور ایجاد شده است که به نرم افزار دانلود از یوتیوب معروف می باشند و می توانید اقدام به دانلود آن ها نموده و از آن ها برای این هدف، استفاده کنید.

طبق آمار گوگل پلی، تاکنون بیش از 1 میلیارد بار کاربران مختلف اقدام به دانلود یوتیوب نموده و این اپلیکیشن توانسته امتیاز خوب 4.2 را از کاربران دریافت کند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.